Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoisit 60-vuotislahjaksi?

Vierailija
11.06.2022 |

Millaisesta lahjasta ilahtuisit? Ei rahaa ja hintaluokka enintään muutamia satasia

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin seisomatyötä vuosikaudet tehneenä ilahtuisin vaik lahjakortista jalkahoitolaan tai hierojalle.

Ystäväni sai 60 v lahjaksi useita jalkahierontalahjakortteja. Kasvohoitokin ihan kiva

Vierailija
22/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyytänyt synttärilahjaksi palan ikimetsää, Suomen Luonnonperintösäätiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoin silloin lahjakorttia kampaajalle. En oikeastaan tarvitse mitään materiaalista. Kaikkea on, mutta hemmottelulahja oli tervetullut. Ilahduin lahjasta.

Onnistunut hiusten leikkaus, raidat ja muotoilu meni pintaa syvemmälle. Olin iloisella mielellä pitkään.

Kysykää syntymäpäiväsankarilta, mitä hän itse toivoo. Ei kannata summanmutikassa ostaa lahjaa, joka ei ilahduta ja se jäisi kokonaan käyttämättä.

Vierailija
24/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessäoloa läheisten kanssa, mentäisiin vaikka johonkin kivaan konserttiin ,tai katsomaan hyvää standuppia tai joku kiva reissu vaikka reissu Tallinnaan. ei materiaa kiitos

odotellen...

N46

Vierailija
25/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahousut ja punaiset Converset.

.

.

.

M 55

Vierailija
26/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo63v. kirjoitti:

Itse toivoin silloin lahjakorttia kampaajalle. En oikeastaan tarvitse mitään materiaalista. Kaikkea on, mutta hemmottelulahja oli tervetullut. Ilahduin lahjasta.

Onnistunut hiusten leikkaus, raidat ja muotoilu meni pintaa syvemmälle. Olin iloisella mielellä pitkään.

Kysykää syntymäpäiväsankarilta, mitä hän itse toivoo. Ei kannata summanmutikassa ostaa lahjaa, joka ei ilahduta ja se jäisi kokonaan käyttämättä.

tämä on kiva, joku kampaamo lahjakortti tai hemmotteluhoito.

miehille vaikka lahjakorttin niskahierontaan, rentouttaa mukavasti. ja pullo viskiä jos juo alkoa, kun on miehen ikään päässyt :)

Vierailija
27/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-luxuslaatuiset valkoiset parisängyn lakanat, siis sellaiset oikeasti laadukkaat, joita harvemmin Suomesta löytyy

-erään tietyn rannekellon, jota tosin ei enää valmisteta mutta jostain bukowskilta saattaa joskus löytyä

-viikonlopun aterioineen Mustion linnassa hyvässä seurassa

Vierailija
28/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tykkään saada ja antaa Joutsenen untuvapeitto ja/ tai -tyyny. Arjen luksusta jota kaikki eivät henno itselleen sallia.

Vierailija
29/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että kukaan ei ainakaan veisi tai ostaisi lahjakorttia tämän ällötyksen Sami Hedbergin stand up-keikalle!

Vierailija
30/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Hyviä vinkkej.

Vierailija
31/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ja sain kasveja pihalle, sai tuoda myös omasta pihasta. Erityisesti ilahduttivat työkaverin lapsen kasvattamat tomaatit "suoraa kaupan vihannesosastolta" eli 5v oli halunnut kokeilla, kasvaako tomaatinsiivusta taimia ja tulihan siitä.

Lahjakortti kangaskauppaan (netissä ja lapset tietävät, mitä kauppaa suosin), kuteja ilmakivääriin, mikrokuituliinoja (kadotan niitä omituisella tavalla), käsinpesu autolle, tietyn taiteilijan tauluja, nurmikkotrimmeriin siimaa, puutarhatakka, palapelejä...

Vierailija
32/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi:

- herkullisia,erilaisia Italiasta tilattuja oliviiöljyjä 

- päivällinen minulle mieleisessä ravintolassa idyllisessä paikassa

- elämyslahjakortin, jonka voin käyttää kahden vuoden sisällä

- lahjakortin puutarhamyymälään

- ison ja pehmeän pyyhkeen ja sen kanssa oli söpö pikku tarjotin, joka oli ostettu Atskin myymälästä

En pyytänyt saati halunnut mitään ja miksi olin tosi liikuttunut niin henkilökohtaisista, kivoista lahjoista.

Vierailija
33/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppasen nuoren komistuksen illaksi ja mikseipä yöksikkin käyttöön😊

Aamulla hän saisikin jo häippäistä omille teilleen.

Vierailija
34/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan-reissu tyttären kanssa olisi kiva.

Vierailija
35/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! En haluaisi maksettua seuraa. N59

Vierailija
36/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stan itseitselleni lahjan. Terveystalon terveystarkastuksen

ja harkinnassa on rotukissan hankinta.

Tarkoitus oli sanoa ostin itselleni . . .

Pyrin väistelemään kaikki lahja jutut, kiusaannun.

Paras lahja oli, kun lapseni laittoivat minulle ja siipalle ruokaa.

Taloustilanne ei heilläkään ollut paras mahdollinen, joten itsetehty lahja oli varmaan paras mahdollinen.

Vierailija
37/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo63v. kirjoitti:

Tosiaan kaikkein tärkeintä tämä että kysyy päivänsankarin toiveita. Voi kertoa että mieti rauhassa äläkä yhtään kursaile, ja kerro 2-3 vaihtoehtoa jokaisesta hintaluokasta. Antaa valmiiksi hintaluokat esim 5-10 e, 20-30 e, 100 e, 500-1000 e. Itse täytän jonkun vuoden päästä 60. Synttärit on kesällä joten juhlat ja lahja voisi mielellään olla jotain mökkiin liittyvää. Mökille ammattilaisen tekemä pihasuunnitelma lahjakortti. Sen lisöksi puutarhakiikkeen lahjakortteja.

Yksi ihana voisi olla että väki tulisi mökille isoihin talkoisiin ja siihen liittyisi nyyttikesti ruokailu. Olisi paljon hommaa, maalata ulkorakennuksia, kaataa tontin rajalta pienempiä puita, kukkapenkkien kunnostusta. Joku voisi pestä saunan, toinen ikkunat. Sillä aikaa muutama henkilö kattaa ulos telttakatokseen ison pöydän ja laittaa ruokaa tarjolle. Tällainen juhliminen sopii erittäin hyvin tilanteessa jossa päivänsankari on jo iäkkäämpi ja asuu omakotitalossa eikä jaksa yksin tehdä kaikkea. Tulotkin voivat olla pienet. Edesmennyt anoppini nautti suuresti kun koko naapurusto tuli talkoilla laittamaan pihan kuntoon ja toi ruoat valmiina.

Vierailija
38/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen ateria hyvässä ravintolassa. Tämän voisin itse kustantaa. Kimppalahjaksi hyvä matka esim joku opastettu kiertomatka jonka saan itse valita. Puoliso mukaan matkalle.

Vierailija
39/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi! En haluaisi maksettua seuraa. N59

Äläpä valehtele😁

Vierailija
40/41 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni reissu perheen kanssa tai yhteinen ravintolaruokailu olisi kiva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi