Mies ei halua muuttaa yhteen.
Kommentit (38)
Haluaa itse päättää asioita kotonaan eikä halua asua asunnossa joka on rakennettu miellyttämään pelkästään jotain toista
Miksi muuttaisi? Joutuu luopumaan omista tavaroista kun ei sovi sisustukseen ja uuden kämpän saaminen eron tullessa on vaikeaa.
Ei halua sun kanssa, mutta voi olla että jonkun toisen kanssa. Ei ole aitoja tunteita sua kohtaan
Mitkä asiat on mies kertonut syyksi siihen, että ei halua muuttaa yhteen?
En minäkään halua muuttaa kenenkään kanssa avoliittoon. On kivempi, että molemmilla on omat asunnot.
On se kumma, miten joillekin naisille yhteenmuutto on niin tärkeä asia...
Oon nainen enkä halua muuttaa yhteen mutten ole mikään pettäjä. Tarvitsen omaa rauhaa ja tilaa, en jaksa yhteensovittaa tapoja ja rutiineja enkä usko, että pystyisin rentoutua toisen läsnäollessa, kun se on yksinkin vaikeaa. Liika toisen kanssa oleminen on mulle kuormittavaa. Mulla on toki myös traumatausta, mikä sekin vaikuttaa. Liika läheisyys alkaa ahdistaa mua.
Viisas mies kun ei tuhoa elämäänsä ja hävitä omaisuuttaan naisen takia joka kyllästyy alkuhuuman jälkeen ja etsii itselleen toisen miehen
Parempi, että molemilla on oma asunto. Seurustella voi ja voi vierailla ja yöpyä toistensa kotona, vuorotellen tarjotaan ruokaa toiselle jne.
Pettää voi vaikka asuttaisiin yhdessä. Tuliko yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Parempi, että molemilla on oma asunto. Seurustella voi ja voi vierailla ja yöpyä toistensa kotona, vuorotellen tarjotaan ruokaa toiselle jne.
Ei tuo ole oikea suhde 😂
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa sitten kahteen :D
He asuvat jo kahteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole oikea suhde 😂
Lapsilta ei nyt kysytty mitään.
Christiiina kirjoitti:
En minäkään halua muuttaa kenenkään kanssa avoliittoon. On kivempi, että molemmilla on omat asunnot.
Tälle linjalle kun lähdit, niin muakin on miehet yrittäneet saada asumaan yhteen jo kaksi vuotta. En suostu. Hänellä on viikko-viikko lapset ja mä en siihen helvettiin lähde. Nautin hänestä sitten joka toinen viikko ja muutoin elän itselleni.
Mitä ihmettä taas. Itse en tosiaankaan aio enää koskaan muuttaa kenenkään miehen kanssa yhteen, olin kuinka rakastunut tahansa. Oma koti, jossa saa päättää kaikest itse ja rauhoittua välillä yksin on ihan parasta.
Asunnon pitää olla sen verran iso että kaksi makuuhuonetta jos yhteen muuttaa. Sillä haluan oman rauhottumislooshin. Asunnon sisäisen mancaven eli tilat tavaroilleni ja maalauksilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole oikea suhde 😂
Sinäkö sen päätät ja määrität mikä on oikea suhde? Oletko joku suhdepoliisi?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Tälle linjalle kun lähdit, niin muakin on miehet yrittäneet saada asumaan yhteen jo kaksi vuotta. En suostu. Hänellä on viikko-viikko lapset ja mä en siihen helvettiin lähde. Nautin hänestä sitten joka toinen viikko ja muutoin elän itselleni.
Mitä niillä muilla miehillä on?
Miks pitäisi? Älä painosta! Riippa.