Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44-v nainen ja huomannut ihan hiljattain, että olen ihan ilmaa kukaan ei enää katso

Vierailija
11.06.2022 |

Vielä viime vuonna sain paljonkin kiinnostuneita katseita (miehiltä) Nyt ei katso kukaan.. On kait jokin maaginen raja, kun ikä on 44 ja siitä eteenpäin niin ei enää ole kiinnostava. Vai olenko vuodessa muka äkki-rupsahtanut niin paljon? Tekisi mieli ottaa jokin nuorentava kauneustoimenpide kasvoihin, joka nuorentaisi niin, että olisi taas nuorempi ja kiinnostavampi. Vähän surullista tuntea olevansa niin ilmaa, ettei kukaan katso enää..

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 67-vuotias, vähän olen pulskistunut kun en ole viitsinyt hoitaa itseäni. Just kävin kaupassa, kaksi miestä kysyi kahville, yksi likipitäen ajoi tieltä kun katsoi niin tarkkaan ja kaupassa kaikki tuttavamiehet jäi juttelemaan pitkäksi aikaa, olen kuulema piristävä näky. Yksi aikoi jättää vaimonsa jos hänet huolin. En huoli!

Ja tämä kaikki on totta. Tytärtäni (oli myös kaupassa omilla asioillaan) oli meno naurattanut, kun oli sivusta seurannut. Olen leski, elänyt yksin liki 20 v.

Luulen, että olet ns. hauska rouva. Miehet tietävät, että kanssasi voi heittää huulta, et ole vaarallinen etkä ota itseäsi liian tosissaan. Sinusta näkyy jo pitkälle, ettet ole etsimässä vakavaa suhdetta, joka ratkaisisi esimerkiksi taloudelliset ongelmasi. Miehet tuntevat olonsa vapautuneeksi jutellessani kanssasi. Myös ikä tekee tehtävänsä.

Vierailija
82/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, taas tämän päävikaisen miehen aloitus. Ei kannata lähteä provoiluun messiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meissä on ajatusta nopeammat evoluution algoritmit päässä ja osaksi ihan tiedostomattomia. Ihmiset kokevat lisääntymiskuvusta kertovat merkit viehättäväksi. Ne joita lisääntymiskyvyttömyys kiinnosti, niin ne sukulinjat sammuivat ja sammuvat nopeasti.

Vierailija
84/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei vain enää ole soveliasta katsoa toista tai joutuu someraivon kohteeksi ja vankilaan. Vika ei siis ole Sinussa vaan maailmassa.

Vierailija
85/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sen sijaan pohtia, että miksi katseiden kohteena oleminen on tärkeää? Tai miksi on tärkeää, että ulkonäkösi viehättää miehiä? Olet rakentanut itsetuntosi juoksuhiekkaan, jos se perustuu miesten hyväksynnälle. Kuulostaa siltä, että koet olevasi olemassa muita ihmisiä ja heidän visuaalista nautintoaan varten. Surulllista, jos näin on. 44 -vuotiaalla pitäisi fokuksen olla jo muussa, kuin ulkoisessa olemuksessa.

Miten on yhtään sen parempi, jos itsetunnon on rakentanut esimerkiksi työnteon varaan? Yhtä juoksuhiekkaa sekin on nykyisinä epävarmoina aikoina. Oma persoonallisuuskin voi muuttua vaikka aivoverenvuodon myötä, vaikka olisi miten kehittänyt itseään sisäisesti kauniiksi. Ja muita ihmisiä noilla työsaavutuksilla ja ihkulla persoonallisuudella pyritään lähinnä viehättämään siinä missä ulkonäölläkin.

Tuossako mielestäsi ovat vaihtoehdot? Itsetuntoa ei kannata rakentaa yhtään minkään VARAAN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä