Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yök mikä eväiden löyhkä taas junavaunussa! Ottakaa mukaan joku pähkinäpussi tms, on kumma jos ei aikuinen ihminen muutamaa tuntia pärjää...

Vierailija
11.06.2022 |

Jo Kouvolan kohdalla idän radalla pitää aina kaivaa ne meetwurstibanaani hunajamarinaadit esiin.

Kommentit (500)

Vierailija
81/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän nimenomaan tarkoituksella ajoitan omat ruokailuni juurikin siihen junamatkan ajaksi, siellä junassa ei ole muutakaan järkevää tekemistä. Näin saan ajankäyttöäni tehostettua kun sitten voin muun ajan käyttää niihin muihin kivempiin ja tärkeämpiin juttuihin.

Toki joku voi tästä mielensä pahoittaa, mutta se ei onneksi ole minun ongelmani enkä välitä mitä muut elämästäni ajattelevat.

Vierailija
82/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, aikuinen ihminen ja ei muutamaa tuntia pärjää löyhkässä.

Kyllä on mukavaksi opetellut yhteisessä maailmassa.

Kumma kun ei aikuinen ihminen ole hankkinut selllaista ammattia, että olisi varaa syödä ravintolavaunussa.

Ap

Ota pähkinäpussi mukaan? Siis ap ei kestä "löyhkää" ja kehottaa tuomaan mukanaan evästä jolle toiset allergisia (hengenvaarallisen anafylaktisen shokin vaara). Myöskään ne allergiset ei välttämättä VOI vaikka haluaisi juuri allergian vuoksi syödä siellä ravintolavaunussa, kun hlökunta ei ole tietoinen onko esim leivässä siemeniä, pähkinöitä...

Ap:n kannattaa hankkia oma auto ja matkustaa sillä löyhkättömästi. Niin mäkin teen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää minkälainen haju jossain entisajan joukkoliikennevälineessä on mahtanut olla! Elintarvikehygienia ja ihmisten henkilökohtainen hygienia ei ole ollut nykytasolla. On ollut laktoosi-intoleranssia, mutta ei laktoosittomia tuotteita.

Eiköhän sen nykyjunan hajumaailman kestä, kun miettii tässä valossa.

Neuvostoliitossa ne taisivat tuoda tyyliin kanoja lennolle mukaan... Lentäminen oli edullista subventoidussa taloudessa, niin kaikki prolet ja maalaisetkin pääsivät mukaan matkaan...

Vierailija
84/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ongelma tuokin, yksi kitisee, ja toiset esittävät selityksiä ja perusteluja asialle, joka ei niitä edes kaipaa.

Vierailija
85/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeaa nykypäivän heikkohermoisille ja minätyypeille elää maailmassa jossa on jokunen muukin. Ei voi olettaa että jossain junassa tai lentokoneessa tai kaupassa voisi sanella säännöt jotka miellyttävät itseä ja viis muista kun minä olen matkassa. Minä en tykkää lennoilla niistä kännimölisijöistä, älkää tulko pilaamaan mun lomamatkaa, mää en tykkää junassa kun joku kailottaa puhelimeen, älkää puhuko ettei mun rauha järky, mä meen markettiin ja vaadin että kaikki äänekkäät pois sieltä kun mua ärsyttää. Ja kun minä en tarvi evästä junaan ,ei muutkaan. Kaikki toki voi syödä niitä pähkinöitä ja rusinoita .

Minätyypit ovat mielestäni niitä, jotka eivät huomioi kanssaihmisiään. Eli jos tulee äkillinen tarve rapsuttaa persvakoa, hilseistä päänahkaa tai kaivella huonosti asettuvia häpykarvoja, niin se tehdään paikasta riippumatta. Tuijotetaan jotain typerää videota tai tiktokkia äänet kaiuttimessa täysillä muista välittämättä. Samaan sarjaan kuuluu mässyttäminen, ryystäminen ja haiseminen eväineen ihmisjoukossa junassa tai muualla.

Junissa voisi olla "eväsvaunu" minne mennään mässyttämään eväät ja hörppimään ne kuolemalta haisevat kahvit ja muut juomat. Pysyisivät junien istuimetkin siistimpinä.

Vierailija
86/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää minkälainen haju jossain entisajan joukkoliikennevälineessä on mahtanut olla! Elintarvikehygienia ja ihmisten henkilökohtainen hygienia ei ole ollut nykytasolla. On ollut laktoosi-intoleranssia, mutta ei laktoosittomia tuotteita.

Eiköhän sen nykyjunan hajumaailman kestä, kun miettii tässä valossa.

Ja Afrikassakin taas lapset näkevät nälkää.....

Vierailija
87/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten me laiduntajat käymme tukkimassa junan vessan kun maha toimii ahkerasti. Vähän löysää oli, kun mausteista ruokaa - mutta paljon tavaraa tipahti taas tankkiin.

Ja junan kurakahvikin kivasti vauhdittaa suolen toimintaa... pröööööööööööts vaan ja onnea seuraavalle vessakävijälle!

Vierailija
88/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan itse voitte olla syömättä, jos lähdette suoraan koulusta tai töistä 8 tunnin matkalle? Kyllä, pohjoisessa vaihtoyhteyksineen voi mennä työpäivä. 

Vierailija
89/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää alistuko tälläiselle trollille! Ette tarvitse mitään syytä niinkin normaaliin asiaan kuin syöminen. Itselläni on aina herkkueväät pitkän matkan junissa mukana. Paras kombo on kana teriyaki subi ja pepe max! 😋

Vierailija
90/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran junassa samassa vaunussa missä pari miestä ja yksi nainen päätti harrastaa anaaliseksiä, hyi paska mikä haju.

Vierailija
91/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun ei aikuinen ihminen ole hankkinut selllaista ammattia, että olisi varaa syödä ravintolavaunussa.

Ap

Minä olen boikotoinut r-vaunuja siitä lähtien, kun ilman koronapassia sieltä ei saanut käydä edes ostamassa vesipulloa ja mennä omalle paikalleen juomaan. Rahaa kyllä olisi, ja ennen olinkin r-vaunun vakikäyttäjä.

Kun kiirehdin työpäivän päätteeksi junaan, ehdin juuri ja juuri napata mukaan jonkun hampurilaisaterian asemalta ja syön sen junassa. Jos haisee, niin haisee. Hanki sinä rahaa että saat yksityisauton, jolla voit ajaa paikasta toiseen.

Vierailija
92/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jollakin sairaalla tavalla aloittajaa. Etenkin naisissa näitä puputtajia riittää.

Vierailija
93/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitää nykyään syödä ja juoda joka paikassa ja suunnilleen koko ajan. Elokuviinkaan ei voi mennä ilman evästä. Ilmeisesti teatterissa ei sentään vielä syödä näytöksen aikana.

Trendin huippu on käveleminen kadulla kahvimuki kädessä. Niin kiireistä on elämä. Sitten ihmetellään, kun paino nousee.

Vierailija
94/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kumma kun ei aikuinen ihminen ole hankkinut sellaista ammattia, että olisi varaa ostaa omaa auto ja ajaa sillä.

Vierailija
95/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää alistuko tälläiselle trollille! Ette tarvitse mitään syytä niinkin normaaliin asiaan kuin syöminen. Itselläni on aina herkkueväät pitkän matkan junissa mukana. Paras kombo on kana teriyaki subi ja pepe max! 😋

Paljonko on painoindeksi?

Vierailija
96/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hajuihin sentään yleensä tottuu mutta se ääni... *rapirapirapirapirapi* ROUSK ROUSK ROUSK *rapirapirapirapi* ROUSK ROUSK ROUSK ROUSK

Vierailija
97/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hajuihin sentään yleensä tottuu mutta se ääni... *rapirapirapirapirapi* ROUSK ROUSK ROUSK *rapirapirapirapi* ROUSK ROUSK ROUSK ROUSK

Joo, elokuvateatteri tulee mieleen.

Vierailija
98/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on painoindeksi?

Aamupainon perusteella 22,3!

Vierailija
99/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on kyllä hajuaistissa vikaa jos normaali, ei-pilaantunut ruoka löyhkää.

Istupa bussiin ja joku avaa lähellä vihreän Pringles-pötkön.

Muutenkin yritettiin tehdä kaikkemme ettei tulisi matkapahoinvointia niin hyi hitto...

Vierailija
100/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on kyllä hajuaistissa vikaa jos normaali, ei-pilaantunut ruoka löyhkää.

Niinpä. Se sun edellisenä päivänä kelmuun pakattu homejuustopizzahan suorastaan hivelee hajureseptoreita.

Pystytkö käymään pizzeriassa? Entä missään ravintolassa? Tai herranjumala missään ulkomailla, missä ruoka, mausteet, kasvit tuoksuvat kaikkialla eikä kontrollifriikkien suomalaisten vaatimusta täydelliseen hajuttomuuteen ja mauttomuuteen noudateta ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme