Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onkohan ollilla vielä tyttöystävää, mitä luulette?

Vierailija
20.11.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, et on.. Varmaan kivaa katella telkusta, ku oma ukko kähmii toista ja koko ajan puhuu, et kuin kiva ois päästä sitä panemaan.. ite en ainakaan kattelis tommosta miestä!

Vierailija
2/2 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalalla ei ole minkäänlaista itsekunnioitusta. todella nöyryyttävää katsella ollin ja hannen kähmimisiä. ollin puheet jo sellaisia, että jos olisin hänen tyttöystävänsä niin kenkää tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan