Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorempi nainen, vanhempi mies

12.07.2009 |

Heips kaikille!

Olen uusi näillä sivuilla (aik. lukenut mutten kirjoitellut). Olen 29 ja mieheni 51 ja haaveena kummankin 1. lapsi. Miehen ikä vaikuttanee hedelmöittymisen onnistumiseen(siemennesteen määrä silmin katsottuna vähäinen ja seksin määrä olematon).Kiertoni on n. 33-34 pv ja takana yksi abortti/2001 (hedelmöitys oli tapahtunut kierron 17 pvä ultran mukaan).

Kiinnostaisi kuulla muiden samassa tilanteessa (nuorempi nainen, vanhempi mies) mietteitä ja kokemuksia, kauanko ollut yritystä yms. :)

Plussantoivotuksia kaikille!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heippa =)

Olen 28 ja mieheni on 49. Miehelläni on edellisestä liitosta 2 lasta ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Oltiin oltu 3 vuotta yhdessä eikä ikinä käytetty mitään ehkäisyä (ihan tiedollisesti) ja seksiä harrastettiin ja harrastetaan vieläkin 3-4 krt/vko:ssa. Aloin jo epäillä että minussa on jotakin vikaa kun en tullut raskaaksi ollenkaan. Kävin jo lääkärin puheilla, mutta vastaus oli että pitää olla yrittänyt lasta vakavasti ja tiiviisti 2vuotta ennen ku aletaan tutkia minun ja mieheni hedelmällisyyttä. Ne lääkärireissut jäi siihen sitte ja jatkoin murehtimista. Syytin tottakai itteeni ku miehellä oli jo 2 lasta entuudestaan, minulla ei yhtäkään niin eihän se vika voinu millään miehes sitten olla.

Meidän suhde oli alussa aika epävarmaa ikäeron vuoksi. Mieheni pelkäsi sitä että ku minä olen nuori ja hän "vanha" niin ei hän jaksa olla enää niin energinen ja mennä ja tulla niin ku minä. Ja jos lapsia tulee niin kuinka hän jaksaa taas sen saman vaipparallin ja yöheräämiset yms. Asuimme sen 3 vuotta kummatkin eri paikkakunnilla, mutta nähtiin kuitenkin toisemme melkein joka päivä. Aloimme puhua vakavasti meidän yhteisestä tulevaisuudesta ja päätimme lopulta että ostamme yhdessä yhteisen omakotitalon. Alettiin etsiä taloja ja me oltiin onnellisia. Sitten kaiken sen tohinan ja talojen etsimisen aikana unohdin koko raskaaksi tulemisen niin sillon tulin sitte lopulta ihan "salaa" raskaaksi =) Nyt meillä on tosiaan aivan ihan yhteinen lapsi 2v, oma talo ja kaikki pitäis olla kutakuinkin kunnossa. Olisin halunnut heti toisen lapsen perään ja miehenikin oli sitä mieltä että ku hänelläkin alkaa tätä ikää jo olla niin on hyvä ku lapset tehdään pienillä ikäeroilla. Mutta sitä yritystä ollaan nyt jatkettu sitte jo kohta 2,5 vuotta eikä mitään ole tapahtunut =( Nyt kokeilin ensimmäistä kertaa ovulaatiotestejä ja sainkin plussan tossa viime lauantaina kp14. Kiertoni on ollu aina epäsäännöllinen, mutta ovulaation olen aina tuntenu koska se on. Nyt halusin kuitenkin vielä varmistaa että tuntemukset ovat olleet oikeita. Ollaankin nyt sitte koko viime viikon ja viikonlopun oltu ahkerasti peiton alla ja toivotaan että nyt tulis tuloksia.

Jos nytkään en tule raskaaksi niin sitten alan jo epäillä mieheni hedelmällisyyttä. Koska kuitenkin niin kun sanoit itsekkin että miehen ikä vaikuttaa niin meillä ainaki siemennesteen määrässä ei ole valittamista eikä myöskään seksin määrässä, mutta epäilen että siittiöt taitavat olla jo vähä hitaammanpuoleisia tuossa iässä ku alkaa mies lähentyä 50.

Vaikka aina sanotaan että ikäeron ei saa haitata suhdetta, mutta näissä asioissa se ikävä kyllä on pieni miinus. Minua ei ikäero haittaa lainkaan, mutta välillä tuntuu että kaikki muita se haittaa ja ihmetellään että kuinka voin rakastaa melkein yhtä vanhaa miestä ku oma isä....no mutta tämä ikäero asia onkin sitten jo ihan oma luku...en ala siitä kirjottaa tämän enempää. Ehkä jollain muulla palstalla.

Kannattaa teidänkin ostaa niitä ovulaatiotestejä niin tietääpähän ainakin varmasti koska pitäis hypätä peittojen alle.

Kerrohan kuulumisia =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla