Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44-v nainen ja huomannut ihan hiljattain, että olen ihan ilmaa kukaan ei enää katso

Vierailija
11.06.2022 |

Vielä viime vuonna sain paljonkin kiinnostuneita katseita (miehiltä) Nyt ei katso kukaan.. On kait jokin maaginen raja, kun ikä on 44 ja siitä eteenpäin niin ei enää ole kiinnostava. Vai olenko vuodessa muka äkki-rupsahtanut niin paljon? Tekisi mieli ottaa jokin nuorentava kauneustoimenpide kasvoihin, joka nuorentaisi niin, että olisi taas nuorempi ja kiinnostavampi. Vähän surullista tuntea olevansa niin ilmaa, ettei kukaan katso enää..

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen ihan toisin. Olen 49v, ja pitkässä hyvässä parisuhteessa. Miehiltä saan sellaista huomiota kuin haluankin, eli mukavaa työkaveruutta tms, omalta puolisoltani kyllä muutakin. Mutta ahdistelu ja häirintä on loppunut. Ei tarvitse enää pelätä, että joku ällö tyyppi taas sanoo jotain inhottavaa tai jopa tarttuu kiinni. En kaipaa sitä huomiota yhtään.

Vierailija
22/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilkeä trolli, joka haluaa mustamaalata nelikymppisiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Olen itse 44-vuotias ja minua ei ole ikinä miehet tuijottaneet näin paljon. Johtuu varmaan siitä, että olen sporttinen ja hoikka mitä en nuorempana ollut.

Vierailija
24/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ilmeistä tuo miesten tuijottaminen sitten on, jos sen loppumisen voi yhtäkkiä huomata tietyn iän saavuttaessaan? Siis pysähtyvätkö miehet oikein tuijottamaan suu ja silmät selällään, vai miten sen katseen kohteena olon huomaa?

Kiinnostaa vain, koska en ole huomannut, että minua olisi koskaan yksikään mies katsonut sillä silmällä. Olen kuitenkin hoikka ja ihan ok näköinen, vielä suhteellisen nuorikin. Asia ei siis häiritse minua, ihmettelen vain että eikö minua ole tosiaan kukaan koskaan katsonut vai kuljenko vain aina niin omissa maailmoissani, etten huomaa?

Vierailija
25/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, nyt voidaan haukkua kaikki nelikymppisiä naisia.

Ja aina voi tehdä aiheesta uusia aloituksia!

Kylläpä nyt helpottaa!

Vierailija
26/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä olisi hyvä olla jo puoliso hankittuna saaden yhdessä vanhentua vapaasti niin ei tarvitsisi herättää enää mitään mielenkiintoa muissa miehissä ja koittaa väkisin jotain nuorennus kikkoja, laihduttamista ja teini pukeutumista. 

Vierailija
27/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän se haittaa? Miks niiden pitäis sua kattoo? Tuntuuko se jotenki hyvältä? Siis että joku random äijä tuijottaa sua?

Eri, mutta kyllä, kyllä se tuntuu paremmalta että random äijät tuijottaa kuin että ne eivät tuijota! Tällöin parempi mahdollisuus siihen että myös ne itseä kiinnostavat miehet voi kiinnostua.

Vierailija
28/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ilmeistä tuo miesten tuijottaminen sitten on, jos sen loppumisen voi yhtäkkiä huomata tietyn iän saavuttaessaan? Siis pysähtyvätkö miehet oikein tuijottamaan suu ja silmät selällään, vai miten sen katseen kohteena olon huomaa?

Kiinnostaa vain, koska en ole huomannut, että minua olisi koskaan yksikään mies katsonut sillä silmällä. Olen kuitenkin hoikka ja ihan ok näköinen, vielä suhteellisen nuorikin. Asia ei siis häiritse minua, ihmettelen vain että eikö minua ole tosiaan kukaan koskaan katsonut vai kuljenko vain aina niin omissa maailmoissani, etten huomaa?

Vauva-palstan kestomyyttejä nämä miesten haikeat tuijottelut.

En ole tuolla reaalimaailmassa mihinkään avoimeen toljotukseen törmännyt, eli nähtävästi käytöstavoilla katsotaan olevan toistaiseksi arvoa.

Baarissa tasan yhtä vastenmielistä. Millään tuijottelulla ei yhtäkään naista noukita koriin.

Vierailija
29/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä olisi hyvä olla jo puoliso hankittuna saaden yhdessä vanhentua vapaasti niin ei tarvitsisi herättää enää mitään mielenkiintoa muissa miehissä ja koittaa väkisin jotain nuorennus kikkoja, laihduttamista ja teini pukeutumista. 

Vaikka se olisikin hankittuna 44 veenä niin ero voi tulla ihan milloin vain sen jälkeenkin.

Vierailija
30/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua katsoo enää jotkut vanhukset. Hyh.

Vierailija
31/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän se haittaa? Miks niiden pitäis sua kattoo? Tuntuuko se jotenki hyvältä? Siis että joku random äijä tuijottaa sua?

Eri, mutta kyllä, kyllä se tuntuu paremmalta että random äijät tuijottaa kuin että ne eivät tuijota! Tällöin parempi mahdollisuus siihen että myös ne itseä kiinnostavat miehet voi kiinnostua.

Siis ap on 44! Hänen pitäisi olla naimisissa ja lasten äiti.

Vierailija
32/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä tarvitset vieraiden miehien katseita tunteaksesi olevasi jotain, aikuistu hyvä ihminen viimeinkin.

Vierailija
33/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sen sijaan pohtia, että miksi katseiden kohteena oleminen on tärkeää? Tai miksi on tärkeää, että ulkonäkösi viehättää miehiä? Olet rakentanut itsetuntosi juoksuhiekkaan, jos se perustuu miesten hyväksynnälle. Kuulostaa siltä, että koet olevasi olemassa muita ihmisiä ja heidän visuaalista nautintoaan varten. Surulllista, jos näin on. 44 -vuotiaalla pitäisi fokuksen olla jo muussa, kuin ulkoisessa olemuksessa.

Miten on yhtään sen parempi, jos itsetunnon on rakentanut esimerkiksi työnteon varaan? Yhtä juoksuhiekkaa sekin on nykyisinä epävarmoina aikoina. Oma persoonallisuuskin voi muuttua vaikka aivoverenvuodon myötä, vaikka olisi miten kehittänyt itseään sisäisesti kauniiksi. Ja muita ihmisiä noilla työsaavutuksilla ja ihkulla persoonallisuudella pyritään lähinnä viehättämään siinä missä ulkonäölläkin.

Vierailija
34/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 enkä piittaa paskaaakaan. Tosin en muista, olisonko koskaan piitannut. Hmm.

35/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kauheesti tykkää jos mua tuijotetaan, oon mielestäni oppinu käveleekki niin ettei mua huomattaisi 😁 mulla taas riippuu päivästä, ja joskus voi mennä pitkäki aika ku tuntuu ettei kukaan huomaa, mut sit yhtäkkiä taas tuntuu että kaikki huomaa 😂 emt mistä johtuu, ainakin nyt omasta mielialasta kanssa sen oon huomannut ja vaatteista toki myös, pukeudun usein peittävästi. Olen aika pieni, mielestäni siksikin aika huomaamaton. Suomalainen mies saattaa katsoa vihaisena, mutta sitten taas ulkomaalaset kehuu kauneutta kaduilla. 😁 Et tiiä sitten 😀

------

Vierailija
36/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on 46 v eikä miehet tosiaan enää katso, ei kylläkään haittaa. Vähän aikaa sitten naapuruston ukko klikkasi mulle silmää, kun kuljin ohi ja se vaan tuntui vastenmieliseltä! Mun mielestä joku naisten/miesten kyttääminen on junttimaista.

Vierailija
37/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on 46 v eikä miehet tosiaan enää katso, ei kylläkään haittaa. Vähän aikaa sitten naapuruston ukko klikkasi mulle silmää, kun kuljin ohi ja se vaan tuntui vastenmieliseltä! Mun mielestä joku naisten/miesten kyttääminen on junttimaista.

Oliko seitsemänkymppinen? Ne luulevat voivansa iskeä silmää nuoremmille naisille. Kuvottavaa.

Vierailija
38/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon tästä kyttäämisestä tapahtuu henkilöiden omassa mielikuvituksessa..:D

Vierailija
39/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se olisikin hankittuna 44 veenä niin ero voi tulla ihan milloin vain sen jälkeenkin.

Siinä tapauksessa uudella miehelle kelpaakseen on vain oma itsensä, sen ikäisen näköinen mikä ikä on eikä yrittää nuorennus temppuja. 

Vierailija
40/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on yli 50 v. yritetty iskeä päiväsaikaankin enemmän kuin nuorena. Kaupassa sain puhelinnumeronkin, mutta sori vaan en soittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä