Mies jonka kanssa juttelin netissä petyi kun näimme livenä "ei pahalla mutta odotin vähän toisenlaista, mekko, korkkarit, korvikset, tiiäthä...
Profiilikuvani on otettu kaverin häissä joten siinä olin laittautunut. Normaalisti käytän ihan paitoja ja housuja, kevyt meikki, ei koruja tai korkokenkiä. Kuvittelikohan tyyppi tosiaan että kuljen 24/7 jossain juhlavaatteissa? Tapasimme puistossa, emme missään hienossa ravintolassa tms. Ja mitä tuohon kannattaa vastata?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nykyisen aviomieheni Tinderin kautta ja kävimme ensitreffeillä kävelyllä. Noh, minulla oli lenkkarit, juoksuhousut ja fleecetakki, ei meikkiä. Hänellä oli viimesen päälle sliipattu tyyli: kauluspaita ja suorat housut sekä siistit kengät. Ei haitannut menoa ollenkaan. Olin jotenkin itse ajatellut että kävely=kunnon lenkki. Hän oli taas ajatellut että kävely= hidasta käyskentelyä kantakaupungissa.
Miksi Suomessa kaikki ehdottaa kävelyä ensitreffeiksi niin usein? Tylsää ku mikäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nykyisen aviomieheni Tinderin kautta ja kävimme ensitreffeillä kävelyllä. Noh, minulla oli lenkkarit, juoksuhousut ja fleecetakki, ei meikkiä. Hänellä oli viimesen päälle sliipattu tyyli: kauluspaita ja suorat housut sekä siistit kengät. Ei haitannut menoa ollenkaan. Olin jotenkin itse ajatellut että kävely=kunnon lenkki. Hän oli taas ajatellut että kävely= hidasta käyskentelyä kantakaupungissa.
Miksi Suomessa kaikki ehdottaa kävelyä ensitreffeiksi niin usein? Tylsää ku mikäkin.
Pääsee häipymään helpommin, jos tyyppi ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaisilla tylsillä treffeillä huomaa tehokkaimmin, onko minkäänlaista kemiaa.
Minusta kävelytreffit eivät olleet ollenkaan tylsät. Juteltiin 3h ja kierrettiin samalla Helsinkiä. Molemmat tykätään pitkistä keskusteluista. :)
Siis eihän kukaan ole niin tyhmä että kuvittelee jonkun käyttävän arkena juhlavaatteita 😂 miehilläkin monesti juhlista kuva puvussa. Ei kävis mielessäkään että he käyttää arkena pukua
Osa ihmisistä käyttää arkenakin pukua , työasuna.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä käyttää arkenakin pukua , työasuna.
No et kai sä työaikaina treffaile? 😂
Vierailija kirjoitti:
Hah! Juurikin tämä, että ajatukset vaatetuksesta voi olla ihan eri, mutta ei se menoa haittaa! Jos synkkaa, niin se toimii vaikka ilman vaatteita.
Itse pukeudun ennemmin yli eli aina rippipuku treffeille päälle. Toimii aina!
Miksi täytyy laittaa profiilikuva, joka ei vastaa todellisuutta?
Jos kuvassa on naisellinen lookki, paino normaalin rajoissa (tai saatu kuvakulman avulla näyttämään siltä) ja naama meikattu nätiksi, mutta todellisuudessa treffeille tallustaa tonnitarja pieruverkkareissa naama kukkien niin onko ihme, että mies pettyy!
Pettyisit itsekin, jos profiilikuvan perusteella tyylikäs ja sporttinen mies olisikin oikeasti joku uuno turhapuron kaksoisolento.
Vierailija kirjoitti:
No täytys sitä nyt pikkasen panostaa ensitreffeille. Ei kukaan huoli homssuista naista.
Tämä on itse asiassa aika mielenkiintoinen kysymys. Pitäiskö ensitreffeillä yrittää antaa mahdollisimman hyvä vai mahdollisimman realistinen kuva?
Minun nykyinen vaimo oli laittautunut viimeisen päälle ensimmäisillä treffeillä. Punainen vartalonmyötäinen neule, mustat tiukat housut, kunnon sotamaalaus kasvoilla, korvikset ja kaulakoru. Muistan aina kuinka hyvältä hän näytti kun ensimmäisen kerran avasi oven ja hymyili minulle.
Joo semmosta teråväå tällå kertaa
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä ettei kannata olla profiilikuvissa lookkia jonka tekee vain aniharvoin, poikkeuksina naamiaisasut yms.. Miksi laittaa tosi pynttiä kuvaa jos se ei vastaa sitä miten mieluiten ulos lähtee?
Ihmettelen kyllä ettei ensitreffeihin enempää panosta ulkonäöllä, onhan se myös hauskaa olla hyvännäköinen.
Ei niitä naamiaisasujakaan kyllä tarvi profiilikuvissa
Noh. Ekaan tapaamiseen nettitutun kanssa voi mennä arkiasussa. Siitä saa selville, onko toisen kanssa jotain oikeesti yhteistä. Eikä saa riesaksi jotain lyhyestä hameesta seonnutta pervoa. Mutta sitten jos synkkaa ja lähdetään oikein treffeille, niin laittaisin kyllä italialaisen mekon ja sirot kengät, hiukset huolella ja vähän meikkiäkin + parfyymia. Onhan se sellaista miehen kunnioittamista, että on treffeillä huoliteltu ja naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Noh. Ekaan tapaamiseen nettitutun kanssa voi mennä arkiasussa. Siitä saa selville, onko toisen kanssa jotain oikeesti yhteistä. Eikä saa riesaksi jotain lyhyestä hameesta seonnutta pervoa. Mutta sitten jos synkkaa ja lähdetään oikein treffeille, niin laittaisin kyllä italialaisen mekon ja sirot kengät, hiukset huolella ja vähän meikkiäkin + parfyymia. Onhan se sellaista miehen kunnioittamista, että on treffeillä huoliteltu ja naisellinen.
Sabotoit vain omia mahdollisuuksiasi noin tyhmällä käytöksellä. Eiköhän tuo kannattaisi jo ekoille treffeille laittaa kauniit vaatteet ja meikki, niin mies näkee sinut parhaimmillisillimälläsi.
Olisit vastannut, että odotit myöskin fiksumpaa ja parempikäytöksistä miestä. Hyvät tavat tekevät ihmisestä viehättävän, niiden puute vastenmielisen.
Unohda moinen.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan italialainen mekko. 😅
en mää ole ollut kranttu vaatteille kun nehän jää lattialle kun treffit pitenee ja ilta pimenee. treffien pääpointtihan on se että voin laskea isomman määrän siemennestettä naisen johonkin onkaloon. ja sit lähteä himaan
Olen sitä mieltä ettei kannata olla profiilikuvissa lookkia jonka tekee vain aniharvoin, poikkeuksina naamiaisasut yms.. Miksi laittaa tosi pynttiä kuvaa jos se ei vastaa sitä miten mieluiten ulos lähtee?
Ihmettelen kyllä ettei ensitreffeihin enempää panosta ulkonäöllä, onhan se myös hauskaa olla hyvännäköinen.