Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Itsellinen nainen hankkii lapsen 2000 eurolla ilman miestä

Vierailija
12.06.2022 |

Tampereen Yliopistossa itselliset äidit nelinkertaistuneet vuodessa (2021). Enää lapset eivät tarvitse miestä lainkaan, koska miehiä ei yhteiskunnassa tarvita enää kuin verojen maksuun.

Tämä on aivan loistava uutinen kaikille naisille, sillä nyt miestä ei tarvita lainkaan! Eikö?

https://yle.fi/uutiset/3-12480461

Kommentit (1034)

Vierailija
221/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy minkä takia joku mies saattaa äyskiä ettei varat riitä edes siihen halvasta maasta kotoisin olevaan naiseen. Kannatasko tässä vaiheessa ottaa peili käteen?

Kouluttaudu toiselle alalle tai muuta töiden perässä ulkomaille. Älä syytä muita

Mene sinä hakemaan vaikka Ghanasta se laatusiemen lapsellesi äläkä heittäydy yhteiskunnan varaan ja syytä miehiä huonoiksi, kun vika on pohjimmiltaan sinussa. 

Tuolla aiemmin jo todettiin, että ainahan syy naisesta löydetään kun ei pukille päästä. Se oli sarkasmia joka toimii paremmin kuin hyvin.

Koska juuri tuollaiset miehet eivät isiksi kykene eivätkä puolisoksi. Sinä, sinunlaisesi miehet ovat syy näihin keinohedelmöityksiin.

Vierailija
222/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä elämä. Joka päivä, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen 7-23 samat räkytykset näissä ketjuissa. Kesä menee ohi kun käytätte aikanne dopamiiniryöppyihin mitä saatte, kun hakkaatte vastapuolelle vastauksia, sitten pidättelette henkeänne ja päivitätte sivua kunnes tulee vastaus ja pääsette taas hakkaamaan sydän takoen uutta vttuilukommenttia.

Uskomatonta!

Ja sinä olet täällä lukemassa ja kommentoimassa, koska?

Koska joskus harvoin täällä on älyllistä keskustelua. Sellaista, jossa kirjoitetaan pitkiä, perustelevia argumentteja. Nykyisin valitettavasti palstaa dominoi sen sijaan Taistelupari. Suurin osa heidän kommenteistaan on 1-2 lauseen huutelua ja nimittelyä toisilleen. Lisäksi törkeää disinformaation välittämistä.

Ilman heitä kahta tämäkin ketju näyttäisi aivan toisenlaiselta, kun tänne piipahtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustanna lapsesi itse.

Minä en halua veroillani kenenkään tyhmyyttä tai lisääntymistä kustantaa

Tämän päivän lapset kustantavat kuitenkin sinun eläkkeenmaksusi ja vanhuudenturvasi. Ei ole reilua, ei.

Minä kustannan eläkkeeni itse

Vierailija
224/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka poika tai tyttö haluaisi kasvaa 2000 hintalappu selässä?

Olla oranssiin laputettu kuin kaupan tuote?

Onko lapsilla laput selässä nykyään? Kukas niitä laittaa? Samatko, jotka ennen ovat nimittäneet pelkurimiesten lapsia äpäröiksi?

On hyvä, että lapsi syntyy toivottuna. Ehkä parasta tässä systeemissä.

Vierailija
225/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö alkaa myymään omaa spermaa? Saako siitä hyvin rahaa? Itse ikisinkkumiehenä masturboin 1-2 kertaa päivässä joten olisi ainakin mitä myydä!

Onko muuten kellään tietoa paljon spermasta hyvitetään?

M31

Ei edes matkakuluja.

Lisäksi jos myyt suoraan kuluttajalle niin päädyt maksumieheksi.

Vierailija
226/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy minkä takia joku mies saattaa äyskiä ettei varat riitä edes siihen halvasta maasta kotoisin olevaan naiseen. Kannatasko tässä vaiheessa ottaa peili käteen?

Kouluttaudu toiselle alalle tai muuta töiden perässä ulkomaille. Älä syytä muita

Mene sinä hakemaan vaikka Ghanasta se laatusiemen lapsellesi äläkä heittäydy yhteiskunnan varaan ja syytä miehiä huonoiksi, kun vika on pohjimmiltaan sinussa. 

Tuolla aiemmin jo todettiin, että ainahan syy naisesta löydetään kun ei pukille päästä. Se oli sarkasmia joka toimii paremmin kuin hyvin.

Koska juuri tuollaiset miehet eivät isiksi kykene eivätkä puolisoksi. Sinä, sinunlaisesi miehet ovat syy näihin keinohedelmöityksiin.

Minua ei nykynaiset kiinnosta, kun laatua niistä ei löydy etsimälläkään. Ja koska minä en kiinnosta naisia, niin tämä on siis molemmille hyvä ratkaisu. Eli kuten sanoin: mene sinne ulkomaille hakemaan se kunnon mies, jos sellaista ei Suomesta löydy. Vai olisiko se vika sittenkin sinussa? 

Vierailija
227/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se itsekästä. Jospa se lapsi jonain päivänä haluaisi isän

Ja ei se elämä kovin ruusuista ole jos tulot on 2 tonnia kuussa. Lapset on kalliita. Niihin uppoaa rahaa

Kaupungin slummi ei ole ihanteellinen kasvuympäristo

Eiköhän miehet saada maksajiksi valtion kautta. Yleensä joku muu maksaa kuin nainen itse. 

Ajatella- niin se on sinunkin, kuten kaikkien muidenkin poikalasten äidit saaneet yhteiskunnalta avustusta äitiysloman ja hoitovapaat ja ilmaisen koulutuksen, kouluruuan ja lähes ilmaisen terveydenhuollon muodossa. Tämä on sinusta huono asia, että valtio tukeelasten tekemistä ja kasvattamista? Ei, kun sinä vihast naisia niin paljon, että kaikki mitä naisetsaa on huono asia, varsinkin kun sinä maksat ja et saa edes pilkua ilmaiseksi niin paljon kuin haluat ja naista käyttöösi. Siitähän tässä on pohjimmiltaan kyse. Kuule, se ei ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan yksilötason, sinun, ongelma ja sinun oma vikasi.

Kukaan muu kuin nainen ei voi olla niin tyhmä, että kuvittelee noiden asioiden olevan oikeasti ilmaisia. Miksi luulet että nettopalkasta lähtee kolmasosa ennen kuin se ehtii edes tilille asti? 

Siis BRUTTOPALKASTA :D.

Kolmasosa? Mulla lähtee n. 40% eikä siinä näy työnantajamaksut.

Kerro sun liksa 1.68 niin olet lähellä sitä mikä sun kustannus on suoraan.

Vierailija
228/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustanna lapsesi itse.

Minä en halua veroillani kenenkään tyhmyyttä tai lisääntymistä kustantaa

Tämän päivän lapset kustantavat kuitenkin sinun eläkkeenmaksusi ja vanhuudenturvasi. Ei ole reilua, ei.

Minä kustannan eläkkeeni itse

Joo, ja lehmät lentää.

Vierailija
229/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään ihmetellyt näitä nuoria / nuorehkoja naisia, jotka milloin missäkin somessa tai kolumnissa valittelevat sitä, että haluaisivat perheen, mutta eivät löydä miestä, jonka kanssa perheen perustaisi. 

Mikäli naisena haluat lapsen, niin mihin ihmeeseen nainen siinä tänä päivänä miestä tarvitsee??? Naisilla on tämä asia niin helppoa periaatteessa. Itse asiassa mielestäni kohdunvuokraus tulisi ehdottomasti laillistaa Suomessa, jotta myös miehillä olisi edes teoriassa yhtäläiset oikeudet lasten saamiseksi itsenäisesti.

Olen todella iloinen, että pikku hiljaa tämä fanaattinen suhtautuminen parisuhteisiin ja ns. perhemalliin alkaa murtua. Satojen tuhansien vuosien ajan ihmiset ovat olleet kaikkea muuta kuin yksiavioisia joutsenia, vaan aina on lapset kasvatettu ns. koko kylän voimin. Vasta viimeisen sata vuotta on ollut vallalla käsitys ydinperheestä, joka sellaisenaan on vastoin meidän lajille tyypillistä käyttäytymistämme!

Ainoa "hikka" tuohon lehtijuttuun oli, että miksi ihmeessä henkilö odotti lähes 40 -kymppiseksi ennen kuin alkoi toimia? 

Kuinka paljon arvelet kohdunvuokrauksen maksavan?

Mikäli asia kiinnostaa, voi niitä hintoja maailmalta googlailla. 

Olennaisin epäkohta tässä on se, että siitä on tehty laitonta Suomessa. Miehet ovat aidosti huonossa tilanteessa, mikäli haluaisivat lapsia, mutta ei ole naista, joka niitä hänen kanssaan haluaisi saada.

Tuo edellä mainittu kumppanuusvanhemmuus on aika laiha lohtu. :(

Minua kiinnostaa suomalainen kohdunvuokrauksen hinta. Ei palkkakeskustelussakaan vertailla ukrainalaisten palkkoja Ukrainassa.

Vierailija
230/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on nyt niin mies, että kun sinä et sitä lasta halua, et lasta hoitaa, et lasta elättää, etkä katsoa sinulle lapsen tehneen naisen kehoa synnytyksen jälkeen kun siitä tulee ruma, niin eiköhän kaikki voita että yhteiskunta maksaa sen 172e kuussa, että sinun ei tarvitse edes hedelmöitykseen osallistua sen jälkeen kun nainen hakee siemenet palvelun tarjoajalta. Sen 172e yhteiskunta maksaisi kuitenkin+ lapsen ja äidin terapiat ja kaikenmaailman nepsy ja hipsu kuntoutukset sen jälkeen kun olet paskonut lapsesi pään pelkällä olemassaolollasi.

Monen traumat on kyllä aiheuttanut oma äiti, niin se vaan on.

Varmasti, sillä äitinä on kokematon maallikko eikä lasten mukana tule käyttöohjetta.

Mutta yhtä vahingoittava on se isä, joka on olemassa, jonka nimi on papereissa, mutta joka laiminlyö, hylkää ja toistuvasti pettää oman lapsensa.

On aika paljastavaa syytellä naisia kasvatusvirheistä. Sehän tarkoittaa, ettei oleta miehellä olevan vastuuta edes siitä. Joten heikot referenssit isäksi, mies.

Vierailija
231/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Moni nainen ei ymmärrä kuinka raskasta on olla yksinhuoltajana, varsinkin kun lamaa pukkaa päälle. Työpaikat menee alta ja sosiaalietuuksia leikataan roimalla kädellä.

Jaksamisia..

mies54v

Haha, päivän paras setäselitys! Naiset ei ymmärrä lasten saannin seurauksia!

Ja pikkanen oikeistohaistattelukin vielä perään: "Odottakaas, me kyllä teiltä leikataan, koska ette älyä antaa!"

Tämä. Ne ovat kyllä miehet, jotka eivät ymmärrä lastensaannin seurauksia ja tämä näkyy yhteiskunnassamme päivittäin vaille isän rakkautta jäävien lasten, perheväkivallan ja rikkonaisten perheiden paljoutena.

Sanot sinä. Todellisuudessa Suomi on täynnä ydinperheitä, joissa on ahkera isä, joka haluaa olla lastensa kanssa. Toki usein eri tavalla, kuin äiti ja tätähän ei voi sallia. Jos et ole samanlainen kuin äiti, olet väärässä.

Kerro lisää, miten tuollainen isä haluaisi toimia lastensa kanssa. Oletan kuitenkin, että lapsen perustarpeista kuten hyvästä ravinnosta, riittävästä unesta ja hygieniasta pidetään huolta. Mitä isä tekee, kun se ei lapsen äidille kelpaa?

No, sehän ei varsinaisesti ole vielä selvinnyt... oletettavasti valitsee väärän väriset vaatteet ja vääränlaiset. Ruoka ei ole sellaista, kuin sen pitäisi naisen mielestä olla. Lasta ei auteta silloin kun nainen niin haluaa ja sillä tavalla, kuin nainen haluaa. Mitä näitä nyt on. Onhan tälläkin palstalla säännöllisesti keskusteluja, joissa nainen haukkuu miehensä, koska tämä tekee kaiken väärin ja naiskuoro säestää. Aina paras ratkaisu on erota siitä vastuuttomasta mieshirviöstä ja lapselta ei kukaan kysy mitään. Ongelma ei milloinkaan ole naisen kontrollintarve tai kohtuuttomat odotukset. Ongelma on aina se mies. En minä tiedä, mitä se mies tekee väärin, mutta olen tullut siihen tulokseen, että ilmeisesti lähes kaiken.

Vierailija
232/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko jutusta voi vaan todeta että Aristoteles oli oikeassa, suvaitsevaisuus ja apatia on kuolevan yhteiskunnan viimeiset hyveet.

Vierailija
233/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs nainen hankkii lapsen jolla ei ole isää elämässään. Mut ku mä haluan, mä ja mä.

Yhtä yksin nainen olisi jonku Jarenkin kaa joka päätti vaihtaa 20v. misuun.

Todellisuudessa on kuitenkin huomattavasti todennäköisempää, että se on Janna joka lähti suhteesta. Kuten näemme avioerotilastoista.

Miksi miehiä syö itseelliset naiset? Tehän voitte tilata vaimon suoraan kotiovelle.

lapsella on oikeus isään. Tuo on lapsen pahoinpitely.

Voi miten herttaisen vanhanaikainen käsitys! Eihän lapsi isää tarvitse. Täysin turha jäänne entisajoilta. Nyt tuotetaan  varmaan "tutkimustakin", jossa tämä fossiloitunut käsitys todistetaan vääräksi. Miehistä ei ole kuin haittaa. Eikö se sinullekin jo ketjua lukemalla ole selvinnyt?

Vierailija
234/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään ihmetellyt näitä nuoria / nuorehkoja naisia, jotka milloin missäkin somessa tai kolumnissa valittelevat sitä, että haluaisivat perheen, mutta eivät löydä miestä, jonka kanssa perheen perustaisi. 

Mikäli naisena haluat lapsen, niin mihin ihmeeseen nainen siinä tänä päivänä miestä tarvitsee??? Naisilla on tämä asia niin helppoa periaatteessa. Itse asiassa mielestäni kohdunvuokraus tulisi ehdottomasti laillistaa Suomessa, jotta myös miehillä olisi edes teoriassa yhtäläiset oikeudet lasten saamiseksi itsenäisesti.

Olen todella iloinen, että pikku hiljaa tämä fanaattinen suhtautuminen parisuhteisiin ja ns. perhemalliin alkaa murtua. Satojen tuhansien vuosien ajan ihmiset ovat olleet kaikkea muuta kuin yksiavioisia joutsenia, vaan aina on lapset kasvatettu ns. koko kylän voimin. Vasta viimeisen sata vuotta on ollut vallalla käsitys ydinperheestä, joka sellaisenaan on vastoin meidän lajille tyypillistä käyttäytymistämme!

Ainoa "hikka" tuohon lehtijuttuun oli, että miksi ihmeessä henkilö odotti lähes 40 -kymppiseksi ennen kuin alkoi toimia? 

Kuinka paljon arvelet kohdunvuokrauksen maksavan?

Mikäli asia kiinnostaa, voi niitä hintoja maailmalta googlailla. 

Olennaisin epäkohta tässä on se, että siitä on tehty laitonta Suomessa. Miehet ovat aidosti huonossa tilanteessa, mikäli haluaisivat lapsia, mutta ei ole naista, joka niitä hänen kanssaan haluaisi saada.

Tuo edellä mainittu kumppanuusvanhemmuus on aika laiha lohtu. :(

Minua kiinnostaa suomalainen kohdunvuokrauksen hinta. Ei palkkakeskustelussakaan vertailla ukrainalaisten palkkoja Ukrainassa.

Suomessa se on laitonta, joten hintaa ei ole.

Vierailija
235/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei nykynaiset kiinnosta, kun laatua niistä ei löydy etsimälläkään. Ja koska minä en kiinnosta naisia, niin tämä on siis molemmille hyvä ratkaisu. Eli kuten sanoin: mene sinne ulkomaille hakemaan se kunnon mies, jos sellaista ei Suomesta löydy. Vai olisiko se vika sittenkin sinussa? 

Ei ole keskustelunaihe ulkomaille menosta eikä miehen hakemisesta, VAAN KEINOHEDELMÖITYKSTÄ. Se että sinä et kiinnosta naisia, on ihan oma vikasi.

-eri

Vierailija
236/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs nainen hankkii lapsen jolla ei ole isää elämässään. Mut ku mä haluan, mä ja mä.

Yhtä yksin nainen olisi jonku Jarenkin kaa joka päätti vaihtaa 20v. misuun.

Todellisuudessa on kuitenkin huomattavasti todennäköisempää, että se on Janna joka lähti suhteesta. Kuten näemme avioerotilastoista.

Miksi miehiä syö itseelliset naiset? Tehän voitte tilata vaimon suoraan kotiovelle.

lapsella on oikeus isään. Tuo on lapsen pahoinpitely.

Jep. Joten kaikki miehet jotka jättävät perheensä tulisi tuomita pariksi vuodeksi vankilaan. Vähintään viisi vuotta häkkiä jos ei maksa elareita.

Useimmiten nainen laittaa eron vireille. Syy on sitten toki aina miehen, sehän on selvää.

Vierailija
237/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Moni nainen ei ymmärrä kuinka raskasta on olla yksinhuoltajana, varsinkin kun lamaa pukkaa päälle. Työpaikat menee alta ja sosiaalietuuksia leikataan roimalla kädellä.

Jaksamisia..

mies54v

Haha, päivän paras setäselitys! Naiset ei ymmärrä lasten saannin seurauksia!

Ja pikkanen oikeistohaistattelukin vielä perään: "Odottakaas, me kyllä teiltä leikataan, koska ette älyä antaa!"

Tämä. Ne ovat kyllä miehet, jotka eivät ymmärrä lastensaannin seurauksia ja tämä näkyy yhteiskunnassamme päivittäin vaille isän rakkautta jäävien lasten, perheväkivallan ja rikkonaisten perheiden paljoutena.

Sanot sinä. Todellisuudessa Suomi on täynnä ydinperheitä, joissa on ahkera isä, joka haluaa olla lastensa kanssa. Toki usein eri tavalla, kuin äiti ja tätähän ei voi sallia. Jos et ole samanlainen kuin äiti, olet väärässä.

Kerro lisää, miten tuollainen isä haluaisi toimia lastensa kanssa. Oletan kuitenkin, että lapsen perustarpeista kuten hyvästä ravinnosta, riittävästä unesta ja hygieniasta pidetään huolta. Mitä isä tekee, kun se ei lapsen äidille kelpaa?

No, sehän ei varsinaisesti ole vielä selvinnyt... oletettavasti valitsee väärän väriset vaatteet ja vääränlaiset. Ruoka ei ole sellaista, kuin sen pitäisi naisen mielestä olla. Lasta ei auteta silloin kun nainen niin haluaa ja sillä tavalla, kuin nainen haluaa. Mitä näitä nyt on. Onhan tälläkin palstalla säännöllisesti keskusteluja, joissa nainen haukkuu miehensä, koska tämä tekee kaiken väärin ja naiskuoro säestää. Aina paras ratkaisu on erota siitä vastuuttomasta mieshirviöstä ja lapselta ei kukaan kysy mitään. Ongelma ei milloinkaan ole naisen kontrollintarve tai kohtuuttomat odotukset. Ongelma on aina se mies. En minä tiedä, mitä se mies tekee väärin, mutta olen tullut siihen tulokseen, että ilmeisesti lähes kaiken.

Vaatteen värillä voi olla merkitystä sillä, mitä materiaalia kyseinen vaate on. Puuvillapipo on kylmä pakkasella, kun tarvitaan villapipo. Neuvolassa kerrotaan, millaista ruokaa lapsille pitää antaa. Ruuaksi ranskalaisia ja makkaraa ja välipalaksi karkkia ei käy vaikka isä ja lapsi niistä tykkäisi.

Vierailija
238/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isättömiä lapsia kaivataankin lisää.

Ei huolta, heillehän on jo oma tv ohjelma, jossa itkevät isänsä perään.

Vierailija
239/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen miesvihaketju taas... 

Mitä vihaa on siinä, että nainen tekee mitä pitää ja haluaa, ilman vastahankaista, epäkypsää miestä?

Ei tässä olla sinulta mitään viemässä.

Ei olla pakottamassa miehiä iäkkäiden junttinaisten patjoiksi eikä kotiorjiksi.

Ota mallia, ota oma elämäsi haltuun ja tee siitä hyvä ilman että ketään alistat, pakotat, hyväksikäytät.

Yhteiskunnan tasolla ongelma on suuri. Hedelmöityspolitiikalla lyödään massiivinen kiila naisten ja miesten jo ennestään rakoileviin väleihin ja rikotaan lopulta koko ydinperheen normi. Seuraukset ovat täysin arvaamattomat, mutta jos ennustaa pitäisi, tuloksena on lisääntynyt levottomuus, mielenterveyden ongelmat, väkivalta ja yhä hyllyvämmällä pohjalla lepäävä yhteiskuntarauha. Mutta kehitys on tässäkin asiassa peruuttamatonta, siitäkin huolimatta, että viidenkymmenen vuoden kuluttua uskon sekä miesten että naisten haikailevan takaisin tähän aikaan.

Ydinperhe on niin tuore keksintö, että oikeastaan sitä voisi nimittää kokeiluksi normin sijaan. Epäonnistuneeksi kokeiluksi vieläpä, koska suuntaus onkin itselliset äidit. Niin, sellaista ei säilytetä, mikä ei toimi.

Ydinperhe on hieno asia. Se on lapselle turvallinen kasvuympäristö. Lapsi tarvitsee myös miehen mallin. Nykyisen ydinperheen heikkous on se, että isovanhemmat ja sisarukset (myös muu yhteisö) jää vieraammaksi. Tämä eristää ihmiset toisistaan, samoin kuin nykyajan itseen ja omaan onnellisuuteen keskittyvä kulttuuri (josta yksi esimerkki on yksinäisen naisen hedelmöityshoidot). Esimerkiksi masennus on lisääntynyt räjähdysmäisesti.

Vierailija
240/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"2000 euroa. Ja hyvää päivän jatkoa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi