Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Itsellinen nainen hankkii lapsen 2000 eurolla ilman miestä

Vierailija
12.06.2022 |

Tampereen Yliopistossa itselliset äidit nelinkertaistuneet vuodessa (2021). Enää lapset eivät tarvitse miestä lainkaan, koska miehiä ei yhteiskunnassa tarvita enää kuin verojen maksuun.

Tämä on aivan loistava uutinen kaikille naisille, sillä nyt miestä ei tarvita lainkaan! Eikö?

https://yle.fi/uutiset/3-12480461

Kommentit (1034)

Vierailija
601/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, lisää isättömiä lapsia. - lasten ja nuorten mt-ongelmat sen kuin jatkavat kasvuaan.

Miesten hylkäämät lapset, se on se ongelma.

Ei olisi tuollaisia, kun akat uskoisi silloin kun sanotaan että niitä kersoja EI HANKITA! Mutta ei, isäksi huijataan surutta ja sitten ihmetellään miksi ne alunalkaenkin ei halutut kersat jätetään sen akan kanssa päineen.

No eikö ole siis hyvä, kun nainen voi ostaa ne hyvät siemenet, eikä tarvitse olla miehen kanssa joka ei lasta halua? Miehen logiikka.

On, se on nimenomaan hyvä. Ja varsinkin sen tähden että se joka mankuu ja haluaa, se myös maksaa itse haluamisensa.

Lapsen saaminen on sentään yhteiskuntaa rakentavaa toimintaa. Mista olis kiva, että jos liiserimiehet haluaa homehtua kotona pleikan ja poken parissa niin ne vois kustantaa haluamisensa itse. Mutta niin vain minäkin sitä turhuutta rahoitan. Sellainen on tämä yhteiskunta, hyvässä ja pahassa.

Tarvitsemme lapsia 🙂.

Jos suomalaiset akat nyt aivan ensimmäisenä huolehtisivat niistä JO pöngätyistä kersoista, ennen kuin pönkäävät niitä lisää. Huostaanotot ja muut köyhyydessä kituvat kakarat on jo epidemia suomessa.

Niitä ei tarvita yhtään ylimääräräistä ennen kuin on entisistä opittu huolehtimaan.

Entäpä jos te miehet alkaisitte huolehtimaan niistä hylkäämistänbe yh- lapsista, ennenkuin tulette tänne rääkymään isättömiä lapsia tekeville naisille. Kaksinaamaista p a s k a a , jossa kyse ei ole lapsen hyvästä vaan ITSEKKYYDESTÄ, kun minä mies en saa edes pimperoo ja nämä sinkkuämmät SAA LAPSEN. VMP näitten palstamiesten rääkyminen.

Vierailija
602/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koska miestä ei tarvitse mihinkään, kysyn ensimmäisenä mikä ne lahjasiittiöt tuottaa? Toisena kysyn kuinka tyhmä täytyy olla että maksaa 2000 siitä että tulee raskaaksi. Minulta pyysi yh-äiti apua lapsen tekoon, suostuin, hän tuli ekasta raskaaksi, mutta meni kesken. Otettiin uusiksi ja taas on ekasta kerrasta raskaana ja hänen ei tarvitse maksaa senttiäkään. Hän kasvattaa lapsensa aivan yksin. Se sopii minulle oikein hyvin.

Minä maksaisin mieluummin 2000 euroa siitä että tulen raskaaksi kuin harrastan seksiä yhdentekevän miehen kanssa. Minulla on onneksi varaa.

No hän piti seksistä ja toivoi apua, lupauduin auttamaan. Mutta mistä ne lahjasiittiöt tulevat,kun ei kerran miestä tarvita? Kuka ne tuottaa? Minkä niminen tehdas valmistaa siittiöitä?

Joku random mies ne tuottaa. Ei sillä sen suurempaa merkitystä ole. 🤷🏻 Siittiöt ovat tuote siinä missä mikä tahansa muu.

Niin, ei sillä niin väliä. Sehän on vain puolet mukulan perimästä. Sille lapselle voi sanoa vaikka niinkuin se entinen setan tyyppi, että: "Kiltti setä antoi siemenen." Ei yhtään lasta halveksivaa :)

Sekö sitten olisi lapselle parempi, että lapsi tosiaan olisi hankittu sen baari-Penan kanssa, ja siinä vaiheessa kun lapsi alkaa kysellä, niin selittää että no se sun isäsi on se lähikapakan nurkilla pissat housuissa kulkeva ja kaikille ohikulkijoille rähjäävä Pena?

Niinhän ne aina ne ex-miehet ovat siellä lähikapakan nurkilla pissat housuissa, vai mitä? Siellä niitä vaeltaa laumoittain vauvapalstailijan ex-ukkoja. Ihanko oikeasti vaihtoehdot ovat mielestäsi vain nämä kaksi? Ei kauhean vahvaa argumentointia. Mutta haluatkin vain riidellä.

Nyt sotket. Oli kyse siitä, hakeeko siittiöt pankista vai lähiöbaarin pulilta. Naiset valitsevat pankin. Lähiöbaarin pulit vastustavat ajatusta.

Tässä tiivistelmä ketjusta.

Miksi ihmeessä täytyy koittaa etsiä vain ääripäitä. Miksi ihmeessä naiselle ei kelpaa siihen lapsen tekoon esim jo valmiiksi vastuullinen isä?

Ne tuppaa olemaan parisuhteessa tai sitten eivät halua enempää lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koska miestä ei tarvitse mihinkään, kysyn ensimmäisenä mikä ne lahjasiittiöt tuottaa? Toisena kysyn kuinka tyhmä täytyy olla että maksaa 2000 siitä että tulee raskaaksi. Minulta pyysi yh-äiti apua lapsen tekoon, suostuin, hän tuli ekasta raskaaksi, mutta meni kesken. Otettiin uusiksi ja taas on ekasta kerrasta raskaana ja hänen ei tarvitse maksaa senttiäkään. Hän kasvattaa lapsensa aivan yksin. Se sopii minulle oikein hyvin.

Minä maksaisin mieluummin 2000 euroa siitä että tulen raskaaksi kuin harrastan seksiä yhdentekevän miehen kanssa. Minulla on onneksi varaa.

No hän piti seksistä ja toivoi apua, lupauduin auttamaan. Mutta mistä ne lahjasiittiöt tulevat,kun ei kerran miestä tarvita? Kuka ne tuottaa? Minkä niminen tehdas valmistaa siittiöitä?

Joku random mies ne tuottaa. Ei sillä sen suurempaa merkitystä ole. 🤷🏻 Siittiöt ovat tuote siinä missä mikä tahansa muu.

Niin, ei sillä niin väliä. Sehän on vain puolet mukulan perimästä. Sille lapselle voi sanoa vaikka niinkuin se entinen setan tyyppi, että: "Kiltti setä antoi siemenen." Ei yhtään lasta halveksivaa :)

Sekö sitten olisi lapselle parempi, että lapsi tosiaan olisi hankittu sen baari-Penan kanssa, ja siinä vaiheessa kun lapsi alkaa kysellä, niin selittää että no se sun isäsi on se lähikapakan nurkilla pissat housuissa kulkeva ja kaikille ohikulkijoille rähjäävä Pena?

Niinhän ne aina ne ex-miehet ovat siellä lähikapakan nurkilla pissat housuissa, vai mitä? Siellä niitä vaeltaa laumoittain vauvapalstailijan ex-ukkoja. Ihanko oikeasti vaihtoehdot ovat mielestäsi vain nämä kaksi? Ei kauhean vahvaa argumentointia. Mutta haluatkin vain riidellä.

Nyt sotket. Oli kyse siitä, hakeeko siittiöt pankista vai lähiöbaarin pulilta. Naiset valitsevat pankin. Lähiöbaarin pulit vastustavat ajatusta.

Tässä tiivistelmä ketjusta.

Miksi ihmeessä täytyy koittaa etsiä vain ääripäitä. Miksi ihmeessä naiselle ei kelpaa siihen lapsen tekoon esim jo valmiiksi vastuullinen isä?

😂 siinäpä se, kun näitä valmiiksi vastuullisia ei löydy. Lehtijutun nainen seurusteli rakastamansa miehen kanssa mutta tämä ei halunnut lasta.

Mistä naisen olisi siihen hätään pitänyt tämä "valmiiksi vastuullinen isä" kaivaa ja miksi, kun huoltajuus- ja elatuskiistat on ikäviä ja rasittavia eikä naiset halua yhtyä mihin ukkoon tahansa?

Vierailija
604/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Ei edes kiinnosta oma lapsi. Tuon geenit on huonot, ei kannata säästää pikkusummaa ja saada lapsensa isäksi luuseria.

