Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jonka kanssa juttelin netissä petyi kun näimme livenä "ei pahalla mutta odotin vähän toisenlaista, mekko, korkkarit, korvikset, tiiäthä...

Vierailija
15.06.2022 |

Profiilikuvani on otettu kaverin häissä joten siinä olin laittautunut. Normaalisti käytän ihan paitoja ja housuja, kevyt meikki, ei koruja tai korkokenkiä. Kuvittelikohan tyyppi tosiaan että kuljen 24/7 jossain juhlavaatteissa? Tapasimme puistossa, emme missään hienossa ravintolassa tms. Ja mitä tuohon kannattaa vastata?

Kommentit (383)

Vierailija
281/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin nykyisen aviomieheni Tinderin kautta ja kävimme ensitreffeillä kävelyllä. Noh, minulla oli lenkkarit, juoksuhousut ja fleecetakki, ei meikkiä. Hänellä oli viimesen päälle sliipattu tyyli:  kauluspaita ja suorat housut sekä siistit kengät. Ei haitannut menoa ollenkaan. Olin jotenkin itse ajatellut että kävely=kunnon lenkki. Hän oli taas ajatellut että kävely= hidasta käyskentelyä kantakaupungissa. 

Miksi Suomessa kaikki ehdottaa kävelyä ensitreffeiksi niin usein? Tylsää ku mikäkin.

Pääsee häipymään helpommin, jos tyyppi ei miellytä.

Joo ja jotenkin luontevampaa olla liikkeessä kuin pönöttää kahvilan pöydässä vastatusten.

Vierailija
282/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nykyinen vaimo oli laittautunut viimeisen päälle ensimmäisillä treffeillä. Punainen vartalonmyötäinen neule, mustat tiukat housut, kunnon sotamaalaus kasvoilla, korvikset ja kaulakoru. Muistan aina kuinka hyvältä hän näytti kun ensimmäisen kerran avasi oven ja hymyili minulle.

Tässä on se homman ydin. Siitä jää jälki muistoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun nykyinen vaimo oli laittautunut viimeisen päälle ensimmäisillä treffeillä. Punainen vartalonmyötäinen neule, mustat tiukat housut, kunnon sotamaalaus kasvoilla, korvikset ja kaulakoru. Muistan aina kuinka hyvältä hän näytti kun ensimmäisen kerran avasi oven ja hymyili minulle.

sivusta: mun mielestä villapaita ja housut ei ole mitään laittautumista. se överimeikki ehkä oli.

Vierailija
284/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä vajaaälyiset sössötykset "vaihda kuva todellisuutta vastaavaksi" oikein on ja miksi ne ovat saaneet noin paljon peukkuja? 

Entä sitten jos jollain on kesällä otettu kuva kesävaatteissa? Pitääkö sekin talvella vaihtaa toppatakkikuvaan ettei idiootti kuvittele että nainen kulkee talvisin kesävaatteissa.

EIKÖ TEILLÄ OLE ÄLYÄ LAINKAAN?

Vierailija
285/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta

vika on miesten päässä jos heidän mielestään vain tällätty ja pyntätty nainen on kaunis. He ihailevat somessa naisia joita on laitettu viimeisen päälle ja kuvat käsitelty. Nämä mallit ja muut eivät itsekään näytä samalta luonnollisena. Yhdessäkin sinkkuryhmässä kun nainen postaa blurratun kuvan niin ihan hillitön kuoro miehiä kuolaa kommenteissa. Pitäisikö siis tinderissä olla ilman meikkiä ettei huijaisi? Samalla jäisi armottomasti kilpailussa niille jotka pynttäytyy.

Itse ajattelen että sekä meikattu että luonnollinen nainen on kaunis. Itse olen paljon meikittä mutta tykkään myös meikeistä ja se on vain vaihtelua.

En ymmärrä tätä ajattelua että naisen pitäisi näyttää koko ajan huippumallilta kun huippumallitkaan eivät aina näytä samalle kuin kuvissa. Minut puolestaan on kerran jätetty siksi koska en krapulassa näyttänyt yhtä hehkeälle kuin ilman krapulaa. 

Mä oon suhteessa, mutta voisin testiksi laittaa rehellisesti kuvan naamastani Tinderiin. Ei varmasti tulisi yhtäkään matchia. Aknea, tummat silmänaluset, pari arpea, pari syvää uurretta, viiksenhaituvat :D

Vain Suomessa tämä on kuin jokin ylpeilyn aihe. Minähän en mitään tee, enkä ketään miellytä!

Sit ku ero tulee, muuttuu kaikki ja jokin pikku ryhtiliike taas kunnes päädytään jonkun epäonnisen kanssa suhteeseen ja rupsahtamaan.

Muualla päin maailmaa miehet kustantaa mielellään vaimolle kampaamot ja vaatteet. Täällä jo pelkkä Ikea reissu aiheuttaa suuren haloon.

Vierailija
286/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta: mun mielestä villapaita ja housut ei ole mitään laittautumista. se överimeikki ehkä oli.

Eikä kotiin pyytäminen ensitreffeillä.

Vierailija
287/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksinkertainen ihmisen täytyy olla, että luulee toisen liikkuvan ykköset päällä arkielämässään? Ja treffit on arkielämää. Häihin laittaudutaan parhaimmillaan tunteja ja ammattilaisten voimin. Ei niin kukaan esiinny missään eikä varsinkaan jonkun nettideitin takia mistä ei tiedä mikä sekopää sieltä ilmaantuu ja loppuuko treffit siihen paikkaan kun näkee.

Vierailija
288/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaat kai, että sorry profiilikuvani varmaan hämäsi. Että oikeesti en tälläydy arkena.

Ehkä viisasta olis vaihtaa se kuva todellisuutta vastaavaksi.

Sori sori sori.

Paskat, mitään sori.

Jos on noin tyhmä äijä ja noin tyhmät ohjeet, niin ei ihme, jos naiset kasvaa vinoon.

Ei tietenkään ole samanlainen.

Nukke?

Ostakoon kiiltokuvia katseltavaksi.

Tää on ainoo oikee vastaus tähän.

Vierailija
289/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset: MIKSI laittaa profiiliin juhlakuva, jos siltä näytetään joskus ja jouluna?

Kertokaa yksikin hyvä syy.

Ehkei osaa ottaa itsestään kuvia, ja ainoo hyvä kuva on joku häissä kuvaajan ottama. Tää on siis täysin spekulointia, mutta itse olen surkea ottamaan kuvia itsestäni, minkä takia en ikinä selviäisi missään deittisivustoilla. :D

Vierailija
290/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä taas? Jotkut miehet oikeasti luulevat, että kaikki naiset kulkevat täydessä tällingissä kaiket päivät ja odottavat sitä naiselta. Mitään käsitystä siitä, kuinka vaivalloista, aikaavievää ja kallista päivittäinen laittautuminen olisi, heillä ei tietenkään ole.  Väistit luodin, ap.

Onko se joku yllätys että miehiä ei kiinnosta se kuinka paljon aikaa, vaivaa ja rahaa naisilla menee meikkeihin ja meikkaamiseen? Itse eivät juurikaan laittaudu, ellei suihkussa käyntiä lasketa, mutta haluavat että nainen viihdyttää heitä vaikka jalkaterät ruvella.

Vierailija
291/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sinä, ap, keksit päivästä toiseen aina näitä "mies teki sitä ja tätä" juttuja palstalle?

Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä?

Vierailija
292/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko, että kuva oli otettu juhlissa? Ja tyyppi poistoon. 

Itse laittaisin kyllä ainakin kaksi profiilikuvaa, ns, arkipäiväisen ja sitten vähän laitetumman. Haluaisin, että deittini odotukset vastaavat todellisuutta. n

Onko miehet oikeasti näin yksinkertaisia?

On. Ne sanoo esimerkiksi, että tykkää luonnonkauniista naisista , ja kun sitten pyytää näyttämään esimerkin , niin kyseessä on nainen, joka on tosi laitettu. Miehet eivät erota kuka on meikannut, kuka ei.

Tuo EI liity mitenkään sukupuoleen! Meikkaamattomat ihmiset eivät erota, kuka on meikannut ja kuka ei.

Olen nainen enkä meikkaa kuin juhliin ja aivan satavarmasti näen, onko joku meikannut vai ei. Tiedän kosmetiikasta ja meikeistä paljon, vaikken arkena meikkaakaan. Vain miehet eivät oikeasti erota meikattua meikkaamattomasta ja luulevat luulevat tuntikausia luonnollista lookia kasvoihinsa tehnyttä naista meikkaamattomaksi.

Mitä järkeä on meikata tuntikausia niin, ettei eroa huomaa luonnollisesta? Kysyn vaan.

Sillä contourilla ja meikkivoiteella peitetään punaisuus, näppylät, tummat silmän aluset, poskipunalla heleytetään, ja niin edespäin. Samoin luonnollisempi silmämeikki, kulmameikki ja huulimeikki. Värit ja peittävyys tekee eroa. Se näyttää siten erilaiselta, mutta miesten silmään "luonnolliselta" koska luulevat että ainoat meikit on punainen huulipuna ja tumma silmämeikki.

Vierailija
293/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo kuolee, ei mies leskeksi jää, vaan orvoksi kuin lapset.

Venäläinen sanonta

Vierailija
294/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos haluaa sellaisen tason myös jatkossa, pukeutuminen paljastaa myös luokan...

Vierailija
295/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimo kuolee, ei mies leskeksi jää, vaan orvoksi kuin lapset.

Venäläinen sanonta

Ei vaimokaan leskeksi jää. Isätön siitä tulee, kun ei ole miestä, joka toisi leivän pöytään.

Vierailija
296/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on unohtanut, että ei miehillä saa olla mitään vaatimuksia tai mieltymyksiä naisiin. Kaikenlaisista pukeutujista täytyy tykätä ja kaikkien naisten pitää kelvata.

Vierailija
297/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yksinkertainen ihmisen täytyy olla, että luulee toisen liikkuvan ykköset päällä arkielämässään? Ja treffit on arkielämää. Häihin laittaudutaan parhaimmillaan tunteja ja ammattilaisten voimin. Ei niin kukaan esiinny missään eikä varsinkaan jonkun nettideitin takia mistä ei tiedä mikä sekopää sieltä ilmaantuu ja loppuuko treffit siihen paikkaan kun näkee.

Kannattaako sellainen tuntien työn ja ammattilaisten voimin tehty lopputulos sitten panna profiilikuvaksi? Profiilikuvan tehtävähän on kertoa eniten että millainen on.

Vierailija
298/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jonka lyöntiteho pudottaa.

Vierailija
299/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pölähtikin paikalle yh-mamma ylipainoineen, kanan pe..setukka trikoissaan.

Kuvakin otettu vuosia sitten.

Vierailija
300/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tapasin pari kertaa miestä, jonka olisin voinut kuvitella laukovan tuollaisia kommentteja. Mies paljastui hieman yksinkertaiseksi (siis oikeasti yksinkertaiseksi, jos tuota sanaa voi käyttää), joten tapailu jäi sikseen. Hän kommentoi mm. painoani ja kroppaani melko suorasanaisesti (olen ihan normaalipainoinen), ja jotenkin näin, että hän ei edes tajunnut sanoneensa mitään epäkorrektia. Aivan hyvin olisi saattanut esittää mielipiteitään myös epänaisellisuudestani, joka olisi hänen maailmassaan varmaan tarkoittanut sitä, että en kulje koko ajan korkkareissa.