Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen poika ei halua pitää yhteyttä :(

Vierailija
15.06.2022 |

Kolmekymppinen poikani ei ikinä ota yhteyttä eikä halua tavata. Kun soitan hänelle, vaikuttaa että häntä ei kiinnosta puhua. Usein hän ei vastaa puheluihin ollenkaan. Whatsappissa näen että hän on ollut paikalla, mutta ei vastaa viesteihin.

En kerta kaikkiaan ymmärrä, mikä hänellä on. Olen aina tehnyt kaikkeni hänen eteensä ja huolehtinut hänestä. Hän on syyttänyt minua elämänsä kontrolloinnista, mutta olen kaikessa tarkoittanut hänen parastaan. Pelkään että olen kasvattanut hänestä kiittämättömän, mutta voisiko syynä olla masennus tai vastaava? Hävettää niin paljon, kun ystävät kyselevät mitä pojalleni kuuluu ja joudun keksimään vastaukset kun en tiedä :(

Kommentit (408)

Vierailija
401/408 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti lukea, että en ole ainut jonka aikuinen poika ei pidä yhteyttä eikä yleensä vastaa puhelimeen. 

Vierailija
402/408 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpotti lukea, että en ole ainut jonka aikuinen poika ei pidä yhteyttä eikä yleensä vastaa puhelimeen. 

Opitko jotain lukemastasi? Antoiko keskustelu mahdollisia selityksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/408 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että pitää vain unohtaa aikuinen lapsensa ja jatkaa omaa elämäänsä?

Omituistahan se on, mutta niin säästyisi aina suurelta surulta kun vastaus johonkin ehdotukseen on ei.

Asiallehan ei voi mitään. Täytyy antaa olla.

Minä annan jo olla, monta turhaa vuotta mennyt surressa kun vanhaksi pojaksi jäänyt mies ei pidä yhteyttä. Ehkäpä juuri siksi kun ei ole edes  mistään keskusteltavaakaan.

Vierailija
404/408 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni ei vastaa viesteihin eikä soittoihin. Mutta annas olla, jos en itse laita esim. kuukauteen mitään viestiä, niin heti tulee kyselyä sieltä päin, miksi en ole viestitellyt/yrittänyt soittaa. Kun selitän, ettei hän vastaile, niin selitys tosiaan tuo "en jaksa/ehdi". 

Vierailija
405/408 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapseni ei vastaa viesteihin eikä soittoihin. Mutta annas olla, jos en itse laita esim. kuukauteen mitään viestiä, niin heti tulee kyselyä sieltä päin, miksi en ole viestitellyt/yrittänyt soittaa. Kun selitän, ettei hän vastaile, niin selitys tosiaan tuo "en jaksa/ehdi". 

Olisin onnellinen jos poikani edes soittaisi, asuu puolen kilometrin päässä eikä edes käy koskaan luonani. Luulen että kuolen tähän suremiseen kun mietin vaan joka päivä tätä surkeaa elämääni.

Vierailija
406/408 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikuisen ihmisen olla. Syitä voi olla tuhat ja sata, elämäntilanteet vaihtelee. Tee selväksi, että olet aina häntä varten, jos hän haluaa ja anna tulla lähemmäs vapaasta tahdosta, jos haluaa.

Vierailija
407/408 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin onnellinen jos poikani edes soittaisi, asuu puolen kilometrin päässä eikä edes käy koskaan luonani. Luulen että kuolen tähän suremiseen kun mietin vaan joka päivä tätä surkeaa elämääni.

Kommenttisi kertoo syyn miksei poikasi halua olla tekemisissä kanssasi. Marttyyriäidit ovat pahimpia. 

Vierailija
408/408 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastava vanhempi ei  puhu  lapsestaan paskaa sukulaisille "...Sukuun tulleet ihan pihalla kaikesta..heille en ja kertoisi.