Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jonka kanssa juttelin netissä petyi kun näimme livenä "ei pahalla mutta odotin vähän toisenlaista, mekko, korkkarit, korvikset, tiiäthä...

Vierailija
15.06.2022 |

Profiilikuvani on otettu kaverin häissä joten siinä olin laittautunut. Normaalisti käytän ihan paitoja ja housuja, kevyt meikki, ei koruja tai korkokenkiä. Kuvittelikohan tyyppi tosiaan että kuljen 24/7 jossain juhlavaatteissa? Tapasimme puistossa, emme missään hienossa ravintolassa tms. Ja mitä tuohon kannattaa vastata?

Kommentit (383)

Vierailija
241/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko, että kuva oli otettu juhlissa? Ja tyyppi poistoon. 

Itse laittaisin kyllä ainakin kaksi profiilikuvaa, ns, arkipäiväisen ja sitten vähän laitetumman. Haluaisin, että deittini odotukset vastaavat todellisuutta. n

Onko miehet oikeasti näin yksinkertaisia?

On. Ne sanoo esimerkiksi, että tykkää luonnonkauniista naisista , ja kun sitten pyytää näyttämään esimerkin , niin kyseessä on nainen, joka on tosi laitettu. Miehet eivät erota kuka on meikannut, kuka ei.

Tuo EI liity mitenkään sukupuoleen! Meikkaamattomat ihmiset eivät erota, kuka on meikannut ja kuka ei.

Olen nainen enkä meikkaa kuin juhliin ja aivan satavarmasti näen, onko joku meikannut vai ei. Tiedän kosmetiikasta ja meikeistä paljon, vaikken arkena meikkaakaan. Vain miehet eivät oikeasti erota meikattua meikkaamattomasta ja luulevat luulevat tuntikausia luonnollista lookia kasvoihinsa tehnyttä naista meikkaamattomaksi.

Vierailija
242/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytys sitä nyt pikkasen panostaa ensitreffeille. Ei kukaan huoli homssuista naista.

Miksi siirtää pettymystä toisiin treffeihin? Enemmän aikaa vain tuhraantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että pukeutuu itse äidikseen.

Vierailija
244/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee työhaastatteluun pieruverkareissa? Jotain respektiä sentään deitille ettei mene tapaamaan resuisessa paidassa ja mummohousuissa.

Vierailija
245/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se profiilikuva jotain ennakko-odotuksia luo. Itse menin treffeille miehen kanssa, jolla oli kuvassa klassisen siisti toimistotyyli. Vastassa oli homssuisen näköinen tyyppi farkuissa ja collegepaidassa, hiukset harjaamatta ja parta ajamatta.. kuvan perusteella oletin jotenkin älykkäämpää ja asiallisempaa tyyppiä..

Mun mielestä saa todellakin odottaa, että deitti ei tule homssuisen näköisenä tukka harjaamatta ja parta ajamatta oli profiilikuva sitten juhlalook tai arkilook. Jos ei viitsi edes tukkaansa kammata treffeille niin eihän se voi kovin hyvää ensivaikutelmaa antaa.

Todellakin saa ja pitääkin, jos sellainen on.  Älykkäät  miehet muuten harvoin näyttää bodareilta.

Vierailija
246/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laittaisin kyllä ainakin kaksi profiilikuvaa, ns, arkipäiväisen ja sitten vähän laitetumman. Haluaisin, että deittini odotukset vastaavat todellisuutta. n

On. Ne sanoo esimerkiksi, että tykkää luonnonkauniista naisista , ja kun sitten pyytää näyttämään esimerkin , niin kyseessä on nainen, joka on tosi laitettu. Miehet eivät erota kuka on meikannut, kuka ei.

Tuo EI liity mitenkään sukupuoleen! Meikkaamattomat ihmiset eivät erota, kuka on meikannut ja kuka ei.

Olen nainen enkä meikkaa kuin juhliin ja aivan satavarmasti näen, onko joku meikannut vai ei. Tiedän kosmetiikasta ja meikeistä paljon, vaikken arkena meikkaakaan. Vain miehet eivät oikeasti erota meikattua meikkaamattomasta ja luulevat luulevat tuntikausia luonnollista lookia kasvoihinsa tehnyttä naista meikkaamattomaksi.

Mitä järkeä on meikata tuntikausia niin, ettei eroa huomaa luonnollisesta? Kysyn vaan.

Vierailija
247/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit itse, kun loit tietynlaisen odotuksen profiilikuvallasi.

Vierailija
248/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos joku mies on profiilikuvassaan ilman paitaa, hän ilmestyy myös treffeille ilman paitaa? 🤔

Nyt meni kyllä puurot ja vellit sekaisin. Jos mies on kuvassa ilman paitaa, niin lähempänä oleva vertaus olisi enemmänkin se että hän ilmestyy paikalle +20kg lihavampana. Paidan kun voi ottaa pois ja laittaa päälle ilman ongelmaa.

Vierailija
249/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä ajatellut että deitillä ei ole ihan kaikki muumit laaksossa, jos olisi ilmestynyt puistotreffeille hopeisessa juhlamekossa ja korkkareissa, tukka käherrettynä ja vahvassa meikissä. Ällistyneenä ja vähän pelokkaana olisin kelannut että millähän tripillä leidi mahtaa olla (ja olisiko pitänyt laittaa frakki). Sen verran silmät auki on tullut elämän aikana talsittua, että olen hoksannut missä tilanteissa naisilla on korkkareita ja missä ei, ja ymmärrän myös että joka aamu ei käherretä tukkaa tuntitolkulla tai laiteta mustaa(?) luomiväriä. On tainnut deittipoika tosiaan selata nettiä vähän turhan pitkään, kun on noin todellisuudesta vieraantunut, luullut olevansa jossain verkkokaupassa.

Vierailija
250/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yllätyikö? Tuote ei vastannut mainosta.

Vierailija
251/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin kyllä ajatellut että deitillä ei ole ihan kaikki muumit laaksossa, jos olisi ilmestynyt puistotreffeille hopeisessa juhlamekossa ja korkkareissa, tukka käherrettynä ja vahvassa meikissä. Ällistyneenä ja vähän pelokkaana olisin kelannut että millähän tripillä leidi mahtaa olla (ja olisiko pitänyt laittaa frakki). Sen verran silmät auki on tullut elämän aikana talsittua, että olen hoksannut missä tilanteissa naisilla on korkkareita ja missä ei, ja ymmärrän myös että joka aamu ei käherretä tukkaa tuntitolkulla tai laiteta mustaa(?) luomiväriä. On tainnut deittipoika tosiaan selata nettiä vähän turhan pitkään, kun on noin todellisuudesta vieraantunut, luullut olevansa jossain verkkokaupassa.

Jos et tiennyt niin prot kyllä liikkuu ihan kadullakin juhlameikeissä, käherretyin tukin, tiukoissa lyhyissä mutta kimaltelevissa hameissa ja korkeissa korkkareissa. Tinderistä tilatessa ei koskaan tiedä vaikka juhla alkaisi!

Vierailija
252/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaat kai, että sorry profiilikuvani varmaan hämäsi. Että oikeesti en tälläydy arkena.

Ehkä viisasta olis vaihtaa se kuva todellisuutta vastaavaksi.

Jaa sekö olisi viisasta? Sekö on tässä se ongelma? Jos ap ei ole trolli, niin tuo mieshän on kaikkea muuta kuin viisas, kun ei älyä, ettei kukaan pukeudu arkena juhlavaatteisiin. Päin vastoin, hänen täytyy olla holhousta vailla tai ehkä hän asuukin jossain tuetussa asuntolassa.

Vierailija
253/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on meikata tuntikausia niin, ettei eroa huomaa luonnollisesta? Kysyn vaan.

Mutta huomaahan sen. 😀 Vain (jotkut) miehet luulevat, että nainen voi nousta sängystä ylös kulmat kynättyinä, varjostukset ja korostukset tikissä, ruskeaa rajausta ja luomiväriä silmissä ja nude huulipuna huulilla. Come on.

Vierailija
254/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta huomaahan sen. 😀 Vain (jotkut) miehet luulevat, että nainen voi nousta sängystä ylös kulmat kynättyinä, varjostukset ja korostukset tikissä, ruskeaa rajausta ja luomiväriä silmissä ja nude huulipuna huulilla. Come on.

Ja vasta nyt sen sanot, kun olen sellaista naista ikäni etsinyt M83

Vierailija
255/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näköjään etsi jotain korkkarimimmiä. Ei kovin fiksu, kun ei huomaa kuvaa juhlissa otetuksi ja kehtaa vielä ihmetellä asiaa. Itselläni oli aikoinaan Tinderissä vain arkisia meikittömiä kuvia ja kävin treffeillä ilman meikkiä. En halunnut tavata yhtään miestä, joka tykkää laitetuista silikoninaisista. Tosin oli kesä, niin oli pientä rusketusta. Talvella meikkaan enemmän.

Siinä täysin laittamattoman ja silikonin välissäkö ei ole mitään?

Vierailija
256/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai kukaan nyt kulje JUHLAVAATTEISSA muualla, kuin juhlissa!? Siisti ja asiallinen pukeutuminen on ihan eri, kuin juhlavaatteet, ainakin minulle. Tuliko se mies treffeille puku päällä? 😂

Jos ei kyse ollutkaan vaatteista, vaan näyttää meikittä ja meikattuna aivan erilaiselta, hiukset laitettuna ja laittamatta ihan erilaiselta, arkityyli on t-paita ja housut verrattuna naisellinen mekko koruineen kuvassa...

Eli olisi kuin olisi mennyt treffeille aivan eri ihmisen kanssa? Vai olenko ainoa kuka ajattelee näin? Ja nainen olen itse.

Et ole ainoa. Ja olen itsekin nainen. En usko hetkeäkään, et valtaosa näistä ulisijanaisista itse hyväksyis samaa miehiltä itse.

Pick-me?

Oot tasan tarkkaan näitä naisia mitkä tulee av:lle valittamaan saamattomasta miehestä joka vain haukkuu. Siksi en itse laita ollenkaan juhlakalu kuvia sillä tiedän kyllä millaisia miehiä nuo kuvat houkuttaa. Ilmaisnäytteiden hakijoita.

Pick me-huutelu alkaa heti, kun yrittää tuoda toista näkökulmaa esiin. Sehän teidän ongelma on: pää omassa perseessä. Miettikää välillä asioita toisesta näkökulmasta.

Joo, pick me on se millä huidotaan heti jos nainen kykenee ajattelemaan jotain asiaa myös vastapuolen kannalta, eikä pelkästään itseään.

Vierailija
257/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulla aina legginsit, lättäcrocsit ja levähtänyt ulkomuoto muutenkin...miehet karsastaa naisia, jotka antavat itsensä rupsahtaa heti papin aamenen ja lastensaannin jälkeen.

Vierailija
258/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite laitoin profiilikuvat mieluummin vähän alakanttiin, niin toinen sitten yllättyi livenä nähdessä positiivisesti.

Tämä olisi se kaikkein järkevin linja. Joo, ei välttämättä kävisi niin kova sutina Tinderissä, mutta toisaalta se karsisi pois niitä jotka katsovat pelkkää ulkonäköä ja ei tulisi myöskään vastapuolelle pettymyksiä kun saa sitä mitä mainostettiin, tai jopa positiivisen yllätyksen.

Mutta naisen logiikka on tietysti aivan päinvastainen, laitetaan niitä viimeisen päälle hiottuja ja vikoja piilottelevia kuvia, jotka eivät vastaa todellisuutta. Miehille vinoillaan rehellisistä kuvista, että koittakaa nyt vähän siloitella.

Vierailija
259/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää luonnonkauniilta, ei herätä paheksuntaa ("mitä tuokin itseään tällää?"). Vaikka naisella olisi upeat kasvonpiirteet, hän ei välttämättä ole meikittä kovin hehkeä näky - ihonväri vaihtelee, on punoittavia kohtia, saattaa olla vähän näppylöitä,  kenties mustat silmänaluset, hailakat silmäripset ja kulmakarvat. Olemme tottuneet näkemään tietyllä tapaa meikattuja naisia ihan arjessakin, ja mediassa esitellään naisia, jotka on meikattu vieläkin huolellisemmin ja joiden kuvia on käsitelty, joten kun silmä on tottunut sellaiseen, meikkaamaton nainen saattaa näyttää kalpealta ja väsyneeltä, jopa sairaalta.

Vierailija
260/383 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen aviomieheni Tinderin kautta ja kävimme ensitreffeillä kävelyllä. Noh, minulla oli lenkkarit, juoksuhousut ja fleecetakki, ei meikkiä. Hänellä oli viimesen päälle sliipattu tyyli:  kauluspaita ja suorat housut sekä siistit kengät. Ei haitannut menoa ollenkaan. Olin jotenkin itse ajatellut että kävely=kunnon lenkki. Hän oli taas ajatellut että kävely= hidasta käyskentelyä kantakaupungissa.