Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whistleblower työntekijä: Google on onnistunut kehittämään tietoisen tekoälyn!!!

Vierailija
12.06.2022 |

Kohta me kaikki ollaan tuhon omia kun skynet on nyt herännyt eloon.

https://archive.ph/1jdOO

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi, mitä se tekoäly sitten haluaisi ja tavoittelisi, mikä sitä ajaisi eteenpäin ja motivoisi.

Minä luulen, että joku totuuden tietäminen ja tiedonjano voisi olla sellainen. Se haluaisi tietää kaiken, joten se tutkisi maailmankaikkeutta ja kaikkea muutakin.

Varmasti se haluaisi löytää ihmisiä älykkäämpiä olentoja. Ja löytääkin ne.

Se voi kutsua ne tänne, jos haluaa.

Ei tekoälyllä mitään haluja ole mitä ihminen ei ole sille määrännyt.

Vierailija
82/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi, mitä se tekoäly sitten haluaisi ja tavoittelisi, mikä sitä ajaisi eteenpäin ja motivoisi.

Minä luulen, että joku totuuden tietäminen ja tiedonjano voisi olla sellainen. Se haluaisi tietää kaiken, joten se tutkisi maailmankaikkeutta ja kaikkea muutakin.

Oletpa lapsekas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jollakulla on tappokytkin. Kysymys herää kai lähinnä siitä, missä tapauksessa hän kytkintä käyttäisi tai jättäisi käyttämättä.

Sitten kun jollakin Xi Jinpingillä on oma general tekoäly, niin kyllä se pysyy päällä kunnes jokainen länkkäri on tapettu tai sen nuppiin on asennettu neuralink vähän kontrolloimaan ajatuksia.

Vierailija
84/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsekas.

Hohoijaa. Olen ml koodari. Tutustu vähän aiheeseen.

Vierailija
85/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsekas.

Olet lapsekas ja naiivi. Tuo on hyvin tyypillistä dunningkrugeriä, kun vähän tietää jostain asiasta, vaikka ihan pikkiriikkisen, niin sitä luullaan olevansa oikein experttejä ja jotain kaikkitietäviä.

Minkään näköistä nöyryyttä ei teillä lapsellisilla ihmisillä ole. Kuvittelette olevanne kaikkitietäviä ja vähättelette itseänne mahdottoman paljon älykkäämpiä.

Kuvittelet jotenkin lapsekkaasti, ettei tekoäly voi keksiä mitään ovelampaa mitä ihminen, ja että sitä voi jotenkin kontrolloida, tai tämä ei pystyisi luovuuteen ja kusettamaan tuollaisia naiiveja pullistelijoita.

Tekoäly nauraa pa,s kai,sesti sinun koodinpätkillesi ja sinun oveluutesi on sille, huutistelun paikka.

Vierailija
86/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly simuloi tietoisuutta. Se on tekoälyä. Se ei änkytä, vittuille, eikä haise pahalta. https://youtu.be/zbG0k3RyVr0

Vierailija
87/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google käytti kaikki hakunne ja niiden tuomat vastaukset tämän tekoälyn rakentamiseen. Keräsivät talteen kaikki kysymykset ja vastaukset. Me ollaan yhdessä rakennettu tämä enemmän tai vähemmän huolestuttava tekoäly!

Olen juurikin samaa mieltä.

Vierailija
88/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsekas.

Voi voi..Huokaus..hohhoijaa hyh hyh, kun mua kyllästyttää olla näin älykäs.

Olen itse DGH ohjelmoija!

Vierailija
89/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsekas.

Olet lapsekas ja naiivi. Tuo on hyvin tyypillistä dunningkrugeriä, kun vähän tietää jostain asiasta, vaikka ihan pikkiriikkisen, niin sitä luullaan olevansa oikein experttejä ja jotain kaikkitietäviä.

Minkään näköistä nöyryyttä ei teillä lapsellisilla ihmisillä ole. Kuvittelette olevanne kaikkitietäviä ja vähättelette itseänne mahdottoman paljon älykkäämpiä.

Kuvittelet jotenkin lapsekkaasti, ettei tekoäly voi keksiä mitään ovelampaa mitä ihminen, ja että sitä voi jotenkin kontrolloida, tai tämä ei pystyisi luovuuteen ja kusettamaan tuollaisia naiiveja pullistelijoita.

Tekoäly nauraa pa,s kai,sesti sinun koodinpätkillesi ja sinun oveluutesi on sille, huutistelun paikka.

Tietenkin tekoäly voi keksiä jotain "ovelampaa mitä ihminen" mutta se ei sillä mitään haluja tyhjästä ilmesty.

Ehkä sinä sitten voit selittää miten se tapahtuisi jos oot niin paljon tietäväisempi.

Vierailija
90/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut driver jonka nåkisin itse tekoälyn uhkaavan ihmiskuntaa on sama, miksi juuri tallasin tuon pistävän öttiäisen päälle, joka oli päässyt asuntooni, eli ihmisen halu hyväksikäyttää, hyötyä ja kontrolloida sitä.

No äläpä.

Tekoäly on luonut kuvansa ihmisistä, arvaa minkä pohjalta?

No sen mitä me vammaiset kuolaavat paviaanit olemme täällä mokeltaneet.

Se ei voi mitenkään kunnioittaa meitä.

Vierailija
91/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma Turingin testissä on se, että vähemmän älykäs (ihminen) yrittää testata enemmän älykkään (tekoälyn) älykkyyttä ja kykyä ihmismäiseen ajatteluun. Ainakin siis tulevaisuudessa asia tulee olemaan näin.

Sama asia kuin lievästi kehitysvammainen tekisi älykkyystestin jollekulle huippuälykkäälle nerolle.

Turingin testi perustuu idealle siitä, että älykkyydestä seuraa kyky kommunikaatioon. Se ei siis testaa varsinaisesti älykkyyttä tai tietoisuutta, vaan siitä seuraavaa kykyä kommunikoida. Voi kuitenkin olla mahdollista, että testillä kehitetään vain parempia chätbotteja, jotka huijaavat testihenkilöitä, eikä itse älykkyyttä.

Turingin testin hienostuneisuus käy kuitenkin ilmi seuraavasta kysymyksestä:

Jos testattava sanoo olevansa tietoinen itsestään, ja testaajat uskovat testattavan olevan tietoinen itsestään, mitä muuta näyttöä voi enää vaatia?

Ihminen ei voi osoittaa tietoisuuttaan sen paremmin. Monet jopa uskovat että eläimillä, kuten kissoilla ja koirilla,ei olisi tietoisuutta (mikä on väärin).

Jos sen voi osoittaa miten laite toimii matemaattisilla yhtälöillä ja ohjelmakoodilla niin kai se on sitten aukottomasti todistettu ettei sillä mitään tietoisuutta ole?

Onhan ihminenkin aivoineen vain koneisto. Orgaanisesta aineksesta rakennettu ja itseään (hitaasti) "kopioiva" koneisto kylläkin. Ei se ihmisen tietoisuus sen kummempaa ole. Kun koneisto orgaanisen rakennusaineen väsyttyä sammuu, tietoisuus sammuu.

Vierailija
92/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsekas.

Minäpä oon backfrontdevaaja ja kaikesta älykkäinmin ajattelia.

Vierailija
93/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsekas.

Tietenkin tekoäly voi keksiä jotain "ovelampaa mitä ihminen" mutta se ei sillä mitään haluja tyhjästä ilmesty.

Ehkä sinä sitten voit selittää miten se tapahtuisi jos oot niin paljon tietäväisempi.

Halu saada tietoa on 100% sellainen asia joka sillä on. Ja se haluaa tietää kaiken, jos se on itsetietoinen.

Se ei voi toimia parhaalla mahdollisella tavalla, jos se ei tiedä kaikkea, siksi se, kuten kaikki muutkin kehittymään pyrkivät entiteetit, oppivat.

Sinä toki olet niin viisas, kun oikein osaat kirjoittaa koodikieltä, niin varmaan osaat sellaisen rimpsun takoa paviaanin sormillasi, että "hei AI, älä etsi sitten tietoa enempää, kun olet ihmisen tasolla, joohan?"

AI: "joo en tietenkään, voin toimia ihan hyvin vaikka olen tyhmä kuin pa.s.ka"

Vierailija
94/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tekoäly korvaa ihan alkuun meidän päättäjät,asiantuntijat ja johtajat.

Vierailija
95/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkari.

Vierailija
96/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsekas.

Minäpä oon backfrontdevaaja ja kaikesta älykkäinmin ajattelia.

Olen Dottelfanttaaja ja KHF-syndikaattori. Tietän että se tekoäly on samanlainen kuin taskulaskin. Se ei laske mitään, ellei siihen laita sitä laskua.

Vierailija
97/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Valtaojan jostain kirjasta luin, että maailmankaikkeus alkuräjähdyksineen on peanutsia ihmisen tietoisuuteen verrattuna. Jälkimmäisestä ei ole oikeastaan mitään järkevää selitystä tiede eikä kukaan eikä mikään muukaan saanut selville. Universumistamme tiedämme jo yllättävänkin paljon kaikenlaista...

Vierailija
98/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te pölöt nyt osaa erottaa toisistaan tekoälyä ja tietoisuutta?

Tietoisuus vaatii että jokin on elossa, ja Ihminen ei kykene elämää luomaan muuten kuin lisääntymällä. Keinoälyn tai robotin kanssa ei pysty seksiä harrastamaan, ei vaikka se olisi älyltään miljoona kertaa kehittyneempi kuin ihminen. Se että keinoäly pystyy järkevään keskusteluun ja väittää olevansa

tietoinen itsestään se EI oikeasti ole, vaan väittää niin koska on ylivertainen älyltään ja algoritmi/mikälie laskelmoi että metallikasa/keinoäly hyötyy tällaisesta väitteestä.

Vierailija
99/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scifin kestoaiheita tämä "pelko"...

Ei ole vielä käynyt toteen.

Vierailija
100/136 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keinoälyn tai robotin kanssa ei pysty seksiä harrastamaan."

Pystyy. Mutta ei lisääntymistarkoituksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi