Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoisit 60-vuotislahjaksi?

Vierailija
11.06.2022 |

Millaisesta lahjasta ilahtuisit? Ei rahaa ja hintaluokka enintään muutamia satasia

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole milään ikä vuosillani ollut juhilia ,ei juhlioita tai onitelijoita. Kun täytin 50v. Hoidin lapseni lastani. Aikuinen lapseni heitti raha kuoren pöytään. Hakiessa illalla lapsen kotinsa. Raivosi minut pakotetiin kerää sinulle lahja raha. Tosi positiivinen 50 vuotispäivä!Yksin olin ja en kiitänyt ketään lahja rahoista. Postivisempaa olisivat tuleet käymän ilman lahjaa. Kun nimet jotka kortissa oli en vuosin nähnyt edes,omaa sukuani,en toisen lapseni perhettä.!Yllätyin heidän nimi oli siinä?

Vierailija
2/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jotain mitä olet tehnyt itse. Edellyttäen että tykätään toisistamme. Ei velvollisuus lahjoja mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-vuotiaalla (olen itse 62v) on jo "kaikkea". Itse olen sanonut kaikille sukulaisilleni ja tuttavilleni, että älkää ostako minulle lahjoja, tai jos välttämättä haluatte niin tuokaa kahvipaketti tai suklaarasia tai joku herkkukori, jonka sisällöstä ilahtuisin. Oma tyttäreni tilasi minulle 60-vuotislahjaksi Fazerin verkkokaupasta suklaalahjan, joka oli nimikoitu minulle. Ihana oli! Ja 60-vuotiasjuhlaani vietettiin ihan lähiperheen kesken hyvän ruoan äärellä (koronan takia ei mitään isoja juhlia).

Vierailija
4/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lahjakortti hierojalle.

Vierailija
5/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentu

Vierailija
6/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe vei salaa suunnittelemalleen matkalle johon kuului vähän luxusta ja vähän seikkailua. Plus normi synttärilahjat. En tosiaan tarvitse krääsää

Vierailija
7/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin seisomatyötä vuosikaudet tehneenä ilahtuisin vaik lahjakortista jalkahoitolaan tai hierojalle.

Vierailija
8/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo aiemminkin viettänyt syntymäpäivät (jos niitä edes olen viettänyt juhlien) siten, että lahjana kerätään johonkin hyväntekeväisyyteen rahaa. Laittaa saa oman mielensä mukaan. Minä tarjoan tietysti ruoat ja juomat. Sillä kaavalla mennään.

Vierailija
9/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ystävien kanssa. Esim. ravintolareissun, konsertin, stand up-keikan tmv.

Vierailija
10/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-vuotiaalla (olen itse 62v) on jo "kaikkea". Itse olen sanonut kaikille sukulaisilleni ja tuttavilleni, että älkää ostako minulle lahjoja, tai jos välttämättä haluatte niin tuokaa kahvipaketti tai suklaarasia tai joku herkkukori, jonka sisällöstä ilahtuisin. Oma tyttäreni tilasi minulle 60-vuotislahjaksi Fazerin verkkokaupasta suklaalahjan, joka oli nimikoitu minulle. Ihana oli! Ja 60-vuotiasjuhlaani vietettiin ihan lähiperheen kesken hyvän ruoan äärellä (koronan takia ei mitään isoja juhlia).

No ei 60-vuotiailla kyllä ole kaikkea, vaikka sinulla on. Olen nyt 56, ja tuskin tilanne muutaman vuoden päästä on tästä muuttunut. Itse ainakin olen aina haaveillut yhdestä astiastosta, huonekalut kaipaisivat uusimista, lainaa on asunnosta vaikka toisille jakaa, kotoa puuttuu kaikenlaista. Ei pienipalkkaisella lapsiperheellä ole ollut rahaa ostaa mitä haluaisi, ja nyt kun lapset ovat isompia, kulutkin ovat suurempia.

Mutta en nyt silti lähtisi mitään astiastoa toivomaan, vaan jos joku kysyisi, toivoisin kukkakimppua ja ehkä jonkin kirjan, mihin kirjastossa on vuosien jonot. Viinipullo olisi kanssa kiva lahja.

Vierailija
11/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden polkupyörän. Se oli kyllä paras lahja ikinä.

Vierailija
12/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS5 ja Playstation Plus tilaus vuodeksi

Vierailija
13/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kiva päästä läheisten kanssa ravintolaan syömään ihan ajan kanssa. Kotonakin kävisi, mutta siinä olisi kuitenkin minulle jotain hommaa. Olen järjestänyt perheelle niin monet juhlat, että en järjestä enää yksiäkään.

Vierailija
14/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilariomenapuun - tosin en syntymäpäivänäni keskellä talvea.

Vierailija
15/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- muutaman kappaleen astia- tai aterinsarjoja, joita kerään (alkaen 3 euroa/kpl)

- kuumailmapallolennon (n. 250 - 350 euroa/henkilö)

- soutuveneen tai lahjakortin jonnekin, mistä voi vuokrata soutuvenettä

- antikvariaatista etsimäni kirjan, tai sen uusintapainoksen kirjakaupasta (n. 8 - 20 euroa)

Vierailija
16/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä? Täytän 60 ensi vuonna ja odotan vain puolisoni ja lapseni muistavan minua. Jos ajankohta kaikille (puoliso, lapsi ja hänen puolisonsa) sopii, otan heidät mukaan ulkomaille viettämään syntymäpäiväviikonloppuani, siis tarjoan matkan. Paikan päällä odotan puolison tarjoavan syntymäpäiväaterian pitkän kaavan mukaan, lapseltani ja hänen puolisoltaan jotain pientä muistamista.

Heidän lisäkseen siskoni puolisoineen tietää ja muistaa syntymäpäiväni mutta en odota heiltä lahjaa. Muut lähipiirissäni eivät syntymäpäivääni edes tiedä tai muista.

Vierailija
17/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit mun lapsi, toivoisin että veisit mut syömään ja lähtisin itse mukaan. T. kahden omillaan elävän aikuisen lapsi, joka täyttää 60 vuotta ensi vuonna.  Jos kukkaro kestää, joku teatterikäynti vielä siihen lisäksi ja sinnekin itse mukaan. Mikä tahansa teatteriesitys käy, joten sen voi valita oman makunsa mukaan.  

Vierailija
18/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kirjoitti väärin, siis haluaisin että se lapsi lähtisi mukaan, mielellään myös toinen lapsi jos pääsee ja mies. Toivon, että lapset ja mies hommaavat tämän yhdessä ja olen vihjannut jo, että ei muuta juhlaa. Mä tarjoan sitten kakut erikseen kotona myöhemmin tai aiemmin.  

Vierailija
19/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen ruokailu on kaikille mukava!

Vierailija
20/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stan itseitselleni lahjan. Terveystalon terveystarkastuksen

ja harkinnassa on rotukissan hankinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan