Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44-v nainen ja huomannut ihan hiljattain, että olen ihan ilmaa kukaan ei enää katso

Vierailija
11.06.2022 |

Vielä viime vuonna sain paljonkin kiinnostuneita katseita (miehiltä) Nyt ei katso kukaan.. On kait jokin maaginen raja, kun ikä on 44 ja siitä eteenpäin niin ei enää ole kiinnostava. Vai olenko vuodessa muka äkki-rupsahtanut niin paljon? Tekisi mieli ottaa jokin nuorentava kauneustoimenpide kasvoihin, joka nuorentaisi niin, että olisi taas nuorempi ja kiinnostavampi. Vähän surullista tuntea olevansa niin ilmaa, ettei kukaan katso enää..

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonut?

Vierailija
2/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on sinun sisäisestä olostasi, joka näkyy ulospäin. Viime vuonna olit varmaan iloisempi, ja iloisuus vetää puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän se haittaa? Miks niiden pitäis sua kattoo? Tuntuuko se jotenki hyvältä? Siis että joku random äijä tuijottaa sua?

Vierailija
4/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sen sijaan pohtia, että miksi katseiden kohteena oleminen on tärkeää? Tai miksi on tärkeää, että ulkonäkösi viehättää miehiä? Olet rakentanut itsetuntosi juoksuhiekkaan, jos se perustuu miesten hyväksynnälle. Kuulostaa siltä, että koet olevasi olemassa muita ihmisiä ja heidän visuaalista nautintoaan varten. Surulllista, jos näin on. 44 -vuotiaalla pitäisi fokuksen olla jo muussa, kuin ulkoisessa olemuksessa.

Vierailija
5/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti, edellenkään sinä et ole nainen

Vierailija
6/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tuohan on juuri loistavaa! Pidä juhlat! Vihdoinkin saa olla rauhassa! N

Vierailija
7/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, nyt voidaan haukkua kaikki nelikymppisiä naisia.

Vierailija
8/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sen sijaan pohtia, että miksi katseiden kohteena oleminen on tärkeää? Tai miksi on tärkeää, että ulkonäkösi viehättää miehiä? Olet rakentanut itsetuntosi juoksuhiekkaan, jos se perustuu miesten hyväksynnälle. Kuulostaa siltä, että koet olevasi olemassa muita ihmisiä ja heidän visuaalista nautintoaan varten. Surulllista, jos näin on. 44 -vuotiaalla pitäisi fokuksen olla jo muussa, kuin ulkoisessa olemuksessa.

Tämä.

Vierailija
9/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä tasa-arvoa. Puolet elämästäsi joudut elämään ilman huomiota, kun valtaosa miehistä elää niin koko ikänsä. Siihen kannattaa vain totutella.

Vierailija
10/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Olen itse nelikymppinen, enkä yhtään ymmärrä kommenttiasi. Kommentoin itse, että pidä juhlat.

Vierailija
12/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuttavan mustavalkoinen maailma palstalaisilla.

Pääsisinpä minäkin joskus sinne!

Vierailija
14/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuollaistakaan ongelmaa, kun ei ole koskaan ollut sellainen päitä kääntävä ilmestys. En jaksaisi mitään random-ukkojen tuijotteluita ja lähestymisiä.

Vierailija
15/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se sitten meni elämä. Aika paha kun tohon ikään mennessä ei ole löytynyt muuta sisältöä elämään.

Vierailija
16/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ainakin vaihtelua teidän iänikuiseen miesten haukkumiseenne.

Vierailija
17/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on sinun sisäisestä olostasi, joka näkyy ulospäin. Viime vuonna olit varmaan iloisempi, ja iloisuus vetää puoleensa.

Ei se,vaan keski-ikäiset naiset ovat ilmaa. Tämä on fakta. Ja tapahtunut vuosisatoja.

Vierailija
18/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ainakin vaihtelua teidän iänikuiseen miesten haukkumiseenne.

Mitä? Yleistätkö joidenkin häiriintyneiden mieshaukkumiset koskemaan kaikkia naisia? Kertoo, millaisten naisten kanssa olet ollut tekemisissä.

Vierailija
19/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen tosi tyytyväinen ja rentoutunut kun enää mua ei katsota niin paljon kuin nuorena. Se ei ole koskaan ollut mulle tärkeää ja ihmettelen naisia joille miesten huomio on niin tärkeää.

Vierailija
20/85 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuijotat katsooko muut sinua? Jos tuijotat muita? Ihmiset pelästy käntää katseen pois väistämättä. Miksi tuijotat ulkonäköösi? Aliarvoiden itseäsi? Sekin paistaa jo naamastasi ja tekee sinut vanhan näköiseseksi,vaikka olisit 20 vuotias..Ihan oma syys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi