Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yök mikä eväiden löyhkä taas junavaunussa! Ottakaa mukaan joku pähkinäpussi tms, on kumma jos ei aikuinen ihminen muutamaa tuntia pärjää...

Vierailija
11.06.2022 |

Jo Kouvolan kohdalla idän radalla pitää aina kaivaa ne meetwurstibanaani hunajamarinaadit esiin.

Kommentit (500)

Vierailija
1/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan appelsiinin ja mandariinin löyhkää junassa.

Vierailija
2/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, aikuinen ihminen ja ei muutamaa tuntia pärjää löyhkässä.

Kyllä on mukavaksi opetellut yhteisessä maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun ei aikuinen ihminen ole hankkinut selllaista ammattia, että olisi varaa syödä ravintolavaunussa.

Ap

Vierailija
4/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jännä miten pitää eräiden syödä alinomaan. Eniten inhoan elokuvateattereita, joista on tulllut jonkinlaisia sikaloita.

Vierailija
5/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät kunkkn eväitä syvän ihmisen tilanteen, onko esim. ehtinyt syödä koko aamuna/ päivänä yhtään mitään ennen matkaa.

Hanki oma auto, jos et kestä muita ihmisiä ja normaalia elämää.

Vierailija
6/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko nälkäistä trollia!

Vierailija
7/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun ei aikuinen ihminen ole hankkinut selllaista ammattia, että olisi varaa syödä ravintolavaunussa.

Ap

Kumma kun aikuinen ihminen ymmärtää kaiken materialisminsa kautta.

Vierailija
8/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeetikon on ainakin syötävä kun verensokeri laskee.  Kaikki voileivät eivät tuoksu.

Vierailija
9/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko noin hajuherkät kuin ap hommata itselleen auton ja matkustaa sille turpa mutrussa yksinään?

Vierailija
10/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, hyvä Ap. Valitettavasti joidenkin ihmisryhmien, kuten meidän diabeetikkojen, täytyy syödä vähän, mutta usein, pitääksemme sokeritasapainomme edes jotenkin hallinnassa. Sokeriarvot on pidettävä kunnossa myös junamatkoillamme, että pystymme itse poistumaan määräasemalla junasta ilman pelastuslaitoksen apua. Anteeksi meidän kaikkien puolesta.

Vierailija
11/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on kyllä hajuaistissa vikaa jos normaali, ei-pilaantunut ruoka löyhkää.

Vierailija
12/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää kulje junalla, mutta kun kuljin, niin lähdin suoraan töistä puoli neljältä ja ehdin aina junaan juuri ja juuri, ei ollut aikaa käydä edes kahviossa välillä. Kyllä mulla jo viideltä oli nälkä, kun olin syönyt puolilta päivin lounaan. Ravintolavaunussa olisi ollut varaa käydä, mutta muutamankin kerran sattu, että sieltä oil kaikki loppu tai korttilaite ei toiminut ja olin unohtanut varata käteistä mukaan. No opin varaamaan sitä käteistä, mutta silti oli joskus kaikki loppu. Kun kotona olin vasta noin kymmeneltä, niin kyllä siinä jotain piti syödä. Pähkinöille tosin olen allerginen. Seinäjoelta nousin etelästä tulevaan junaan ja päätepysäkiltä oli vielä bussilla mentävä, siksi niin pitkä matka. Tuossa junassa oli juuri perjantaisin se tilanne, että ravintolavaunusta oli ruoka loppu. Liekö vielä samaa? En enää kulje tuota väliä, ostin auton ja muutenkaan ei enää ole tarvetta erinäisistä systä.   

Vierailija
13/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👎

Vierailija
14/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko noin hajuherkät kuin ap hommata itselleen auton ja matkustaa sille turpa mutrussa yksinään?

Sinua ei sitten varmastikaan haittaa, jos haisen vanhalle viinalle ja tuhnuttelen kananmunapieruja vieressäsi koko matkan Helsingistä Rovaniemelle?

No hyvä.

Vierailija
15/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka siellä haisee...

Vierailija
16/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kunkkn eväitä syvän ihmisen tilanteen, onko esim. ehtinyt syödä koko aamuna/ päivänä yhtään mitään ennen matkaa.

Kumma kun ei hanki sellasta työtä että olisi varaa ajaa omalla autolla 🤔

Vierailija
17/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat ne happamalle löyhkäävät juotavat jogurtit. Ja pullosta riittää ja riittää naukkailtavaksi. Yök.

Vierailija
18/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai varaa paikka allergiahytistä. Jos siellä joku alkaa kaivaa eväitään, kerro olevasi suunnattoman allerginen juuri sille ruoka-aineelle.

Tiedän, että hajuherkän elämä voi olla todella vaikeaa. Kannattaa käyttää kaikki omat keinot, sillä muiden ihmisten edesottamuksille ei voi oikeastaan koskaan mitään.

Vierailija
19/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä nykyajan röllykkävatsaiset lylleröt pärjää, jos ei koko ajan ole jotakin mättää nenän alle. Saattais vaikka muutama gramma painoa tipahtaa! Luoja varjele siltä...

Vierailija
20/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei sitten varmastikaan haittaa, jos haisen vanhalle viinalle ja tuhnuttelen kananmunapieruja vieressäsi koko matkan Helsingistä Rovaniemelle?

No hyvä.

Eiköhän paikkaakin voi vaihtaa jos noin epäkohtelias yksilö sattuu viereen istumaan. Nolaat siinä vain itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan