Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jonka kanssa juttelin netissä petyi kun näimme livenä "ei pahalla mutta odotin vähän toisenlaista, mekko, korkkarit, korvikset, tiiäthä...

Vierailija
15.06.2022 |

Profiilikuvani on otettu kaverin häissä joten siinä olin laittautunut. Normaalisti käytän ihan paitoja ja housuja, kevyt meikki, ei koruja tai korkokenkiä. Kuvittelikohan tyyppi tosiaan että kuljen 24/7 jossain juhlavaatteissa? Tapasimme puistossa, emme missään hienossa ravintolassa tms. Ja mitä tuohon kannattaa vastata?

Kommentit (383)

Vierailija
201/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko, että kuva oli otettu juhlissa? Ja tyyppi poistoon. 

Itse laittaisin kyllä ainakin kaksi profiilikuvaa, ns, arkipäiväisen ja sitten vähän laitetumman. Haluaisin, että deittini odotukset vastaavat todellisuutta. n

Onko miehet oikeasti näin yksinkertaisia?

On. Ne sanoo esimerkiksi, että tykkää luonnonkauniista naisista , ja kun sitten pyytää näyttämään esimerkin , niin kyseessä on nainen, joka on tosi laitettu. Miehet eivät erota kuka on meikannut, kuka ei.

naiset ovat niin hyviä huijaamaan, etteivät miehet erota huijaria luonnollisesta

Voihan bongata Alaston Suomesta ristiinpukeutuja miehen.

Vierailija
202/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo munkin tinder seitti pettyi kun laitoin kuvan jossa painan 50kg vähemmän kuin nykyisin ja hampaatkin oli tallella vielä kuvassa.

Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö saisi muuttua? En mitään jaksa joka päivä uutta kuvaa ottaa. Olen kuitenkin se sama ihminen, eikö se riitä?

Tyhmä olet jos laitat tällätyn kuvan ja houkuttelee sillä viattomia miehiä paikalle.

Laita sellainen kuva sinne tinderiin, josta selviää miltä näytät normaalisti niin ei tule pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko tyyppi.

jätä.....

SE SIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Vierailija
204/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko tyyppi.

jätä.....

SE SIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Olen miehen puolella täysin ja toivon ettei miehen tarvitse nähdä maskuliinista ap:ta enää.

Vierailija
205/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit, kun et pyntännyt treffeille. Jos ei mies kestä naista (pikemminkin naisia, ylipäätään) normaalioloissa, ei siitä ole mihinkään. Joku ihme fantasioissa luuhastaja. Eikä takuulla ollut itse mikään adonis, veikkaan?

Vierailija
206/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tämä mussutus on näistä pukeutumisen suhteen realistisista profiilikuvista.. kyllähän kaikki ymmärtää, ettei ihmisellä aina ole samat vaatteet päällään ja eri tilanteissa on erilainen vaatetus. Jos laittaa vaikka profiilikuvan metsäretkeltä ja sitten menee treffeille terassille ja on kesämekko ja korkkarit/avokkaat, niin onko silloinkin huijannut? "Ai mä luulin, et sä oisit tullut niissä vaelluskengissä."  Tai ihan mikä tahansa muu esimerkki.

Ehkä kannattaa laittaa useampi kuva vähän eri tyyppisistä tilanteista. Kaverilleni (nainen) kävi niin, että mies oli urheiluvaatteissa (eri lajeja) profiilikuvissaan, ja treffeille tullessaan olikin tyyliltään tällainen lippa-vinossa-liian-nuorekas-pukeutuminen aikuiselle miehelle. Eipä tullut jatkoa sillekään :) Yhdessäkään kuvassa ei näkynyt, että miehen tyyli on tuo.

No jos tuo pukeutuminen oli syy dumpata toinen, niin olipa todella idioottimainen syy. Mistä tietää, vaikka mies olisi yrittänyt tehdä vaikutuksen ja pukeutuu normaalisti niin sporttivaatteisiin. Ajatteli vaan nyt kokeilla jotain spesiaalimpaa... ehkä vähän kömpelö yritys, mutta ihan inhimillistä.

Kyllä kertoo todella hyvin nykysinkkujen ajatusmaailmasta. Jääkää yksin.

Petos se on pienikin petos. Noup jatkoon!

Vai että petos... anna mun kaikki kestää 😄 No hyviä sinkkupäiviä ystävällesi. Ja niitähän riittää. Ei se kauaa suhteissaan tule pysymään.

kuka nyt pettäjän, huijarin ja teeskentelijän kanssa kauaa haluaisikaan olla yhdessä pitämässä kulisseja pystyssä

No tämä nainen on ollut viisas, kun nimenomaan ei ole pyntännyt. Syystä, että ne nettimiehet ovat juurikin noita kuvailemiasi pettäjiä, huijareita ja teeskentelijöitä. Ja tuolla kommentillaan se mies itsensä paljastikin juuri sellaiseksi, kun ei kerta muu kuin pyntätty kelvannut. Varmaan haki jotain trophya. Sellaiset on aina pettäjiä ja teeskentelijöitä.

Vierailija
207/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle voi vastaisuudessa sanoa takaisin, että "Ei pahalla, mutta odotin vähän fiksumpaa seuraa, tiiäthän.." 😁

Vierailija
208/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten pitää olla korkkareissa ja mekossa ettei ne pääse juoksemaan karkuun

Vierailija
209/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta heräsi kysymys että oliko miehellä itsellään juhlatamineet päällä kun valitti ettei ap:lla ollut?

Tästähän ei ollut kyse, vaan siitä, että tullaan täysin eri näköisinä treffeille. Miksei voisi laittaa totuudenmukaista kuvaa itsestään? Miksei? Onko ap osannut vastata siihen?

Vierailija
210/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulaa kirjoitti:

Näin miehenä on kyllä hyvin usein masentavaa huomata, millaisia typeryksiä me olemme.  Jo tuo kaverin asenne tyyliin "tiiäthä..." on jo röyhkeydessään niin omaa luokkaansa vaikka taitaa isossa kuvassa olla kategorioitten lievemmistä päästä. Kuka on jättänyt käytöstavat opettamatta? Oma veikkaus on tyypin oma isä, epäilemättä jokin C-luokan pelimies nuoruudessaan ja hurmannut kaverin äidin jätkämäisellä itsevarmuudella... oi voi.

Olen ihmetellyt, miksi naiset eivät vain voi tehdä jonain yönä vallankumousta ja sulkea miehet maailmanlaajuisesti johonkin leirille. Ihmisten ilmoille pääsisi loppukokeen ja haastattelun kautta, jos ei opi, ei pääse. Osa olisi syytä jättää suosiolla lukkojen taakse. Ehdottaisin tällaiseksi reservaatiksi isoa osaa Venäjästä.

Pick me-boy. Kyllähän teitäkin on. Säälittävää.

Vierailija
211/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulaa kirjoitti:

Sanot, että niputan miehiä, mutta samalla niputat myös naiset. Ellet sitten ole C-luokan pelimiehen puoliso tai äiti?

Vitsailu sikseen, miesten asenteet eivät ole mielestäni nykyajan tuote, röyhkeyteen on varaa koska myös valinnanvaraa on enemmän. Naisten pukeutuminen on aina laitettu naisen ongelmaksi mutta hyvin harvoin on ajateltu, että ongelma olisikin miesten päässä. 

Kyllä tuo sun tekstisi miehistä oli todella ala-arvoista. Terve ihminen ei yleistä tuolla tavalla, ei omasta eikä muista sukupuolen edustajista. Hoida pääkoppasi kuntoon.

N36

Vierailija
212/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulaa kirjoitti:

Näin miehenä on kyllä hyvin usein masentavaa huomata, millaisia typeryksiä me olemme.  Jo tuo kaverin asenne tyyliin "tiiäthä..." on jo röyhkeydessään niin omaa luokkaansa vaikka taitaa isossa kuvassa olla kategorioitten lievemmistä päästä. Kuka on jättänyt käytöstavat opettamatta? Oma veikkaus on tyypin oma isä, epäilemättä jokin C-luokan pelimies nuoruudessaan ja hurmannut kaverin äidin jätkämäisellä itsevarmuudella... oi voi.

Olen ihmetellyt, miksi naiset eivät vain voi tehdä jonain yönä vallankumousta ja sulkea miehet maailmanlaajuisesti johonkin leirille. Ihmisten ilmoille pääsisi loppukokeen ja haastattelun kautta, jos ei opi, ei pääse. Osa olisi syytä jättää suosiolla lukkojen taakse. Ehdottaisin tällaiseksi reservaatiksi isoa osaa Venäjästä.

Ja tällasta paskaa naiset yläpeukuttaa? Hohhoijaa...

Vierailija
213/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on odottanut naista, joka käyttää mekkoja ja korkokenkiä. Kyllä miehetkin nyt erottavat juhlapukeutumisen ja arkipukeutumisen välillä. Itse esimerkiksi käytän myös arkena mekkoa ja korkokenkiä, joten en näe miehen kommenttia yhtään huonona. Onhan se vähän epäreilua, että odottaa naisen pukeutuvan mekkoon tai hameeseen ja korkokenkiin jos profiilikuva antaa sellaisen vaikutelman. Kuka muutenkaan laittaa profiilikuvaksi jotain juhlakuvaa? Ihmettelen sitä enemmän.

Kuinka tyhmä täytyy miehen olla jos odottaa naisen ilmaantuvan PUISTOON juhlatamineissa.

Jotkut naiset ovat edustavia puistossakin. Ei juhlamekossa, mutta edustavan näköisiä, huoliteltuja.

Vierailija
214/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta

vika on miesten päässä jos heidän mielestään vain tällätty ja pyntätty nainen on kaunis. He ihailevat somessa naisia joita on laitettu viimeisen päälle ja kuvat käsitelty. Nämä mallit ja muut eivät itsekään näytä samalta luonnollisena. Yhdessäkin sinkkuryhmässä kun nainen postaa blurratun kuvan niin ihan hillitön kuoro miehiä kuolaa kommenteissa. Pitäisikö siis tinderissä olla ilman meikkiä ettei huijaisi? Samalla jäisi armottomasti kilpailussa niille jotka pynttäytyy.

Itse ajattelen että sekä meikattu että luonnollinen nainen on kaunis. Itse olen paljon meikittä mutta tykkään myös meikeistä ja se on vain vaihtelua.

En ymmärrä tätä ajattelua että naisen pitäisi näyttää koko ajan huippumallilta kun huippumallitkaan eivät aina näytä samalle kuin kuvissa. Minut puolestaan on kerran jätetty siksi koska en krapulassa näyttänyt yhtä hehkeälle kuin ilman krapulaa. 

Mä oon suhteessa, mutta voisin testiksi laittaa rehellisesti kuvan naamastani Tinderiin. Ei varmasti tulisi yhtäkään matchia. Aknea, tummat silmänaluset, pari arpea, pari syvää uurretta, viiksenhaituvat :D

Vain Suomessa tämä on kuin jokin ylpeilyn aihe. Minähän en mitään tee, enkä ketään miellytä!

Sit ku ero tulee, muuttuu kaikki ja jokin pikku ryhtiliike taas kunnes päädytään jonkun epäonnisen kanssa suhteeseen ja rupsahtamaan.

Vierailija
215/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laittaisin kyllä ainakin kaksi profiilikuvaa, ns, arkipäiväisen ja sitten vähän laitetumman. Haluaisin, että deittini odotukset vastaavat todellisuutta. n

On. Ne sanoo esimerkiksi, että tykkää luonnonkauniista naisista , ja kun sitten pyytää näyttämään esimerkin , niin kyseessä on nainen, joka on tosi laitettu. Miehet eivät erota kuka on meikannut, kuka ei.

Tuo EI liity mitenkään sukupuoleen! Meikkaamattomat ihmiset eivät erota, kuka on meikannut ja kuka ei.

Vierailija
216/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi laitoit kuvan jossa olit vimpan päälle laittautunut?

Me miehet oletamme että profiilijja ja profiilikuvilla on jotain tekemistä sen kanssa millainen nainen treffeille tulee.

Te naiset kai pidätte itsestäänselvyytenä että profiili ja kuvat ovat markkinointia ja totuus on jotain ihan muuta.

Vierailija
217/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikirjassa sanotaan, että pukeutumisellaan ihminen viestittää sitä, paljonko hän arvostaa tilaisuutta, johon on tullut. Jos menet arkisena ekalle naamadeitille, viesti käy selväksi.

Vierailija
218/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joiden mielestä miehen pitäisi tajuta ettei kuvissa laittautunut nainen ole tietenkään laittautunut arkena. Kysymys teille:

Olisiko teistä hyvä jos kaikilla miehillä olisi vimpan päälle kuva tyylikkäässä asunnossa meren rannalla ja tietysti puku päällä. Täydellinen valaistus ja filtteriä ettei finnit tai rypyt näy, kenties vielä meikkiä päälle.

Siten treffeille voi tulla se pukumies (01% todennäköisyydellä), resuinen hippi, raksamies haalarit päällä, tavismies farkuissa ja hupparissa, insinööri lyhythihaisessa kauluspaidassa ja Crocseissa tennissukkien kanssa, urheilupyöräilija spandexasussa ja sykemittari ranteessa, moottoripyörämies Bandidosin liivit päällä, räppäri aurinkolaseissa ja lötköfarkuissa, tai mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.

Vai toivoisitteko te naiset että miehen kuva vastaisi jotenkin arkitodellisuutta?

Vierailija
219/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo EI liity mitenkään sukupuoleen! Meikkaamattomat ihmiset eivät erota, kuka on meikannut ja kuka ei.

Etenkään valokuvasta.

Vierailija
220/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten pitää olla korkkareissa ja mekossa ettei ne pääse juoksemaan karkuun

No siks mä liikun sähköpotkulaudalla, että pääsen nopeesti haihtuun.