Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44-v nainen ja huomannut ihan hiljattain, että olen ihan ilmaa kukaan ei enää katso

Vierailija
11.06.2022 |

Vielä viime vuonna sain paljonkin kiinnostuneita katseita (miehiltä) Nyt ei katso kukaan.. On kait jokin maaginen raja, kun ikä on 44 ja siitä eteenpäin niin ei enää ole kiinnostava. Vai olenko vuodessa muka äkki-rupsahtanut niin paljon? Tekisi mieli ottaa jokin nuorentava kauneustoimenpide kasvoihin, joka nuorentaisi niin, että olisi taas nuorempi ja kiinnostavampi. Vähän surullista tuntea olevansa niin ilmaa, ettei kukaan katso enää..

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä olisi hyvä olla jo puoliso hankittuna saaden yhdessä vanhentua vapaasti niin ei tarvitsisi herättää enää mitään mielenkiintoa muissa miehissä ja koittaa väkisin jotain nuorennus kikkoja, laihduttamista ja teini pukeutumista. 

Vaikka se olisikin hankittuna 44 veenä niin ero voi tulla ihan milloin vain sen jälkeenkin.

Siinä tapauksessa uudella miehelle kelpaakseen on vain oma itsensä, sen ikäisen näköinen mikä ikä on eikä yrittää nuorennus temppuja. 

Miksi ei? Jos esim näyttää nuoremmalta hyvien ruoka-ja liikuntatottumusten ja vähän stressin ja hyvien yöunien jne ansiosta, niin sehän on vain hyvä.

Vierailija
42/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatko kylttiä jossa on ikäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melkein viiskymppinen ja miehet kyllä ottavat aktiivisesti kontaktia kanssani ja tinderissä on kyllä kova meno. Ei ole mitään tarvetta sitoutua, kun elämäni on niin ihanaa tässä muutenkin.

Syy AP:n murheeseen lienee se, että kroppa ja naama on päässyt rupsahtamaan ja samalla menee sitten asenne. 

Laihduta kunnollisiin mittoihin ja liiku ja pidä mielesi virkeänä opiskelemalla uusia asioita, matkustele vähän parempiin paikkoihin kuin tavalliset turistit ja pidä vaatekaappi kunnossa. Muuta vaikka johonkin muodikkaaseen kaupunginosaan ja osta vaikka uusi auto, niin olosi kyllä paranee! Ja muista aktiivinen seksielämä, älä ole sen suhteen passiivinen, muista oma nautinto.

Olet vain oma kaunis itsesi, niin kyllä se siitä!

Vierailija
44/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä samasta aiheesta on jatkuvasti aloituksia. Sama aloittaja tehtailee näitä ja myös kommentoi tyyliin "vanha ämmä on vanha ämmä". Näissä kaikissa aloituksissa on mies takana. Miten vaan jaksatte aina mennä näihin trolleihin. Täyttä naisvihaa. Lopulta tämä palstapelle valittaa viesteissään, ettei muka palstalla ole miesvihaa. Sorit juoni "paljastuksesta".

Vierailija
45/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 53 v ja minua katsotaan. No, ihan nuoret miehet eivät katso enää.

Olen jo miettinyt, mikä minussa on niin hassua, että saan vieläkin katseita. Ei pitäisi olla mitään.

Vierailija
46/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sen sijaan pohtia, että miksi katseiden kohteena oleminen on tärkeää? Tai miksi on tärkeää, että ulkonäkösi viehättää miehiä? Olet rakentanut itsetuntosi juoksuhiekkaan, jos se perustuu miesten hyväksynnälle. Kuulostaa siltä, että koet olevasi olemassa muita ihmisiä ja heidän visuaalista nautintoaan varten. Surulllista, jos näin on. 44 -vuotiaalla pitäisi fokuksen olla jo muussa, kuin ulkoisessa olemuksessa.

Juuri tuollaista vastausta odotin. Tuskin ap on itsetuntoaan rakentanut toisten varaan. Kukaan ulkopuolinen ei myöskään voi määritellä, missä iässä fokuksen kuuluu olla missäkin.

Kyllä muakin haittais jos en enää kokisi voivani olla halutessani viehättävä.

N45

Vierailija
47/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi tapahtui 48-vuotiaana.

Vierailija
48/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiton rummo

Vierailija
49/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on sivistystä ja pinkka kunnossa, silloin katselevat nuoremmatkin hopeapuumaa.

Vierailija
50/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vapauttavalta.

Vierailija
51/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mekko päälke niin katsovat. Miehet on outoja. Meen palstamamma-asussa capreissa ja t-paidassa niin kukaan ei vilkaisekaan mutta mekon kun pistän päälle niin katseita tulee (tai katsovatkohan sitten yrjömielellä, tiedä häntä).

N47, bmi 31

Vierailija
52/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pukeuduin säkkeihin ettei katsota, nyt vanhana saa pukeutua rauhassa aivan miten haluaa eikä enää kiinnosta katsotaanko vai eikö.

Vierailija
53/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. Onneksi en ole ollut ikinä erityisesti katseiden kohteina. Ehkä sitten harmittaisi niiden puute. Jos haluat  katseita, älä ainakaan leikkaa lyhyttä tukkaa tai anna itsesi lihoa.  Tämä tätityyli pitää hyvin suojassa ;). 

Vierailija
54/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, nyt voidaan haukkua kaikki nelikymppisiä naisia.

On se ainakin vaihtelua teidän iänikuiseen miesten haukkumiseenne.

Olen 44-vuotias mies ja en käy enää parikymppisestä. Eturauhanen reistailee, eikä testoarvotkaan enää ole hyvät. Äksyilen vaimolle ja vartalooni on tullut naismaisia piirteitä. Kaipa on hyväksyttävä, että vanhuus ei tule yksin. Vehjekään ei nouse enää edes aikuisviihdetta katsellessa. Eikä edes kiinnosta.

Vierailija
55/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 35 vuotta yksinoloa. Saat kyllä ajan kulumaan varmasti. Lue vaikkapa voimaantumisesta jotain.

Vierailija
56/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, nyt voidaan haukkua kaikki nelikymppisiä naisia.

On se ainakin vaihtelua teidän iänikuiseen miesten haukkumiseenne.

Olen 44-vuotias mies ja en käy enää parikymppisestä. Eturauhanen reistailee, eikä testoarvotkaan enää ole hyvät. Äksyilen vaimolle ja vartalooni on tullut naismaisia piirteitä. Kaipa on hyväksyttävä, että vanhuus ei tule yksin. Vehjekään ei nouse enää edes aikuisviihdetta katsellessa. Eikä edes kiinnosta.

Myös kaljuuntuminen alkoi varhain, mutta koska estrogeeni arvo nousi, se loppui. Mutta mitä sillä väliä kun tukkaa ei enää ole. Mieskuntoa ei enää ole.

Vierailija
57/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun tuohan on juuri loistavaa! Pidä juhlat! Vihdoinkin saa olla rauhassa! N

Nimenomaan. Itse olen 46 v, mua tuijotetaan kyllä jos laitan itseäni, mutta älkää vaan hymyilkö kellekään, tai elämä menee pilalle. Nyt voi olla mahiksia löytää joku joka on kiinnostunut minusra ihmisenä, eikä pillusta ja jos ei löydy, niin tulen kyllä oikein hyvin toimeen itseni kanssa 🙂

Vierailija
58/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomisestakin voi saada metoon, joten ainakin selvänä miehet osaavat olla katsomatta

Vierailija
59/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas odotan hyvin mielin vanhenemista, josko jossain kohtaa vihdoin loppuisi seksuaalinen ahdistelu ja voisi pukea päälleen mitä haluaa ilman, että joku limapetteri kokee pikeudekseen tulla iholle.

Vierailija
60/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuijotat katsooko muut sinua? Jos tuijotat muita? Ihmiset pelästy käntää katseen pois väistämättä. Miksi tuijotat ulkonäköösi? Aliarvoiden itseäsi? Sekin paistaa jo naamastasi ja tekee sinut vanhan näköiseseksi,vaikka olisit 20 vuotias..Ihan oma syys.

Mahtaako ap tarkoittaa tuijottamisen poisjäämisellä sitä, mistä eräs tunnettu toimittaja puhui miesten käytöstä koskevassa puheenvuorossaan. Sen mukaan jokainen mies nähtyään naisen arvio automaattisesti "panisinko?" Tämä on taas sitä luonnon aiheuttamaan, jolle ei mitään voi. Jossain vaiheessa jotkut tunnusmerkit ilmeisesti katoavat niin tyystin ettei kysymystä edes tarvitse esittää. On ehkä tarkoituskin, että nainen saa poistua kilpakentillä tietyn ikäisenä ja alkaa nauttia elämästään muilla saroilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi