Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (2168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätski, kehopositiivinen, twisti, voikku, Millu (etunimestä lempinimi, mulle toi on aina Millu p.llu)
Ihmettelin itsekin, kuinka joku Miia voi hyväksyä, että häntä kutsutaan Milluksi? Entäpä, jos nimensä olisikin Piia, niin?
En ymmärrä ns. "lempinimiä" muutenkaan. Jos henkilöllä on nimi, miksi se pitää vääntää joksikin muuksi? Kuten Leo=Leksa, Petri=Pete tai Alpo=Allu? Eivät edes lyhennä alkuperäistä nimeä.
Minun nimeni on Seppo. Ei Sepe, Sepi tai muu vastaava. Seppo, kuten Räty.
Arvatkaa montako kertaa letoasemalla törmätään tuohon? Nimi varauksessa ja passissa ei täsmää. Ainahan mua on sanottu... jepu jee. t 38 v katsellut
oon jimppu pimppu ja onpa kumma kun en pääse US
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vetää. Joku voi koittaa korvata kaikki verbit vetämisellä, kuten toinen korvaa pilkut ja äähhit ningkulla tai vtu:lla
veti biisin hyvin...
just näin. veti hyvin biisin ja sit osti lihaa ja laitto vihanneksia kylkeen. t naurettavat ns tatska huippukokit
Vierailija kirjoitti:
50-luvulla syntyneillä on usein ärsyttäviä lempinimiä kuten Heikki "Wauhti" Korhonen tai Pekka "Gisse" Mäkinen. Sama ikäluokka käyttää myös kirjaimia niminä kuten Seppo S. Nieminen tai Lasse K. Jokinen.
Luultavimmin tuon toisen etunimen kirjaimen lisääminen johtuu siitä että samalla nimellä olisi muuten turhan paljon täyskaimoja. Suomessa on todennäköisesti aika monta Kari Korhosta ja Matti Virtasta, mutta vähemmän vaihtoehtoa Kari J. Korhonen tai Matti O. Virtanen.
Vierailija kirjoitti:
Römpsä
Mulukku
Kirkkovene
Viineri
Suomessa muuten järjestetään kirkkovenesoutuja monille järvialueilla. Ota mielesi pois viemäristä!
https://www.takonsoutajat.fi/nain-paaset-kirkkovenesoudun-mukaan/
Vierailija kirjoitti:
normaali
Näin on. pitäisi korvata sanoilla tavallinen, tavanomainen , sovinnainen
Maittava. Ruokahalu menee ja oksennus nousee suuhun.
Arvatkaa montako kertaa letoasemalla törmätään tuohon? Nimi varauksessa ja passissa ei täsmää. Ainahan mua on sanottu... jepu jee. t 38 v katsellut