Minulla on kolme lasta ja hyvin rakkaita ja läheisiä, 6v poikani istuu parhaillaan sylissäni. Tämä yh-äiti halusi lapsen, mutta ei miestä ja haluaa kasvattaa lapsensa yksin. Ei hän halua minun tapaavan koskaan tätä lasta. Hän elättää lapsen yksin.

Ja sinä olet taas yhden isättömän lapsen tähän maailmaan saattanut! Lapsen oikeus isään! Häpeä!

Ja äiti on varmasti täydellinen. Kysyin häneltä monesti haluaako hän varmasti ja kyllä halusi juuri näin. Hyvä äiti kyllä on, oikein vastuullinen

Eli lapsen oikeus isään on vain juhlapuhetta. Niin ajattelinkin 😉.

No ei hän halua minun osallistuvan.

Ja sinä vätys et piittaa lapsestasi lainkaan? Jos piittaisit, et olisi tuollainen vastuuton pelkuri. Vaan olisit se miehenmalli mistä täällä nyt jauhetaan. Miksi sinun lapsellasi ei ole oikeutta isään? Hyi mikä hyypiö, pelkää että nainen voi vaikka suuttua.

Kuka väittää että sillä lapsella ei ole oikeutta isää? Minäkö isänä olen syyllinen jos hänen äitinsä ei halua isän olevan missään tekemisissä lapsen kanssa? Voi jestas, jos se on äidin haluama tapa kasvattaa lapsensa niin kyllä hänellä on siihen oikeus.

Mikä raukkis, ja ihan tossun alla. Lapsen oikeudesta on kyse, ei äidin. Vaikka satua varmaan koko juttu.

Vai eikö lapsella nyt olekaan oikeutta isään? Ä

Vierailija
605/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testataanko näissä psykologisissa testeissä sitä, miksi hedelmöityshoitoja yksin haluava nainen ei halua/osaa olla parisuhteessa? Eikö se ole aika tärkeä näkökohta? Esim. jos on jäänyt leskeksi ja biologinen kello tikittää viimeisiään, niin sitten voitaisiin päätellä, että kykenee normaalisti muodostamaan parisuhteen. Mutta jos onkin vain miehiä vihaava feministi, onko sitten oikein, että saa lisääntyä verorahoilla? Ei varmaan ole kummoinen vanhempi, jos ei kykene muodostamaan parisuhdetta?

Minä olen feministi ja tosi hyvä äiti lapsilleni. Se että sä pelkäät pahoja marxilaisia feministejä ei kyllä ole syy rajata niiltä hedelmöityshoitoja 😂.

Mistä tiedät olevasi? Se, että sanot, ei tee siitä totta. Ja kyllä jokainen vähän ajatteleva pelkää marxilaisia feministejä. Radikaalifeministeillä taas on hyviäkin tavoitteita.

Vierailija
606/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt taas oletetaan, että kyseinen nainen on loppuelämänsä sinkku ja lapsi ilman isähahmoa. Ai niin, mutta yh ei tietenkään miestä koskaan saa, ainakaan parisuhteeseen. Ihmeitäkin tapahtuu ja joku todellakin saa. Paineet deittailusta poistuu, kun lapsenhankinnan suhteen ei enää ole hysteerinen, kun aika loppuu. Voi rauhassa deittailla ja katsella sopivaa kumppania ilman paineita.

Eikö palstalla ole moneen otteeseen todettu, että nainen saa aina parisuhteen ja miehen ja vähintäänkin seksisuhteen (mistä voi sitten jotain pysyvämpääkin seurata)? Eli nainen tuskin ilman kumppania lopulta jää vaikka nyt lasta tehdessä hedelmällisellä hetkellä näin olisikin. Älkää kirjoittako valmiiksi tämänkään naisen elämää, tuskinpa se kauaa sinkkuna halutessaan pysyy.

Vierailija
607/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, lisää isättömiä lapsia. - lasten ja nuorten mt-ongelmat sen kuin jatkavat kasvuaan.

Miesten hylkäämät lapset, se on se ongelma.

Ei olisi tuollaisia, kun akat uskoisi silloin kun sanotaan että niitä kersoja EI HANKITA! Mutta ei, isäksi huijataan surutta ja sitten ihmetellään miksi ne alunalkaenkin ei halutut kersat jätetään sen akan kanssa päineen.

No eikö ole siis hyvä, kun nainen voi ostaa ne hyvät siemenet, eikä tarvitse olla miehen kanssa joka ei lasta halua? Miehen logiikka.

On, se on nimenomaan hyvä. Ja varsinkin sen tähden että se joka mankuu ja haluaa, se myös maksaa itse haluamisensa.

Lapsen saaminen on sentään yhteiskuntaa rakentavaa toimintaa. Mista olis kiva, että jos liiserimiehet haluaa homehtua kotona pleikan ja poken parissa niin ne vois kustantaa haluamisensa itse. Mutta niin vain minäkin sitä turhuutta rahoitan. Sellainen on tämä yhteiskunta, hyvässä ja pahassa.

Tarvitsemme lapsia 🙂.

Ja kun tuntuu ettei näille palstatontuille edes sopisi isyys. Isänä et voi alkaa änkyröimään menoista etkä käyttäytyä kuin pahainen teini.

Lapsi tarvitsee ympärilleen vakaita aikuisia.

Aivan, voimmekin pohtia kuinka vakaa nainen sellainen on joka ei löydä mistään riittävän hyvää miestä.

Voimme myös pohtia, miksi naiset on sulle ylipääsemätön ongelma. Vulvia unohtamatta!

Jä täällä sinä olet, puhumassa miehistä.

Keksitkö siitä mitään pohdittavaa vai eikö se ole ylipääsemätön ongelma? Sikoja unohtamatta!

Vierailija
608/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testataanko näissä psykologisissa testeissä sitä, miksi hedelmöityshoitoja yksin haluava nainen ei halua/osaa olla parisuhteessa? Eikö se ole aika tärkeä näkökohta? Esim. jos on jäänyt leskeksi ja biologinen kello tikittää viimeisiään, niin sitten voitaisiin päätellä, että kykenee normaalisti muodostamaan parisuhteen. Mutta jos onkin vain miehiä vihaava feministi, onko sitten oikein, että saa lisääntyä verorahoilla? Ei varmaan ole kummoinen vanhempi, jos ei kykene muodostamaan parisuhdetta?

Minä olen feministi ja tosi hyvä äiti lapsilleni. Se että sä pelkäät pahoja marxilaisia feministejä ei kyllä ole syy rajata niiltä hedelmöityshoitoja 😂.

Mistä tiedät olevasi? Se, että sanot, ei tee siitä totta. Ja kyllä jokainen vähän ajatteleva pelkää marxilaisia feministejä. Radikaalifeministeillä taas on hyviäkin tavoitteita.

Jotkut asiat vaan tietää. Kuten sen, ettei intersektionaalisella feminismillä ole mitään tekemistä marxismin kanssa 😉.

Vierailija
609/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miesvihanäkyväksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin on hyvä, jos vaan jaksaa lasta hoitaa yksin.

Aika monet miehen kanssa asuvat ja suhteessa olevat naiset kasvattaa lapsensa yksin.

Kun on itsellinen äiti ei tarvitse kaiken päälle vielä huolehtia mieslapsesta.

Jostain syystä haluatte viljellä tuota "mieslapsi" termiä. Eikö se ole teistä yhtään halventava?

Mieslapsi on ihan käypä termi, jos kyseessä on mies, joka haluaa vaimoltaan saman tason palvelua mitä sai äidiltään. Tiedäthän, ruoka pitää tehdä valmiiksi, maanitella mies syömään, hoputtaa miestä illalla nukkumaan ja herätellä aamulla, kun töihin pitää joutua.

Mikä saa naisen parittelemaan tuollaisen miehen kanssa? Ohjaako vulva naisen ajattelua?

Tuossa vaiheessa seksi on loppunut jo aikoja sitten.

Niin siis ensin loppuu seksi ja sitten naiset ihmettelee kun loppuu läheisyys ja kotitöiden painaminen?

Haloo, naisen seksuaalinen halu sammuu miehen itsekkyyteen. Ensin mies lopettaa ne kotityöt ja säästää käpälöintinsä niihin tilanteisiin kun haluaa seksiä.

Ja nainen lakkaa haluamasta itsekästä miestä.

Mutta mistäpä sinä tämän tietäisit.

Vierailija
610/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, radikaalifeministit haluat tuhota miessukupuolen. Kuka nainen ei muka kannattaisi moista?

Vierailija
611/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 sivua huutoa, mutta aika harva ollut kiinnostunut sen lapsen oikeuksista. Kaikkein vähiten naiset.

Vierailija
612/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asiat vaan tietää. Kuten sen, ettei intersektionaalisella feminismillä ole mitään tekemistä marxismin kanssa 😉.

😂 Niinpä niin.

Vierailija
613/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten halveksuttavaa hylätä oma lapsi, kun pelkää että sen äiti suuttuu. Missä on nyt lapsen oikeus isään ja miehen malliin?

Mahtaa lapsi halveksia tuollaista isää. Etenkin jos äiti on itsekäs, pitäisi nyt isän paikata ja olla hyvä ja läsnäoleva vanhempi. Mutta karkuun luikkii, mikä surkimus ja luuseri.

Vierailija
614/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Niinpä niin.

Suuri ja mahtava kommunismin pelko.

Vierailija
615/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin on hyvä, jos vaan jaksaa lasta hoitaa yksin.

Aika monet miehen kanssa asuvat ja suhteessa olevat naiset kasvattaa lapsensa yksin.

Kun on itsellinen äiti ei tarvitse kaiken päälle vielä huolehtia mieslapsesta.

Jostain syystä haluatte viljellä tuota "mieslapsi" termiä. Eikö se ole teistä yhtään halventava?

Mieslapsi on ihan käypä termi, jos kyseessä on mies, joka haluaa vaimoltaan saman tason palvelua mitä sai äidiltään. Tiedäthän, ruoka pitää tehdä valmiiksi, maanitella mies syömään, hoputtaa miestä illalla nukkumaan ja herätellä aamulla, kun töihin pitää joutua.

Mikä saa naisen parittelemaan tuollaisen miehen kanssa? Ohjaako vulva naisen ajattelua?

Tuossa vaiheessa seksi on loppunut jo aikoja sitten.

Niin siis ensin loppuu seksi ja sitten naiset ihmettelee kun loppuu läheisyys ja kotitöiden painaminen?

Sinällään suosittelisin naisille etteivät lisääntyisi surkeiden panijoiden kanssa. Seksin tulisi sujua viimeistään puolen vuoden jälkeen.

(Ohiaiheen)

Samaa mieltä

Jopas te pitkän koeajan itsellenne soisitte :DDD

Sen tulee sujua toisella kerralla. Eka menee yleensä plörinäksi. Tokalla kerralla näkyy potentiaali. Mutta mistäs te sen tietäisitte?

N

Nooh sä lähinnä saat siinä, miehen suorittaessa sun miellyttämistä.

On sulla surullinen luulo.

Vierailija
616/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32 sivua huutoa, mutta aika harva ollut kiinnostunut sen lapsen oikeuksista. Kaikkein vähiten naiset.

Sille jutun lapselle olisi tullut läsnäoleva isä, jos naisen mies olisi suostunut tekemään lapsen naisen toiveesta. Itsekäs mies, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
617/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luet nyt valikoivasti, täällä on nyt nimenomaan mies, joka on hylännyt lapsensa.

Vierailija
618/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten halveksuttavaa hylätä oma lapsi, kun pelkää että sen äiti suuttuu. Missä on nyt lapsen oikeus isään ja miehen malliin?

Mahtaa lapsi halveksia tuollaista isää. Etenkin jos äiti on itsekäs, pitäisi nyt isän paikata ja olla hyvä ja läsnäoleva vanhempi. Mutta karkuun luikkii, mikä surkimus ja luuseri.

Lienee keksitty, ei vulvamiehellä (ent na is pel ko) mitään naista koskaan ole ollut :)

Vierailija
619/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Niinpä niin.

Suuri ja mahtava kommunismin pelko.

Näyttää siltä, että intersektionaalit itse pelkää kovasti oman aatteensa liittämistä kommunismiin. Vaikka termistökin on sieltä otettu ja suoraan alenevassa polvessa (no okei pari pientä mutkaa tehty matkalla) ovat sukua. Ja liikkeenä on todella häiritsevä. Itseä kyllä kylmää, kun sitä ajattelen. Liekö sitten pelkoa.

Vierailija
620/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille jutun lapselle olisi tullut läsnäoleva isä, jos naisen mies olisi suostunut tekemään lapsen naisen toiveesta. Itsekäs mies, ei voi muuta sanoa.

No todellakin itsekäs mies. Ei pidä tehdä lapsia, ellei ole halua niistä huolehtia. Vaikka joku pyytäisi. Ei sukupuoliasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä