Olen kokematon 40 v mies. Kysy mitä vain
Kommentit (79)
Asutko maalla tai jossain syrjässä jossa naisten tapaaminen on vähäistä?
Missä luulet olevan vika ettet kelpaa naisille/miehille? Oletko hetero? N39
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut, vastasitkin jo. Vieläkö haluaisit naisen elämääsi vai oletko katkeroitunut?
Olen sitä mieltä, että jos joku asia toisi elämään iloa ja onnellisuutta niin se olisi suotavaa. Parisuhde ei tietenkään sitä varmasti tuo, mutta voisin kokeilla.
ap
haluaisitko seurustella naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Asutko maalla tai jossain syrjässä jossa naisten tapaaminen on vähäistä?
Asun yli 100 000 asukkaan kaupungissa.
ap
Vaikutat keskustelukykyiseltä ihmiseltä. Etkä selvästi ole incel, he kun syyttävät naisia omasta tilanteestaan.
JENGI HEI, 40- on vielä nuori, KYLLÄ EHTII VAIKKA JA MITÄ!
Vierailija kirjoitti:
Missä luulet olevan vika ettet kelpaa naisille/miehille? Oletko hetero? N39
Syitä on useita. Itse olen se suurin. En ole varmaan se naisten unelma, mutta jos olisin käyttänyt mahdollisuuteni niin en olisi tässä tilanteessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä?
Tällä hetkellä opiskelen, mutta yleensä olen ollut töissä.
ap
Oletko kiltiksi mieheksi itsesi luokitteleva mies, joka kuitenkin oikeasti on kaikkea muuta kuin kiltti eli uli mies, joka on valmis vaikka pahoinpitelemään naisen saadakseen tämän kanssa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
haluaisitko seurustella naisen kanssa?
En asiasta paljoa tiedä, mutta uskoisin että se olisi kiva.
ap
Asian vierestä isoukkini löysi nuorehkon vaimon vasta kuusikymppisenä ja oli 69v kun mummoni sai alkunsa.
Elät vaan kaikessa rauhassa ja kattelet maailmaa, kehität itseäsi ja opettelet rakastamaan itseäsi. Sitten rakkaus ja nainen voi tulla jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä isoukkini löysi nuorehkon vaimon vasta kuusikymppisenä ja oli 69v kun mummoni sai alkunsa.
Elät vaan kaikessa rauhassa ja kattelet maailmaa, kehität itseäsi ja opettelet rakastamaan itseäsi. Sitten rakkaus ja nainen voi tulla jos on tullakseen.
Tässä on se juttu, että en halua odottaa tuohon asti. Varsinkaan kun ei ole mitään varmuutta siitä, että jotain tulee tapahtumaan. Mulla oli unelma perheestä ja olen ymmärtänyt, että sitä ei tapahdu. Se on surullista.
ap
Jos olet incel, kuten määrittelit, onko mielestäni kokemattomuutesi naisten syytä? Oletko naisvihamielinen?
Pitäiskö kenen tahansa naisen "antaa" sulle?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet incel, kuten määrittelit, onko mielestäni kokemattomuutesi naisten syytä? Oletko naisvihamielinen?
Pitäiskö kenen tahansa naisen "antaa" sulle?
Syytän itseäni.
ap
En ole varmaan ikinä ollut naisen kanssa samassa tilassa yli 30 minuuttia.
ap