Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ruma nainen voisi muuttua paremman näköiseksi?

Vierailija
11.06.2022 |

Mulla on todella ärsyttävän näköiset kasvot ja vartalon osalta kaikki ylimääräinen rasva menee takamukseen ja reisiin, jos en rääkkää kehoani jatkuvalla syötöllä. En saa niitä treenaamalla pienemmiksi ja siroiksi. Mun pitäisi olla anorektinen, jotta takamus ja reidet pysyisivät ohuina ja litteinä. Ja kasvot tarvitsisivat jonkun korealaistyyppisen täydellisen muutoksen, jotta näyttäisin aivan toiselta ihmiseltä. Olisiko ideoita muutokseen kohtuuhintaisesti? Vihaan itseäni ja olen luonnollisesti ikisinkku.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity itsesi kehittämiseen ja kasvuun, yritä unohtaa ulkonäköpaineet ja sen tarkastelu. Jokaisessa on jotain kaunista tai komeaa, opettele arvostamaan itseäsi ja nauti elämästä. 

Olen viime aikoina ymmärtänyt hienon ja ihanan viisauden mikä on tullut vastaan monissa paikoissa: 

Rakkautta ei pääse pakoon, se tulee jossain muodossa vastaan.

Mukavaa päivää sulle!

Kiitos kauniista viestistäsi. <3 Olen ehkä itse elämäni katkeroittama jossain määrin. On ollut liikaa pettymyksiä, kiusaamista ja surua. Koetan jaksaa silti.

Ap

Ole hyvä. Terve itserakkaus lähtee itsensä terveestä arvostamisesta, olen tärkeä ja arvokas ihminen. Toivottavasti pääset eteenpäin kiusaamisen aiheuttamista traumoista, siitä olisi hyvä jutella jonkun kanssa luottamuksella.

Kaikkea parasta Sinulle!

Vierailija
22/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity itsesi kehittämiseen ja kasvuun, yritä unohtaa ulkonäköpaineet ja sen tarkastelu. Jokaisessa on jotain kaunista tai komeaa, opettele arvostamaan itseäsi ja nauti elämästä. 

Olen viime aikoina ymmärtänyt hienon ja ihanan viisauden mikä on tullut vastaan monissa paikoissa: 

Mukavaa päivää sulle!

Kiitos kauniista viestistäsi. <3 Olen ehkä itse elämäni katkeroittama jossain määrin. On ollut liikaa pettymyksiä, kiusaamista ja surua. Koetan jaksaa silti.

Ap

Ole hyvä. Terve itserakkaus lähtee itsensä terveestä arvostamisesta, olen tärkeä ja arvokas ihminen. Toivottavasti pääset eteenpäin kiusaamisen aiheuttamista traumoista, siitä olisi hyvä jutella jonkun kanssa luottamuksella.

Kaikkea parasta Sinulle!

Kiitoksia! Mulle on todella vaikeaa kuvitella itseäni millään tavalla arvokkaana, mutta kaipa on pakko vain jotenkin hyväksyä itseni tällaisena kuin olen. En tiedä, miten sellaisessa voisi edes lähteä liikkeelle ja mikä on mennyt vikaan esim. lapsuudessani, että olo on niin kroonisen epävarma. :/

Kaikkea parasta Sinulle myöskin!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity hyviin puoliisi. Olen persevä ja reitevä normaalipainossakin, rasva kertyy alavartaloon. Hyvänä puolena kapea vyötärö. Inhosin nuorena tätä päärynävartalo- piirrettä. No, kas kummaa, olen saanut vuosien varrella palautetta miehiltä, että mulla on hyvä takapuoli. Harrastan urheilua, joten lihastakin löytyy. Liikunta auttaa myös oman kropan hyväksymisessä. Okei, en pukeudu minihameisiin, kun reidet ovat paksut, mutta taas polvipituinen vyötäröä korostava mekko sopii mulle. Omenavartaloiset voivat puolestaan korostaa sorjia sääriään jne..

Vierailija
24/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää sulle!

Ap

Kaikkea parasta Sinulle!

Kiitoksia! Mulle on todella vaikeaa kuvitella itseäni millään tavalla arvokkaana, mutta kaipa on pakko vain jotenkin hyväksyä itseni tällaisena kuin olen. En tiedä, miten sellaisessa voisi edes lähteä liikkeelle ja mikä on mennyt vikaan esim. lapsuudessani, että olo on niin kroonisen epävarma. :/

Kaikkea parasta Sinulle myöskin! <3

Ap

Kiitos paljon. Nykyaika on aika raakaa, pitäisi olla sen ja sen näköinen ja media luo jatkuvia paineita millainen naisen pitäisi olla. harva niiltä säästyy. tarvitaan hyvää itsetuntoa, ettei lähde mukaan vertailemaan itseään toisiin. kuten sanottua, jokaisessa on hyviä puolia ja huonoja. mitä enemmän sitä ikää tulee sitä enemmän alkaa arvostaa henkistä kauneutta, empatiaa, toisen ymmärtämistä ja hyvää keskustelua. ne ovat todella tärkeitä ihmisessä. ja niitä kannattaa kehittää itsessään. itse käyn terapiassa ja sielläkin olen oppinut arvostamaan itseäni, kun olen saanut puhua hyvin kipeistä asioista, olen tullut kuulluksi ja nähdyksi ja se on antanut lohtua, että maailmassa on hyviä ihmisiä.

Vierailija
25/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas kun tämä kirjoittaja on kirjoitellut täällä vuosia tätä samaa asiaa. Hän ei kuitenkaan ole noina vuosina onnistunut millään lailla ratkaisemaan ongelmiaan vaikka hänelle on kirjoitettu jo varmasti tuhansia vastauksia uudestaan ja uudestaan samoista asiaoista. Eli pitäisikö

A) olla vastaamatta

B) vastata terveille soveltuvia neuvoja joista hän pitää mutta joilla hän ei kuitenkaan oikeasti tee mitään, kuten kuluneet vuodet on osoittaneet vai

C) sitkeästi yrittää puhua siitä diagnoosista joka on todellinen ongelma taustalla ja kaiken juurisyy.

Vierailija
26/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää sulle!

Ap

Ai sen takia haukut aina netissä kauniita naisia? Ok!

Vierailija
27/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia takamus ja reidet pitäisi olla "ohuet ja litteät"?

Koska sellaiset ovat kauniit. Samoin kuin kapea lantiokin (tosin luuston puolesta miesmäisen huippukapeaa lantiota en tule saamaan koskaan).

Ap

Sinua on huijattu. Juuri kapea lantio naisella on turn off.

Vierailija
28/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skippaa Suomen puolen Tinder. Tähtää Serbiaan. Plussana etäisyys ja 89 päivän kokeiluaika.

Otat muutaman järkevän kuvan.

Älä viitsi velloa!

Miksi Serbia? Mulle kävisi ulkomaalainenkin puoliso, mutta eipä kukaan ulkomaalaissyntyinenkään ole tehnyt aloitteita missään. Tosin en käy vapaa-ajallani juuri missään.

Ap

Trollaamalla av:lla et tule ketään löytämään ja mt-ongelmasi vain pahenevat.

Ja jos yhtään lohduttaa, niin isompi ongelma sulle tulee olemaan sen kumppanin pitäminen, jos jonkun joskus haaviisi saat. Siinä auttaa henkinen terveys ja mukava, ongelmaton luonne, jota sun kannattaa kehittää vieläkin enemmän kuin ulkonäköä.

Vierailija
29/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää sulle!

Ap

Ai sen takia haukut aina netissä kauniita naisia? Ok!

En hauku kauniita naisia netissä tai muutenkaan. Miksi tekisin niin?

Vierailija
30/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen itse naisia, joilla on juuri tietyntyyppinen vartalo. Tosin he ovat vähemmistössä nykyisin.

Ap

Sinäkö ihailet niitä kapealanteisia ja haluaisit olla samanlainen?

No höh, sanon minä. Kuten tiedät, vartalotyyppejä on monenlaisia. On poikamaisia, on lanteikkaita, on pyöreitä, laihoja, lihavia.

Joa kokee, että omassa vartalossa on parantamisen varaa, vahvista heikkoja kohtia ja peitä ongelmakohtia.

Vaatteilla pystyy tekemään paljon. Itselläni on pieni yläosa ja muodokas alaosa (huomaa positiivinen ilmaisu). Minulle ei esim. käy kaulukselliset vaatteet, pikeepaidat tms. eikä myöskään kuminauha vyötäröllä, ne pienentävät yläosaa ennestään. Eivät myöskään löysät housut, ne kasvattavat alaosaa. Olen opetellut pukeutumaan niin, että vartalon mittasuhteet tasapainottuvat.

Mutta tärkein asia, millä ihminen kaunistuu, on hymy! Hoidata hampaat kuntoon ja hymyile paljon! Turbohuuliin älä haksahda, ne eivät kaunista ketään! Luonnollinen hymy on kaunis! Kanna itsesi ylpeydellä, sinua on maailmassa vain yksi ja se olet juuri sinä. Ainutlaatuinen, helmi!

Vierailija
31/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skippaa Suomen puolen Tinder. Tähtää Serbiaan. Plussana etäisyys ja 89 päivän kokeiluaika.

Älä viitsi velloa!

Miksi Serbia? Mulle kävisi ulkomaalainenkin puoliso, mutta eipä kukaan ulkomaalaissyntyinenkään ole tehnyt aloitteita missään. Tosin en käy vapaa-ajallani juuri missään.

Ap

Ja jos yhtään lohduttaa, niin isompi ongelma sulle tulee olemaan sen kumppanin pitäminen, jos jonkun joskus haaviisi saat. Siinä auttaa henkinen terveys ja mukava, ongelmaton luonne, jota sun kannattaa kehittää vieläkin enemmän kuin ulkonäköä.

On mulla ollut joskus kumppani ja olin itse molemmissa tapauksissa se osapuoli, joka päätti suhteen. Niillä miehillä oli ihan todella oikukas ja vaikea sekä aggressiivinen luonne. Ne miehet olisivat mieluusti pysyneet yhdessä. Itseäni pelotti, joten oli pakko erota.

Olen myös treffannut viattomasti kahvilassa paria henkilöä pari kertaa ja hekin olisivat kiinnostuneet liikaakin, vaikken edes pinnistellyt, vaan olin oma surkea itseni. Mun itse piti ottaa etäisyyttä, kun en itse kiinnostunut heistä.

Sellaisia superkiinnostavia kumppaniehdokkaita en sitten olekaan koskaan tavannut ihastusteni lisäksi ja ne ihastukseni eivät siis kiinnostuneet minusta, vaan sain molemmilta pakit.

Ap

Vierailija
32/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut elämään kroppasi ja kasvojesi kanssa loppuelämäsi joten hyväksy ne! Vihasin itsekin kroppaani ennen mutta tajusin että se ei hyödytä mitään ja nyt merkitsee enemmän se että kehoni on vahva ja pystyy vaikka mihin. Kasvoni eivät ehkä ole mitenkään klassisen kauniit mutta eipähän ole epämuodostuneetkaan. Ihan kelpo naama.

Vierailija
33/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapealanteinen nainen näyttää pojalta! Kai sinä kuitenkin naiselta mieluummin näyttäisit? Korosta hyviä puoliasi!

Oletko muuten huomannut että monen julkkiksen kaunis ulkonäkö on meikillä aikaansaatua? Voisin esimerkkinä mainita muutaman, jotka ovat ns. "rumia" ilman meikkiä, mutta en viitsi. Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.

Vierailija
34/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet etkä haikaile sen perään, mitä ei ole tai mitä et voi saavuttaa, niin vähitellen elämäsi muuttuu paremmaksi. Ja kun hyväksyt itsesi, niin ilmeesikin muuttuu iloiseksi. Ihmiset kiinnittävät huomiota iloisuuteesi ja huomiotta jäävät pulska tarakka ja tanakat reidet. Ja kun opettelet pukeutumaan rakenteesi mukaisesti, voi soivilla asuvalinnoilla peittää ne omasta mielestäsi rumat kohdat. Hyvää kesää ja hauskaa viikonloppua!  

Vierailija
35/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilemällä

Vierailija
36/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi velloa!

Ap

On mulla ollut joskus kumppani ja olin itse molemmissa tapauksissa se osapuoli, joka päätti suhteen. Niillä miehillä oli ihan todella oikukas ja vaikea sekä aggressiivinen luonne. Ne miehet olisivat mieluusti pysyneet yhdessä. Itseäni pelotti, joten oli pakko erota.

Olen myös treffannut viattomasti kahvilassa paria henkilöä pari kertaa ja hekin olisivat kiinnostuneet liikaakin, vaikken edes pinnistellyt, vaan olin oma surkea itseni. Mun itse piti ottaa etäisyyttä, kun en itse kiinnostunut heistä.

Sellaisia superkiinnostavia kumppaniehdokkaita en sitten olekaan koskaan tavannut ihastusteni lisäksi ja ne ihastukseni eivät siis kiinnostuneet minusta, vaan sain molemmilta pakit.

Ap

Eksilläsi on ollut vaikea ja oikukas luonne juurikin sen juurisyy takia. Ja ikävä kyllä on lähes varmaa että tulevat parisuhteet noudattelevat sanaa kaavaa jurisyysi takia. Olet itse sen täällä kuvaillut kuinka kiinnostut vain ihmisistä jotka kohtelevat sinua huonosti. Tuo on ihan tyypillinen tapa nähdä asia silloin kun on paljon terapoitavaa. Jos joku mukava normsaali ihminen kiinnostuu minusta, hänessä täytyy olla jotain vikaa.

Vierailija
37/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun en kiinnostu kovin helposti kenestäkään. 

Joku Tinder on ihan turha koska en ole etsimässä seksiä kuten siellä oletetaan. Enkä pysty seksiin jos en tunne tyyppiä jo melko hyvin, jolloin vasta pystyn kiinnostumaan.

Vierailija
38/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilemällä

Mulla on kuulemma liian leveä hymy, ja mulle on nälvitty siitä. Ennen hymyilin todella paljon, mutta eivät ihmiset pidä sellaisesta ainakaan Suomessa. Sen seurauksena aloin vältellä hymyilemistä.

Ap

Vierailija
39/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun en kiinnostu kovin helposti kenestäkään. 

Joku Tinder on ihan turha koska en ole etsimässä seksiä kuten siellä oletetaan. Enkä pysty seksiin jos en tunne tyyppiä jo melko hyvin, jolloin vasta pystyn kiinnostumaan.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

T. Ap

Vierailija
40/45 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi velloa!

Ap

Ap

Eksilläsi on ollut vaikea ja oikukas luonne juurikin sen juurisyy takia. Ja ikävä kyllä on lähes varmaa että tulevat parisuhteet noudattelevat sanaa kaavaa jurisyysi takia. Olet itse sen täällä kuvaillut kuinka kiinnostut vain ihmisistä jotka kohtelevat sinua huonosti. Tuo on ihan tyypillinen tapa nähdä asia silloin kun on paljon terapoitavaa. Jos joku mukava normsaali ihminen kiinnostuu minusta, hänessä täytyy olla jotain vikaa.

En jotenkin osaa kiinnostua sellaisista, joilla on todella rento, välittävä ja hyväntahtoinen luonne. Tulee sellainen olo, että en voi luottaa toiseen tuolloin. Mutta jos ihmisellä on ilkeä ja törkeä luonne -> tiedän, että henkilö on rehellinen ja sellainen laittaa minut tsemppaamaan ja varuilleen, jolloin koen itsekin onnistumisen elämyksiä, kun se äkäinen joskus onkin mukava pienen hetken. Lisäksi minulle ilkeä henkilö on periaatteessa samaa mieltä minusta kuin mitä itsekin olen. Joku minusta pitävä tuntuu feikiltä, sillä en itsekään pidä itsestäni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi