Miten ruma nainen voisi muuttua paremman näköiseksi?
Mulla on todella ärsyttävän näköiset kasvot ja vartalon osalta kaikki ylimääräinen rasva menee takamukseen ja reisiin, jos en rääkkää kehoani jatkuvalla syötöllä. En saa niitä treenaamalla pienemmiksi ja siroiksi. Mun pitäisi olla anorektinen, jotta takamus ja reidet pysyisivät ohuina ja litteinä. Ja kasvot tarvitsisivat jonkun korealaistyyppisen täydellisen muutoksen, jotta näyttäisin aivan toiselta ihmiseltä. Olisiko ideoita muutokseen kohtuuhintaisesti? Vihaan itseäni ja olen luonnollisesti ikisinkku.
Kommentit (45)
Minkä ihmeen takia takamus ja reidet pitäisi olla "ohuet ja litteät"?
Vierailija kirjoitti:
Koska sellaiset ovat kauniit. Samoin kuin kapea lantiokin (tosin luuston puolesta miesmäisen huippukapeaa lantiota en tule saamaan koskaan).
Ap
Keskity itsesi kehittämiseen ja kasvuun, yritä unohtaa ulkonäköpaineet ja sen tarkastelu. Jokaisessa on jotain kaunista tai komeaa, opettele arvostamaan itseäsi ja nauti elämästä.
Olen viime aikoina ymmärtänyt hienon ja ihanan viisauden mikä on tullut vastaan monissa paikoissa:
Rakkautta ei pääse pakoon, se tulee jossain muodossa vastaan.
Mukavaa päivää sulle!
Tuon mallinen vartalo kiinnostaa monia miehiä. Ei tarvitse olla mikään lättänä. Jos tykkäät treenata, treenaa yläkroppaa, niin olet sopuisamman näköinen.
Ihailen itse naisia, joilla on juuri tietyntyyppinen vartalo. Tosin he ovat vähemmistössä nykyisin.
Ap
Keskity omiin hyviin puoliisi. Tee itse aloitteita, liity vaikka tinderiin.
Tinderiin vaan profiili niin kyrpäã tulee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Keskity itsesi kehittämiseen ja kasvuun, yritä unohtaa ulkonäköpaineet ja sen tarkastelu. Jokaisessa on jotain kaunista tai komeaa, opettele arvostamaan itseäsi ja nauti elämästä.
Olen viime aikoina ymmärtänyt hienon ja ihanan viisauden mikä on tullut vastaan monissa paikoissa:
Rakkautta ei pääse pakoon, se tulee jossain muodossa vastaan.
Mukavaa päivää sulle!
Kiitos kauniista viestistäsi.
Ap
Itsellä on läskit reidet ja muutenkin ruma vartalo. Kasvotkaan ei kummoiset, mutta katsoa ei tarvitse. Eikä koskea.
Jokaisessa vikansa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sellaiset ovat kauniit. Samoin kuin kapea lantiokin (tosin luuston puolesta miesmäisen huippukapeaa lantiota en tule saamaan koskaan).
Ap
Ensin sun täytyy päättää, suretko koko loppuelämäsi sitä, mitä sulla ei ole, vai keskitytkö tuomaan esiin parhaat puolet siitä, mitä on.
Ei takamuksen ja reisien tarvitse olla ohuet ja litteät ollakseen kauniit.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla mennä sinne, enkä deittipalstoillekaan. Mitä teen, jos joku vastaakin? Tulisi kamala stressi. Olisi helpompaa, jos joku vain alkaisi jutella spontaanisti jossain kadulla.
Ap
Leffoissa "rumat" naiset ottavat silmälasit pois ja avaavat tukan. SItten miehiä riittääkin.
Mikä fiksaatio naisilla on näihin naamajuttuihin? Osta salikortti ja tee raskasta voimaharjoittelua. Kun olet fyysisesti vahvempi, voit myös henkisesti paremmin.
Katso poliitikoita, yritysjohtajia jne. Siellä suurin osa ei ole mitään kaunottaria, mutta istuvilla vaatteille, hyvin laitetulla tukalla ja siistillä meikillä ovat edustavia
Skippaa Suomen puolen Tinder. Tähtää Serbiaan. Plussana etäisyys ja 89 päivän kokeiluaika.
Otat muutaman järkevän kuvan.
Älä viitsi velloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla mennä sinne, enkä deittipalstoillekaan. Mitä teen, jos joku vastaakin? Tulisi kamala stressi. Olisi helpompaa, jos joku vain alkaisi jutella spontaanisti jossain kadulla.
Ap
Minusta olisi tosi noloa antaa pakit julkisesti kadulla, kuin anonyymisti Tinderissä. Lähestyjistä kun 99% on sellaisia, ettei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä hävittävää sulla on? Voit tarvittaessa piilottaa kuvien digijalanjäljen. Youtubesta löytyy ohjeet 'how to hide digiprints from photos'
Hankkimalla hyvän itsetunnon ja hyväksymällä itsensä sen näköisenä kun on. Muutkin hyväksyvät silloin kun on sinut itsensä kanssa eikä tuijota omaan napaansa.
Nuorena se ei ole todellakaan helppoa ja minullakin kesti pitkään keski-ikään saakka saavuttaa itsensä hyvksyminen sen näköisenä kun on. Nuoruus oli pahinta kun arvosteltiin ja kiusattiin ulkonäöstä jos ei ollut kropassa kaikki mittasuhteet täydellisiä. Ei saanut lihoa tai kun paino nousi niin paras ystävä alkoi huomauttelemaan että älä liho tuosta enää ja mitä sinä syöt kun noin turpoaa. Jalat olivat liian paksut mini hameessa kulkemiseen ja eikä olisi voinut samanlaisia vaatteita ostaa kun hoikemmat kaverit. Sitten vielä äidiltä peritty heikko itsetunto joka hänkään ei ollut koskaan tyytyväinen itseensä tai saavuttanut sellaista minkä perinnön jatkoi jälkeläisilleen.
Iän myötä olen saavuttanut sellaisen itsetunnon niin ettei mikään arvostelu enää kosketa eikä loukkaa vaan otan sen ihan huumorilla. Kenenkään on ihan turhaa edes yrittää sillä mitään tulosta ei sillä saa.
Vierailija kirjoitti:
Skippaa Suomen puolen Tinder. Tähtää Serbiaan. Plussana etäisyys ja 89 päivän kokeiluaika.
Otat muutaman järkevän kuvan.
Älä viitsi velloa!
Miksi Serbia? Mulle kävisi ulkomaalainenkin puoliso, mutta eipä kukaan ulkomaalaissyntyinenkään ole tehnyt aloitteita missään. Tosin en käy vapaa-ajallani juuri missään.
Ap
Olen myös tässä vuoden sisään luopunut toivosta, että saisin miehen odottelemalla, että joku tekee aloitteen kadulla/junassa/bussissa/ruokakaupassa/kirjastossa. Toisaalta en itsekään yleensä kiinnostu juurikaan kenestäkään. Ärsyttää vain tämä elämäntilanteeni vuodesta toiseen.