Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen raivarit ja ikävä käytös

Vierailija
03.09.2023 |

Olemme olleet kauan yhdessä ja viime aikoina on tuntunut siltä että en enää jaksa tällaista.
Esimerkiksi eilen mies piti lähes koko päivän mykkäkoulua, koska en jaksanut harrastaa seksiä. Syy haluttomuuteeni oli se,että olin viettänyt edellisen päivän myöhään päivystyksessä ja olin huolissani sairaasta sukulaisesta. Seksi on asia josta muutenkin syyllistetään ja jolla painostetaan.
Hän tiuskii ja saa raivareita mlloin mistäkin syystä ja saattaa puhua todella ikävään sävyyn minulle ihan sama onko paikalla muitakin.
Jälkikäteen saattaa olla pahoillaan ja syyttää usein vaikka sitä, ettei ollut syönyt ja siksi oli hermot kireällä.
Raivarien ja kiukuttelun syyt ovat usein niin typeriä että minun on vaikea käsittää miten näennäisesti aikuinen ihminen edes kehtaa olla tuollainen. Nyt alkaa kärsivällisyys loppua. Kohtalotovereita?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotainhan siellä on taustalla. Varsinkin monilla miehillä jää tiedostamatta lapsuuden asioiden vaikutus aikuisuuteen, kun eivät mene terapiaan, vaikka olo on ahdistunut. Ehkä voisitte mennä pariterapiaan.

Vierailija
2/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko uhka työpaikan menetyksestä hieman kiristää pinnaa tai hintojen nousu överiksi. Kannattaa varmaan avata keskusteluyhteys aviomieheesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies kiertoon. Ei Suomessa tarvitse sietää lapsellista miestä. 

Vierailija
4/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole KOHTALOA vaan ihan ITSE olet valinnut moisen tilanteen. Ja valitset joka päivä uudelleen.

Vierailija
5/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt niin vaikea pyllistää sille miehelle?

Pyllistä sinä miehelle, kun sinulla on vakava huoli läheisestä ja testaa, niin ei tarvitse kysellä.

Vierailija
6/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät kykene rakastamaan

Vierailija
7/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies on ja kuinka kauan tätä on jatkunut? Onko sanantapaista käytöstä ediinthnyt aiemmin, mutta tilanne on nyt vain kärjistynyt?

Vierailija
8/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin paljon mun exältä. En valitettavasti ehdi nyt enempää kirjoittaa. Toivotan voimia ja jaksamista.

Vierailija
9/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies on ja kuinka kauan tätä on jatkunut? Onko sanantapaista käytöstä ediinthnyt aiemmin, mutta tilanne on nyt vain kärjistynyt?

Mies alkaa olla keski-ikäinen ja ollut tuollainen käytännössä aina. Ei ole päivittäistä mutta turhan usein tapahtuvaa. 

Vierailija
10/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä onko hänen mielestään sopivaa käyttää sinun vartaloasi vasten sinun tahtoasi seksiin. Ja sen jälkeen, mitä hän on tehnyt saadakseen halusi kasvamaan. Voi olla silmiä avaavaa.

Vierailija
11/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkaa olla keski-ikäinen ja ollut tuollainen käytännössä aina. Ei ole päivittäistä mutta turhan usein tapahtuvaa. 

Jos on aina ollut tuollainen ja iän myötä pahentunut, niin luiskaan vaan.

Vierailija
12/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä onko hänen mielestään sopivaa käyttää sinun vartaloasi vasten sinun tahtoasi seksiin. Ja sen jälkeen, mitä hän on tehnyt saadakseen halusi kasvamaan. Voi olla silmiä avaavaa.

Ei kyllä avaa silmiä. Mykkäkoulun saat tuollaisella aikaiseksi.

Jos omaa voimakkaan seksivietin, niin ihan hormonaalisista syistä tulee noita kiukkukohtauksia jos ei saa. SItä voi jonkin verran hallita, mitä harvemmin tapahtuu, sen helpompaa. Jatkuvana vaikeampaa. Osahan voi mennä ihan fyysisestikkin väkivaltaiseksi ja nämä on sitten niitä millä on muutenkin impulssiongelmia. Aivan sama kun alat menkkojen aikaan hieman äkäiselle puolisolle samanlaista sopertamaan. Ei varmasti avaa silmiä siellä päässä..

Vierailija
13/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on AP miehellä toinen ratkaisu. Se jättää kokonaan aloitteet pois. Jos se alkaa noita aloitteita karsimaan ja pohtimaan tarkemmin milloin on sopiva aika, niin joka päivästä löytyy helposti joku syy miksi ei kannata tehdä aloitetta ja sit jää aloitteet sinun varaan ja jos ei ole riittävästi, niin palkinton on kokoajan kiukkuinen mies. :/

Olisi kyllä tuossa pitänyt miehellä olla silti edes hieman pelisilmää mukana, ellet sitten käyttäynyt täysin normaalisti/ ruukaat muutenkin sulkea tuollaiset pois omasta käytöksestä, niin ei se mies osaa ajatuksia lukea.

Vierailija
14/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on AP miehellä toinen ratkaisu. Se jättää kokonaan aloitteet pois. Jos se alkaa noita aloitteita karsimaan ja pohtimaan tarkemmin milloin on sopiva aika, niin joka päivästä löytyy helposti joku syy miksi ei kannata tehdä aloitetta ja sit jää aloitteet sinun varaan ja jos ei ole riittävästi, niin palkinton on kokoajan kiukkuinen mies. :/

Olisi kyllä tuossa pitänyt miehellä olla silti edes hieman pelisilmää mukana, ellet sitten käyttäynyt täysin normaalisti/ ruukaat muutenkin sulkea tuollaiset pois omasta käytöksestä, niin ei se mies osaa ajatuksia lukea.

No itse ajattelen kyllä että tuollainen pitäisi ymmärtää ilman että ihminen huutoitkee lattialla. 

Vierailija
15/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä avaa silmiä. Mykkäkoulun saat tuollaisella aikaiseksi.

Jos omaa voimakkaan seksivietin, niin ihan hormonaalisista syistä tulee noita kiukkukohtauksia jos ei saa. SItä voi jonkin verran hallita, mitä harvemmin tapahtuu, sen helpompaa. Jatkuvana vaikeampaa. Osahan voi mennä ihan fyysisestikkin väkivaltaiseksi ja nämä on sitten niitä millä on muutenkin impulssiongelmia. Aivan sama kun alat menkkojen aikaan hieman äkäiselle puolisolle samanlaista sopertamaan. Ei varmasti avaa silmiä siellä päässä..

Ei hänellä tunnu olevan voimakas seksivietti. Tekee aloitteita n. kerran kolmessa viikossa ja silloin pitäisi saada. Minä en vaan ole mikään kone ja elämässä voi tapahtua asioita. 

Ap

Vierailija
16/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen tuoremehua voi auttaa, veren lahainen sokeripitoisuus. Mun veljelle se auttaa.

Vierailija
17/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
18/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät kykene rakastamaan

Kuinka sää tommosia sanot. Olen kuullut erittäin usein sanottavan, että sitä todellista ja aitoa rakkautta on vain miesten kesken. Olen heteronainen joten en voi sitä mitenkään tietää sen paremmin kuin muiden sanomana. 

Vierailija
19/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita mies kiertoon. Ei Suomessa tarvitse sietää lapsellista miestä. 

Mahdotkohan sinä ymmärtää, että kiertoon laittamalla mies siirtyy seuraavalle?

Vierailija
20/20 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä itsellesi tämä kysymys: miksi sinä et ole ansainnut miestä, joka kohtelisi sinua paremmin?

Kaikki miehet eivät saa naista haluamaan, eikä se ole naisen vika. Aivan muut keinot seksihalujen saamiseen on kuin raivoaminen, mutta ap:n mies ei osaa tai halua niitä käyttää.