***KUTTULAN MURUT!!!!***
Apua,mie en pääse sisään kuttulaan,kone vaan herjaa,että että koko yhteisö poistettu??? Ei kai,sanokaa nyt joku,että kyllä sinne pääsee ja että tää on joku tilapäinen juttu? Onko kelleen muulle tullut tuollaista viestiä? Mulle tulee paniikki,jos joudun sieltä pois :/
*Hönttä epätoivoisena*
Ps. Meillä kaikki terveinä,mut mie sairastun,jos en pääse teiän kans turiseen :(
Kommentit (47)
Kävin laittamassa jäsen hakemuksen!!
Kurjaa tämä tilanne!! No jospa tää tästä selkenee!! Ei siellä kyllä ole mun mielestäni yhtään sellasta kuvaa mikä pitäis poistaa. Eihän siellä ole kuvia ku perheistä, lapsista jne....
Öitä rakaat ystäväni!!!=)
t.lottis (joka painuu nyt nukkumaan...molemmat lapset nukahti vast)!!
No mullekin tuli paniikki että no en mä ihan sellasta palstataukoa halunnu, mutta tuurilla löysin tänne.
Mikä ihmeen kuva siellä sit sellanen ois? :O
T:Neiti21
Moi
Mullakin ollut paniikki kun koitin koko illan päästä kuttulaan, tänne ja taas kuttulaan. Sitten pitikin lähteä leffaan ja taas koitin päästä tänne ja kuttulaan...
Katzu: Miekin luulin saaneeni kenkään ja siksi lähettelin sähköpostia. Ja koitin kasn monta tuntia, ihan tosi, ettiä Kuttulaa hakemistoista eikä mitään...
Piipaa: Ihan täsmälleen saman teki kone täälläkin! Ja mikähän ihmeen kuva on kyseessä???
MASULI!! Moi piiitkästä aikaa. Ihan ikävä ollut sinua, ja onnea hippulista!!!!!!!!
Kiitos muutes kaikille mulle vastanneille!
Nyt vaan vissiin jään odottaan että hyväksytte mut mukaan...
Siis mä vihdoin ja viimein aattelin, et tulen tänne katsomaan, et olisko juttuja muista kutuista...sitten huomasin vauvat-palstalla viestiä miitsulta ja marieelalta...kiitos! :-) En muuten olis tajunnutkaan, että koko systeemi on mennyt pois käytöstä...aattelin vaan, ettei vaan toimi jostain syystä, kun mulla on ollut ongelmia päästä sisään aikaisemminkin ja viime päivinä varsinkin. Ja tuli heti mieleen muuten se kuvakin, että minkä takia olisi voinut yhteisö hävitä. Tai siis idea tuli päähän, mutta voi kyse olla muustakin! Anyway, nyt on mun hakemus laitettu menee, joten kaipa sitten odottelen jonkun teidän hyväksyntää joukkoon mukaan.
Ja harmittelen kovasti, jos kaikki entiset jutut on hävinneet...no mut ei voi mitään, aloitellaan alusta, jos niin tarve vaatii. Mutta jospa huomenna vaikka pääsisin teidän juttuihin mukaan, tuntuu niin oudolta olla ilman teitä!! Niin on tottunut päivittäin lukee muiden kuulumisia!
piti tulla viel tänneki hehkuttaan,että vanha rakas Kuttula toimii taas :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
joku poistamaan sieltä se kuva!!!!
Pelottaa että ne sulkee sen muuten taas...
Mä laiotin nyt UUDEN ja KOLMANNEN hakemuksen, hyväksykää se uusin eli viimeisin jos viitsitte, kiitos kaunis!!!
Siis se mis on taksione s.postissa, ne muut voitte hyljätä. Mies teki kaikki uusiks joten ne muut ei enään toimi. Mahtaako kukaan enään tänään tätä lukeakkaan??