***KUTTULAN MURUT!!!!***
Apua,mie en pääse sisään kuttulaan,kone vaan herjaa,että että koko yhteisö poistettu??? Ei kai,sanokaa nyt joku,että kyllä sinne pääsee ja että tää on joku tilapäinen juttu? Onko kelleen muulle tullut tuollaista viestiä? Mulle tulee paniikki,jos joudun sieltä pois :/
*Hönttä epätoivoisena*
Ps. Meillä kaikki terveinä,mut mie sairastun,jos en pääse teiän kans turiseen :(
Kommentit (47)
tammikset toimii ihan normaalisti
sullahan viikkoja jo vaik kuin!!!
ihan peestä jos tosissaan koko hieno kuttula on tuhoutunu... toivottavasti pian päästään taas sinne, Marieela/piipaa varmaan infoo kun saatte vastausta niiltä ylläpitäjiltä...
Neuvolakuulumisia: 7170g ja 65.5cm painoa siis tullu vajaa 100g/vko mutta tätsyn mielestä ihan riittävästi jotta saadaan jatkaa tisulinjalla tai sitten alotella kiinteitä, mutta varmaan tisulla viel jatketaan eteenpäin!!
kortti on tuolla kassissa mut: vastaan hymyyn hymyllä, juttelee kovasti, tarttuu leluun tais ainakin lukea....
nyt meen laittaa murusen unille kun kiukku meinaa iskeä ja isi vaan lässyttää että voi pientä väsynyttä...
Kävin äsken katsomassa hotmailini mitä en todellakaan tee kovin usein, ikävä kyllä.
sinne oli tullut msn:ltä postia jossa kehoitettiin poistamaan eräs valokuva 120 tunnin sisällä. ja jos kuvaa ei poisteta yhteisö poistetaan..
Uskomatonta, mä kihisen kiukusta ja raivosta.
Sama posti on tullu marieelallekin, ette oo tainneet muutkaan huomata?
Mä yritän tätä selvittää, perustin väliaisken varakuttulan. toivottavasti kaikki huomaa. Laittakaa sit joku vinkki, oma nimi tms hakemukseen mistä mä tiedän, että ootte varmaan just te ettei ketään häirikköjä tunge mukaan. toivottavasti kaikii näkee tän.
http://groups.msn.com/Kuttula/homepage
hitoo kun raivostuttaa, jos kaikki meidän tiedot on hävitetty..
Laitoin juuri hakemuksen uuteen yhteisöön. Toivottavasti päästään pian keskustelemaan kunnolla.
Vilisee vihreitä tuo teksti. Eli sama posti on käsittääkseni tullu ainakin Axelle ja katzullekin?
Mikä sellanen kuva voi olla et sen takia POISTETAAN KOKO YHTEISÖ??? En oo todellakaan nähny tollasta postia ->en oo enää aikoihin käyttäny koko hotmailin postia.
Koitan pistää hakemusta sinne uuteen Kuttulaan.
laitoin hakemuksen,
toivotaan että vanha saatais pelastettua...
:((((((
harmitusta....
On tainnu tekstiviestit lennellä aamulla... Mäkin laitoin viestiä Axelle itku kurkussa että nytkö mut poistitte???
No toi on kyl törkeetä et yhen kuvan takii koko yhteisö poistetaan!!! Ja siis miten ne voi olettaa et joku sen huomaa heti tai ton ajan sisällä?
Voi PERK****!!! Kiva alkaa tekee koko homma uusiks! Siel on kyl niin paljon juttuja!
No tuun sisään uuteen ni poristaan siel....
no johan nyt on markkinat...kiva,kun puolet väestä ei oo ees huomannu tänne tulla ja yhteystiedotki missä lie *kihisee kiukusta*
No,laitoin anomusta,vaikken taida enää tänään ehtiä koneelle,kun alkaa tää iltashow :/
kun tuttu nimi pongahti silmään!Pistäkää nyt minikuulumisia...Kerran täällä olette=)
Leanna ja viisikko sekä sissi rv 17+
Moi!
vitsit, että mä jo pelästyin että mun eileisit ok-puolustuspuheet suututti jonkun valvojan!!! Oon KOKO päivän yrittäny päästä sisään Kuttulaan, ja sit meni hermo ja ajattelin et tuun täältä kysyy, jos joku huomais, ja täällähän oli koolla jo melkein koko sakki! =D
Hakemus jätetty...
koko kuttulan jonkun kuvan vuoksi?? JA mikä siellä muka on sellanen kuva.. kyllä sapettaa!!!!! No lähetin jäsenhakemuksen uuteen kuttulaan mut jos meidän kaikki koko vuoden jutut on hävinneet... :(((((((((((((((((((((.. tänään olisin kaivannut kuttukavereita kun tylsistyn kotona kuoliaaks flunssan kourissa
JoHelle
Täytyy pitää tämä ketju ylhäällä, että kaikki huomaavat liittyä.
Voi itku jos vanhaa ei saada pelastettua...miettikää mitä kaikkea hävisi:´(((
Piipaa, ei mulla ole tullu mitään viestiä?????? Kävin kts molemmat sähköpostit eikä mitään. Koska sul on tullu ja mikä valokuva nyt on kyseessä?? Apua, musta tuo on törkeetä. Mä olin tai olen vavoja siel Kuttulas miks meille ei ole ilmoitettu mitään jos siel joku mättää??? Arrggh, et kihisee!!!
Meen alitaa hakemusta sisään!!!
Voi herranjestas nyt sentään mitä touhua. Eihän siellä ole oikeastaan kuin lasten kuvia. Olisi tosiaan kiva tietää mikä kuva on kyseessä.
hakemus sisässä multakin. uskomaton juttu kerta kaikkiaan!!! talvikin kanssa tekstailtiin tossa iltapäivällä ja mietittiin samaa kuin muutkin, että onkohan meidät poistettu... onneksi tiitikältä tuli sit viesti, että tajusin tänne tulla. enhän mä koskaan enää täällä käy...
meillä ei erikoisempaa, paitsi että olen liittynyt nuhanenien joukkoon.
matteusk ja muksut (pikkumies tasan 5kk!!)
mä täällä kans kulutan aikaani pähkäämällä, että mikä kuva siellä muka sellainen oli??? vaikka mitäpä se hyödyttää... mulle tuli mieleen, että voisko se olla joku imetyskuva tms., jossa vähän tisua vilahtaa?? todella outoa, jos semmoinen on syynä, mutta tiedä niiden päähänpistoista...
kurjaa, ettei ole juttuseuraa silloin, kun ois aikaa ja jaksua rupatella:(...
ketäs muuten puuttuu vielä? federica (meniköhän nikki oikein?) ainakin...
matteusk
Eli mä tulin ainakin tuon linkin kautta, josta lähetin hakemuksenikin. Siellä selviää tuo kuvajuttukin!!!
Onnea Masuli pikkuisesta!!!!=D
Onpas ollut jotenkin tympeä päivä ilman kuttulaa!!! Jotenkin on niin tottunut että aina välillä on käynyt kurkkimassa toisten päivää!! Mikäköhän Kuttulaa vaivaa?
Toisaalta olis sääli alkaa taas alottamaan alusta uutta yhteisöä...pitäis taas kaikki tehä uudestaan. Toivottavasti saadaan vanha kunnon Kuttula pelittämään!!!!!!!
Taidetaan lähteä kohta vähän ulkoilemaan!!
Palaillaan!!
t.lottis