Olen kokematon 40 v mies. Kysy mitä vain
Kommentit (79)
Tarkoittaako "hieman lihava" sairaalloista ylipainoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt maksullisissa (a.k.a horoissa), meinasitko käydä?
En ole. Joskus harkitsin tuota, mutta en enää tässä iässä aio mennä.
ap
Tämä sai mietteliääksi. Ehkä jos kuitenkin harkitsisit tätä. Valitset empaattisen ns tavallisen naisen (GFE tyyppisen). Saisit jonkinlaisen käsityksen siitä minkälaista se olisi. Hyvässä lykyssä saat siitä boostin itsetunnolle ja varmuutta. Ei tarvitsisi jossitella että mitäköhän se olisi. Jos toteatkin että ei ole sun juttu? Tai sitten se on sun juttu ja saat motivaatiota tulevaisuuteen.
Jos et naista löydä, voisitko kokeilla miestä? Ehkäpä oletkin biseksuaali. Itse olen hetero mutta kuullut bi ystävien suusta, että ihan yhtä hyvältä tuntuu kun mies ottaa sulta poskeen tai panee liukkarilla kakkoseen(tai vastaavasti itse panet)! Eivätkä he koe että asiassa olisi hävettävää, jos hetero joskus haluaa venyttää rajojaan kokeilemalla seksiä samansukupuolisen henkilön kanssa. Sekin voi olla hieno rakkaudellinen hetki!
M37
Vierailija kirjoitti:
Jos et naista löydä, voisitko kokeilla miestä? Ehkäpä oletkin biseksuaali. Itse olen hetero mutta kuullut bi ystävien suusta, että ihan yhtä hyvältä tuntuu kun mies ottaa sulta poskeen tai panee liukkarilla kakkoseen(tai vastaavasti itse panet)! Eivätkä he koe että asiassa olisi hävettävää, jos hetero joskus haluaa venyttää rajojaan kokeilemalla seksiä samansukupuolisen henkilön kanssa. Sekin voi olla hieno rakkaudellinen hetki!
M37
"ehkäpä".... kai mies tietää itse että onko vaiko eikö?
Mun mielestä on hölmöä arvuutella noin jos jollekulle on vaikea löytää naista. Ihan turha stereotypia että jos ei löydy naista niin täytyy tykätä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Mun mielestä on hölmöä arvuutella noin jos jollekulle on vaikea löytää naista. Ihan turha stereotypia että jos ei löydy naista niin täytyy tykätä miehistä.
Pointti se, ihminen voi olla epätietoinen siitä että tykkääkin samasta sukupuolesta. Ainoa tapa selvittää asia on rohkeasti kokeilemalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
Olen parrakas ja karvainen hieman lihava mies.
ap
Älä vaan kuvittele, että sua odottaa Suomessa yhtään mikään, mistä voisi innostua. 40 vuotta yksinäisyyttä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vasta vai vihta?
Ehdottomasti vasta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi arvelet että nuo naiset joiden kanssa suutelit eivät edenneet seksiin asti?
Helppo vastaus olisi varmaan se, että en osaa suudella.
Toinen vastaus olisi, että suutelin väärin.
ap
Mitä ajattelet kokemattomista 40-v naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi arvelet että nuo naiset joiden kanssa suutelit eivät edenneet seksiin asti?
Helppo vastaus olisi varmaan se, että en osaa suudella.
Toinen vastaus olisi, että suutelin väärin.
ap
Minkälaisia nuo tilanteet olivat? Miten tuli pakit?
Olet aika vähäsanainen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tinderissä?
Olin joskus, mutta en enää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako "hieman lihava" sairaalloista ylipainoa?
Ei kai. Olen 174 cm ja 85 kg. Ylipainoa siis, mutta ei varmaan sairaalloista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
Olen parrakas ja karvainen hieman lihava mies.
ap
Älä vaan kuvittele, että sua odottaa Suomessa yhtään mikään, mistä voisi innostua. 40 vuotta yksinäisyyttä tiedossa.
Ei mulla ole enää kuvitelmia. Olen tiedostanut, että tämä on kohtaloni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokematon 40 v mies?
Joo.
ap
Olet hyvinkin keskustelutaitoinen näin kirjallisesti; miten suullisesti? Pystytkö ihan sujuvasti rupattelemaan niitänäitä naisten kanssa? Entä miesten? Vai onko sinulla jonkinlaisia rajoituksia sosiaalisissa tilanteissa?
Pidätkö itseäsi jotenkin huonona? Se monesti näkyy läpi vähän kaikessa ja sellaisen kanssa voi olla vaikea saada keskustelua aikaiseksi, jos toinen on sitä mieltä, että hänessä ei ole mitään kiinnostavaa ja sitten se toinen joutuu kiskomaan jokaisen sanan ulos ja mahdollisesti ajattelee, että hän on sinun mielestäsi epäkiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Itse asiassa tiedän yhden tapauksen (hyvin ylipainoinen nuori mies) joka ei löytänyt etsimäänsä naissuhdetta, päätti rohkeasti kokeilla oliko biseksuaali > oli. Hän löysi toisen samanlaisen herkän ja taiteellisen nuoren miehen kumppanikseen, ja he olivat ilmeisen pitkään yhdessä hyvässä parisuhteessa.
Oletko tinderissä?