Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELP! Voiko tuon puoli kiloa päivässä-saada vaikka jostain terveysjuomasta?

Vierailija
15.10.2006 |

Jos sekoittais joitain vihanneksia blenderillä? Olisko kellään hvää reseptiä?Ajattelin tuota juomahommaa että saisin perheen miehet syömään kasviksia, kun eivät muuten tykkää. Lupasivat syödä lasin päivässä vaikka ois kuinka pahaa :) Itse ajattelin että porkkanaa, jotain marjoja, mikä olis hyvä sekoitus??? Auttakaa joku fiksu :9 Ja paljonkohan pitäisi tuota juomaa juoda päivässä että se vastaisi puolta kiloa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasket puoli kiloa rehuja juojaa kohti, teet sen juomaksi ja juotat. Hyviä reseptejä mulla ei kyllä ole antaa.

Eikö teidän perheessä raaka porkkana, salaatit, marjarahka tai kasvissosekeitto kelpaa?

Vierailija
2/4 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatti mätänee jääkaappiin ja yhden porkkanan joku joskus nakertaa :( Mä yritin googlettaakin noita juomia, mutta saan vain alkoholipitoisia tai sitten sokerilla kyllästettyjä :( mä olen itsekin aivan surkea syömään kasviksia. Purkeista meillä ollaan vitamiinit vedetty. Nyt saa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä tottuu syömään niin niitä alkaa kaivata. Minäkään en ennen syönyt mitään salaatteja, mutta nyt en enää osaa ilman olla. Kannattaa myös lisäillä vihanneksia ruoan sekaan, esim. pakastevihanneksia voi tunkea melkein minne tahansa.

Vierailija
4/4 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen VIISI VUOTTA jaksamisen mukaan väsännyt salaatteja ja raasteita, pakastevihanneksista ei ole mitään hötyä kun ne pitää keittää niin pehmeiksi jotta kelpaavat, ettei niissä ole enää mitään vitamiineja. Ei ihan oikeasti onnistu. Mä mietin vain että kuinka monta litraa mä joudun tekemään noita juomia että tulee se puoli kiloa. Ja miten siitä ei tulis kovin kamalan pahaa. Vaikka lupasivathan nuo juoda vaikka olisikin, äidille mieliksi (ja vaimolle). Alan olla epätoivoinen, miehelle sydänvikainen suku ja sö pelkkää roskaa :( pelottaa milloin eka sydäri tulee ja vie miehen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi