Miten ruma nainen voisi muuttua paremman näköiseksi?
Mulla on todella ärsyttävän näköiset kasvot ja vartalon osalta kaikki ylimääräinen rasva menee takamukseen ja reisiin, jos en rääkkää kehoani jatkuvalla syötöllä. En saa niitä treenaamalla pienemmiksi ja siroiksi. Mun pitäisi olla anorektinen, jotta takamus ja reidet pysyisivät ohuina ja litteinä. Ja kasvot tarvitsisivat jonkun korealaistyyppisen täydellisen muutoksen, jotta näyttäisin aivan toiselta ihmiseltä. Olisiko ideoita muutokseen kohtuuhintaisesti? Vihaan itseäni ja olen luonnollisesti ikisinkku.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia takamus ja reidet pitäisi olla "ohuet ja litteät"?
Koska sellaiset ovat kauniit. Samoin kuin kapea lantiokin (tosin luuston puolesta miesmäisen huippukapeaa lantiota en tule saamaan koskaan).
Ap
Voi kuule, joskus 50 vuotta sitten toivoin, että kunpa minulla olisi pieni takamus ja ohuet reidet. Nyt on, eivät ole kauniit, usko pois! Ehdotan, että olet tyytyväinen siihen, että olet terve.
Hetkittäin osaankin olla kiitollinen hyvistä asioista. Mutta haluaisin silti löytää unelmissani kumppanin. Monivuotinen selibaatti tuntuu henkisesti raskaalta.
Ap
Alat voimaharjoittelemaan ja vaikka nyrkkeilemään. Paikat kiinteytyy ja lihasmassaa tulee myös yläkroppaan. Kunnon painoilla vaan niin että perse tutisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skippaa Suomen puolen Tinder. Tähtää Serbiaan. Plussana etäisyys ja 89 päivän kokeiluaika.
Otat muutaman järkevän kuvan.
Älä viitsi velloa!Miksi Serbia? Mulle kävisi ulkomaalainenkin puoliso, mutta eipä kukaan ulkomaalaissyntyinenkään ole tehnyt aloitteita missään. Tosin en käy vapaa-ajallani juuri missään.
Ap
Trollaamalla av:lla et tule ketään löytämään ja mt-ongelmasi vain pahenevat.
Ja jos yhtään lohduttaa, niin isompi ongelma sulle tulee olemaan sen kumppanin pitäminen, jos jonkun joskus haaviisi saat. Siinä auttaa henkinen terveys ja mukava, ongelmaton luonne, jota sun kannattaa kehittää vieläkin enemmän kuin ulkonäköä.On mulla ollut joskus kumppani ja olin itse molemmissa tapauksissa se osapuoli, joka päätti suhteen. Niillä miehillä oli ihan todella oikukas ja vaikea sekä aggressiivinen luonne. Ne miehet olisivat mieluusti pysyneet yhdessä. Itseäni pelotti, joten oli pakko erota.
Olen myös treffannut viattomasti kahvilassa paria henkilöä pari kertaa ja hekin olisivat kiinnostuneet liikaakin, vaikken edes pinnistellyt, vaan olin oma surkea itseni. Mun itse piti ottaa etäisyyttä, kun en itse kiinnostunut heistä.
Sellaisia superkiinnostavia kumppaniehdokkaita en sitten olekaan koskaan tavannut ihastusteni lisäksi ja ne ihastukseni eivät siis kiinnostuneet minusta, vaan sain molemmilta pakit.
Ap
Eksilläsi on ollut vaikea ja oikukas luonne juurikin sen juurisyy takia. Ja ikävä kyllä on lähes varmaa että tulevat parisuhteet noudattelevat sanaa kaavaa jurisyysi takia. Olet itse sen täällä kuvaillut kuinka kiinnostut vain ihmisistä jotka kohtelevat sinua huonosti. Tuo on ihan tyypillinen tapa nähdä asia silloin kun on paljon terapoitavaa. Jos joku mukava normsaali ihminen kiinnostuu minusta, hänessä täytyy olla jotain vikaa.
En jotenkin osaa kiinnostua sellaisista, joilla on todella rento, välittävä ja hyväntahtoinen luonne. Tulee sellainen olo, että en voi luottaa toiseen tuolloin. Mutta jos ihmisellä on ilkeä ja törkeä luonne -> tiedän, että henkilö on rehellinen ja sellainen laittaa minut tsemppaamaan ja varuilleen, jolloin koen itsekin onnistumisen elämyksiä, kun se äkäinen joskus onkin mukava pienen hetken. Lisäksi minulle ilkeä henkilö on periaatteessa samaa mieltä minusta kuin mitä itsekin olen. Joku minusta pitävä tuntuu feikiltä, sillä en itsekään pidä itsestäni.
Ap
Ja tämä kaava johtaa juurikin sellaisiin parisuhteisiin joissa olet ollut. Viimeisin eksäsi on ihan kerta kaikkiaan hirveä ihminen.
Jos on ap:n tavalla vaurioitunut, muutos on pelottavaa siksi että ajatellaan muutoksen tarkoittavan lisää ja vaikeampaa teeskentelyä. Kun on elämänsä tottunut teeskentelemään, on valittavana vain teeskentelyn eri tasoja ja tavallisena ihmisenä olemisen teeskentely tuntuu hirveän vaativalta tehtävältä. Todellisuudessa paraneminen on ihan toisenlaista. Teeskentely loppuu ja rauha tulee sieluun.
Voi kuule, joskus 50 vuotta sitten toivoin, että kunpa minulla olisi pieni takamus ja ohuet reidet. Nyt on, eivät ole kauniit, usko pois! Ehdotan, että olet tyytyväinen siihen, että olet terve.