Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko migreenin jälkeisenä päivänä olla heikko olo ja sekava olo?

Vierailija
16.08.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mulla menee 2pv siihen yhteen kohtaukseen. Eka päivä menee maatessa tuskissaan ja toinen parannellessa pöhnää.

Vierailija
2/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi tilanne tarkistaa, ettei ole jotain vakavampaa. Itse toivun yhden päivän aikana migreenistä, eikä ole ollut seuraava päivä mitenkään vaikea. Pystyn toimimaan normaalisti. Migreeniä tietysti on monenlaista ja jokaisella oireet ja toipumiset erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: nimenomaan, oireita ja kestoaikoja on paljon. Joku potee päiviä ja toinen päivän.

Vierailija
4/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten tuossa jo joku sanoikin niin jos sinulla ei ole ennen ollut migreeniä tai siitä toipuminen ei ole kestänyt noin kauaa niin voisi olla hyvä pistäytyä lääkärissä.

Minulla migreenikohtauksesta toipuminen riippuu kohtauksen voimakkuudesta. Pahasta " parantuminen" kestää hyvinkin kaksi päivää, lievempi menee muutamassa tunnissa.

Vierailija
5/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni migreeni vetää pois työelämästä pariksi päiväksi. särkypäivänä ei todellakaan pysty mitään tekemään, paitsi istua pimeässä hiljaisessa huoneessa yksin mahdollisimman vähillä aistiärsykkeillä. seuraavana päivänä olo on heikko, hutera, väsynyt, pieniä särkykohtauksia vielä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä