Työpaikan tyypit jotka eivät katso silmiin eivätkä ja tervehdi
... paljastuvatkin yleensä myöhemmin jonkin sortin narsisteiksi tai ainakin ylimielisiksi tyypeiksi.
Kommentit (66)
Meillä on satoja työntekijöitä ja minä menen tukkaputkella työpisteeseeni enkä ympärilleni katso. Tervehdin vaan lähimmät työkaverit, joihin törmään työpisteeni lähettyvillä.
Sivistymätöntä ja käytöstapojen puutetta. Arvostan pölypallon verran.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ujoja ne on 🤭
Voin allekirjoittaa tämän + myös autismin kirjoon liittyy tämä. #^3^#
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätöntä ja käytöstapojen puutetta. Arvostan pölypallon verran.
Ketään ei kiinnosta sinun arvostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat olla sisäänpäin kääntyneitä ihmisiä tai kulkevat ajatuksissaan. Itse olen sellainen, olen ihan puheliaskin töissä mutta usein käsittelen asioita mielessäni enkä havainnoi aina ympäristöäni. En siis ole esim. autisti. Ehkä olen introvertti, jatkuva toisten kanssa oleminen väsyttää mutta olen yrittänyt viime vuosina keskittyä tuohon tervehtimiseen etten vaikuttaisi epäkohteliaalta.
Minä näen pahuuden muiden silmistä ja synnit.
Siksi en kykene katsomaan silmiin muita. Näen heidän teot ja ajatukset. Rukoilen heidän puolestaan ja valvon öitä myöhemmin, enkä haluaisi, koska useasti se on turhaa. He ovat kadotetut ja tyhjät astiat!
Ihmisissä on pahuutta ja sen näkee silmistä. Enkä halua puhtaasta sydämestäni antaa tervehdystä pahoille. He ovat tiensä valineet. Nyt puhutaan siis 99% ihmisistä. siksi painan katseen nöyrästi alas
Jessus, tämä oli varmaan parodia, olihan?
Minä näen pahuuden muiden silmistä ja synnit.
Siksi en kykene katsomaan silmiin muita. Näen heidän teot ja ajatukset. Rukoilen heidän puolestaan ja valvon öitä myöhemmin, enkä haluaisi, koska useasti se on turhaa. He ovat kadotetut ja tyhjät astiat!
Ihmisissä on pahuutta ja sen näkee silmistä. Enkä halua puhtaasta sydämestäni antaa tervehdystä pahoille. He ovat tiensä valineet. Nyt puhutaan siis 99% ihmisistä. siksi painan katseen nöyrästi alas ja en halua nähdä pahuutta. Nyt tilanne on se että maailma on pahuuden vallassa ja vain Trump voi pelastaa kaiken. Siihen ei riitä hänen omaisuutensa, mutta omaisuus on lopulta annettava köyhille kuten kaikkien Trumpia kannattavien rikkaiden on annettava köyhille omaisuutensa. Vain se on lopullinen totuus.
Jeesus jakoi kalat ja leivät kukkulalla kerran. Niin tulee tapahtumaan myös Trumpin voittaessa pahuuden. Te tulette myös antamaan köyhille omanne, joka heille kuuluu. Amen.