Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan työtäni koko sydämestäni. Millä selityksellä voin lopettaa sen saamatta karenssia

Vierailija
11.06.2022 |

Olen tällä hetkellä puolen vuoden koeajalla enkä todellakaan halua vakinaistua firmaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako päivää se karenssi olikaan? Niin ja senkin voi kumota menemällä vaikka työkokeiluun.

Vierailija
2/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako päivää se karenssi olikaan? Niin ja senkin voi kumota menemällä vaikka työkokeiluun.

3 kuukautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vinde. Et varmasti ole ainut ajatuksinesi. Kun keksit syyn niin kerrothan meillekin. Hyvät vinkit ovat aina tarpeen.

Samoin vinkkejä miten pääsisi eläkkeelle mahdollisimman pian.

Vierailija
4/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kuukautta

Uusilla säännöillä taisi ekana tulla vaan varoitus ja sitten joku 5 pv karenssi.

Vierailija
5/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä potkut koeaikana, sano että koe että työ sopii sinulle

Vierailija
6/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa jamassa, kunpa tietäisinkin

Vierailija
7/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama. Työ on äärimmäisen stressaavaa ja olen sairastunut jo työuupumukseen. Voisiko tämän perusteella irtisanoutua ilman karenssia, kun terveys vaarassa?

Vierailija
8/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syleile väkisin pomoa

Vierailija
9/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet toisen työn. Nyt kesällä voi olla pula kesäsijaisista. Soita suoraan yrityksiin ja kysy.

Vierailija
10/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on masennus, enkä selviydy töistäni, koska pää sakkaa, ajattelu ei toimi, enkä opi uusia tehtäviä. Odotan vaan, milloin minut irtisanotaan koeajalla. 

Vierailija
11/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole karenssi enää 3 kk vähentynyt 60 pv jos en ihan pas** nyt puhu🤔

Vierailija
12/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tuotannolliset/taloudelliset syyt, saahan sen perusteella sen kummemmin tarkentamatta antaa kenkääkin niin mikseipä myös lopareitakin sit.

Mua yritti jossain välissä työkkärin ämmä johki lykätä, ja sanoin ettei tilanteestani johtuen se ole taloudellisesti järkevää.

Koitti tivata että kieltäydynkö, sanoin vaan rauhallisesti, että en toki kieltäydy, mutta kyllä mä osaan haastattelut ja hakemukset niin hoitaa että ei varmasti perään soitella.

Se vaan siihen sitten että selvä, katellaa puolen vuoden päästä uudestaan, johon vastasin vaan että oikein.

Vierailija
13/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kuukautta

Uusilla säännöillä taisi ekana tulla vaan varoitus ja sitten joku 5 pv karenssi.

Tarkoitat ehkä sitä karenssia jonka saa jos ei hae töitä.

Itse kuitenkin olen töissä jota vihaan koko sydämestäni ja johon en sopeudu. Haluaisin lopettaa sen mutten pysty koska karenssin takia en pystyisi hoitamaan kissojani joista toinen on vakavasti sairas.

Ap

Vierailija
14/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pysty hakemaan muita töitä. Ei ole aikaa eikä jaksamista. Tarvitsen pitkän lepoloman jos pääsen pois tästä helvetistä.

Vierailija
15/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä ainut tapa välttyä karenssilta on saada lääkäriltä lausunto jossa kerrotaan, että työ aiheuttaa sinulle mielenterveysongelmia tai että saat siitä fyysisiä vaivoja.

Vierailija
16/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töitä vihaat?

Vierailija
17/44 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kuukautta

Tarkoitat ehkä sitä karenssia jonka saa jos ei hae töitä.

Itse kuitenkin olen töissä jota vihaan koko sydämestäni ja johon en sopeudu. Haluaisin lopettaa sen mutten pysty koska karenssin takia en pystyisi hoitamaan kissojani joista toinen on vakavasti sairas.

Ap

Mene kissahoitolaan työkokeiluun niin saat täydet tuet ja lisäksi 9 euroa päivässä ekstraa.

Vierailija
18/44 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhemmän karenssin saat, kun hankit omalla toiminnallasi potkut. Ei siinä mitään järkeä ole, mutta lain mukaan näin on.

Vierailija
19/44 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet humalassa töihin niin ei tule karenssia.

Vierailija
20/44 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet humalassa töihin niin ei tule karenssia.

Tulee. Itseaiheutettu. Ei omakoht. kokemusta, mutta työkaverittaret kertoi.