Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (2263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vetää. Joku voi koittaa korvata kaikki verbit vetämisellä, kuten toinen korvaa pilkut ja äähhit ningkulla tai vtu:lla
veti biisin hyvin...
just näin. veti hyvin biisin ja sit osti lihaa ja laitto vihanneksia kylkeen. t naurettavat ns tatska huippukokit
Jes, ja ihan uudella twistillä🤣
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliini.
Ja: Voi herra mun vereni. Tämä nyt ei ole sana, mutta ärsyttää sen verran, etten itse käyttäisi missään tilanteessa. Erikoinen, outo.
Tai meikämandariini. Mikä hiton mandariini?
Masuasukki, päikky, lomille lompsis ( vaikka ei sana), tissi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliini.
Ja: Voi herra mun vereni. Tämä nyt ei ole sana, mutta ärsyttää sen verran, etten itse käyttäisi missään tilanteessa. Erikoinen, outo.
Tai meikämandariini. Mikä hiton mandariini?
Se on meikämandoliini.
Tavallaan.
Jotkut käyttävät sitä joka lausessa.
Minua inhottavat kaikki englannin kielestä väännetyt sanat, breikki, missata jne. Jopa tv:ssä juontajat käyttävät näitä sanoja. Hyi.
Jokakesäinen inhokkini: "Helle hellii suomalaisia".
Mulkku ja perse. Tai kebabbi kun se ei ole suomea .
Ihan outoja nimiä täällä on Ruslan ja Dennis kuin Doris Boris Håkan Hasan Dimitri Aivan a rabiaa!
Jäätävä, isosti, kun SINÄ teet sitä ja tätä.
Kaikki nämä nepot ja nepsyt ja mitä lie. Eikö ny vtt. Voi suomeksi sanoa ilman jotain tyhmiä somelyhenteitä. Kuten x sukupolvet ja muut. Ollaan niin hienoa kirjoittajaa kun käytetään noita.. muka. Hah heille.
Haastava. Se on vaikea tai hankala.
Lehtiotsikoissa nykyisin joku aina "jyrähtää" tai "sanoo suorat sanat", kun ilmaisee kantansa johonkin, vaikka kuinka maltillisesti tai myönteisestikin. Ennen "suorat sanat" tarkoitti lähinnä moitetta.
Uusi muotisana tuntuu olevan "maistua": "Maistuuko tämä poliittinen ratkaisu SDP:lle?" "X:n musiikki on maistunut yleisölle". Huoh.