Yök mikä eväiden löyhkä taas junavaunussa! Ottakaa mukaan joku pähkinäpussi tms, on kumma jos ei aikuinen ihminen muutamaa tuntia pärjää...
Jo Kouvolan kohdalla idän radalla pitää aina kaivaa ne meetwurstibanaani hunajamarinaadit esiin.
Kommentit (500)
Muistakaa, että junamatkustajista hyvin valtaosa varsinkin viikonloppuisin on opiskelijoita, eivät he voi hankka työtä ennen kuin on opiskeltu. Tulevat usein suoraan koululta. Ei heillä kaikilla ole rahaa ja todellakaan kaikki eivät käy kaljalla, vaikka sellaista kuvaa halutaan luoda. Itsekään en opiskeluaikaan käynyt koskaan. Miten ihmiset, jotka on niin tyhmiä, etteivät tajua näin yksinkertaista asiaa, voivat olla työssä käyviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko noin hajuherkät kuin ap hommata itselleen auton ja matkustaa sille turpa mutrussa yksinään?
Sinua ei sitten varmastikaan haittaa, jos haisen vanhalle viinalle ja tuhnuttelen kananmunapieruja vieressäsi koko matkan Helsingistä Rovaniemelle?
No hyvä.
Eiköhän paikkaakin voi vaihtaa jos noin epäkohtelias yksilö sattuu viereen istumaan. Nolaat siinä vain itsesi.
Tiedätkö, että ne sun jogurttiviikset ja hammasväleihin jäävät ruoanjämät sekä kielen pinnalle jäävä ruokakarsta, joiden löyhkää huohotat loppumatkan eivät haise yhtään sen paremmalle.
Se että sinä olet noin sottainen, ei automaattisesti tarkoita että kaikki muutkin olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on koko matkan ajan löyhkäävä energiajuoma...Itse joudun syömään pidemmillä matkoilla verensokerin takia, mutta syön esim. rusinoita, tuoreen omenan tms. evästä, mikä ei löyhkää muille asti.
Rusinatkin haisevat. Ja omenan rouskutus on raivostuttavaa. Voisko ihan olla syömättä MITÄÄN? Vettä voi hörppiä vähän, ettei suu kuivu, mutta that's it.
Nooo, diabeetikoiden esim. täytyy syödä usein,
mutta joo, tunnistan kyllä ilmiön..osa suomalaisista on edelleen ns. Eväsporukkaa..Lintsille aina omat eväät / voileivät, ja esim Kreetalla, kun bussi lähtee kohti hotelleja niin repusta kaivetaan viinirypäleet ja oikein näytetään muille, että meillä onkin omat eväät mukana....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, hyvä Ap. Valitettavasti joidenkin ihmisryhmien, kuten meidän diabeetikkojen, täytyy syödä vähän, mutta usein, pitääksemme sokeritasapainomme edes jotenkin hallinnassa. Sokeriarvot on pidettävä kunnossa myös junamatkoillamme, että pystymme itse poistumaan määräasemalla junasta ilman pelastuslaitoksen apua. Anteeksi meidän kaikkien puolesta.
Pähkinä-rusinat ovat hyvää popsittavaa diabeetikolle sokeriarvojen ylläpitoon ja ravintolavaunu löytyy vaunusta 3.
Ap
Mutkun ei voi laskea sen ravintolavaunun varaan sen takia kun siellä ei toimi milloin mikäkin tai ruuat onl oppu. Pähkinöitä ei kaikki voi syödä ja tiesitkös ap, että osa muiat matkustajista voi olla pähkinöille tosi allerginen? Onko sun napasi tärkeämpi? Ehdota parempia.
Rusinat ovat pähkinäallergiselle diabeetikolle hyvää popsittavaa.
Ap
Onko siellä jossain kieltokyltti eväille? En ole huomannut. Jos ahdistaa sitrushedelmät tms normaalit asiat niin varaa hytti (jis ei siihen autoon ole varaa). Kaikesta ihmiset jaksaakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis älkää ottako evääksi:
-mitään missä on kananmunaa
-mitään missä on kalaa
-sitrushedelmiä
-banaanejaVaihtoehtoja löytyy kyllä.
Pliis, älä määrää mitä saan ottaa evääksi.
Miksi pitää tahallaan olla m*lkvisti muita kohtaan? Ei KUKAAN halua haistella toisten keitettyjä kananmunia ahtaassa vaunussa!
Mulla oli vanhempien luo 6 tunnin junamatka, kun olin opiskelija. Tasan söin eväitä (ei haisevia) matkan aikana, ravintolavaunussa ei olisi ollut varaa käydä. Jos se häiritsee, että jo Kouvolan kohdalla kaivoin eväät esiin, niin voi harmi. Oli nimittäin vielä aika monta tuntia istumista edessä.
Ae että, kohota sitä savvon poeka lähtöö junalla isolle kirkolle ja ottaa tukusat evväät mukkaa. Kokkelpiämää, kallaa ja kannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mitään missä on kalaa
-sitrushedelmiä
Miksi pitää tahallaan olla m*lkvisti muita kohtaan? Ei KUKAAN halua haistella toisten keitettyjä kananmunia ahtaassa vaunussa!
Jos laajentaisit mielenmaisemiasi niin sua ei toisten eväät häiritsisi.
Mulkvisti olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko noin hajuherkät kuin ap hommata itselleen auton ja matkustaa sille turpa mutrussa yksinään?
Sinua ei sitten varmastikaan haittaa, jos haisen vanhalle viinalle ja tuhnuttelen kananmunapieruja vieressäsi koko matkan Helsingistä Rovaniemelle?
No hyvä.
Eiköhän paikkaakin voi vaihtaa jos noin epäkohtelias yksilö sattuu viereen istumaan. Nolaat siinä vain itsesi.
Tiedätkö, että ne sun jogurttiviikset ja hammasväleihin jäävät ruoanjämät sekä kielen pinnalle jäävä ruokakarsta, joiden löyhkää huohotat loppumatkan eivät haise yhtään sen paremmalle.
Et kyllä kuulosta ihan täyspäiseltä, jos et pysty olemaan seurassa jossa joku on syönyt. Onko hygienianeuroosi vai jonkinlainen syömishäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Nooo, diabeetikoiden esim. täytyy syödä usein,
mutta joo, tunnistan kyllä ilmiön..osa suomalaisista on edelleen ns. Eväsporukkaa..Lintsille aina omat eväät / voileivät, ja esim Kreetalla, kun bussi lähtee kohti hotelleja niin repusta kaivetaan viinirypäleet ja oikein näytetään muille, että meillä onkin omat eväät mukana....
Älkää dissatko omia eväitä. Ruoan hinta on vaan nousussa ja ennestään on ollut monissa paikoissa kallista. Jos menisin Lintsille, niin ottaisin mieluummin kotoa leivät kuin ostaisin koko perheelle jotkut 15 euron hampurilaisateriat Lintsiltä.
Nenä pystyssä muita haukkuvat "aikuiset" voisivat pysyä kotonaan. Noin surkeilla käytöstavoilla ei sovellu ihmisjoukkoon.
Joo aina jollain se meetwursti leipä! Haisee aivan kamalalta.
Juniss syödään, junaan ei ole pakko mennä. Missä ongelma?
Tein aikanaan paljon pitkiä matkoja julkisilla. Eväät oli huomattavasti helpompi syödä vaikka junassa kuin kävellessä tai jossain aseman odotusaulassa, jossa ei välttämättä ollut penkkiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mitään missä on kalaa
-sitrushedelmiä
Muna säilyy hyvin eväiden välissä, siksi sitä kannattaa käyttää...
On se vaikeaa nykypäivän heikkohermoisille ja minätyypeille elää maailmassa jossa on jokunen muukin. Ei voi olettaa että jossain junassa tai lentokoneessa tai kaupassa voisi sanella säännöt jotka miellyttävät itseä ja viis muista kun minä olen matkassa. Minä en tykkää lennoilla niistä kännimölisijöistä, älkää tulko pilaamaan mun lomamatkaa, mää en tykkää junassa kun joku kailottaa puhelimeen, älkää puhuko ettei mun rauha järky, mä meen markettiin ja vaadin että kaikki äänekkäät pois sieltä kun mua ärsyttää. Ja kun minä en tarvi evästä junaan ,ei muutkaan. Kaikki toki voi syödä niitä pähkinöitä ja rusinoita .
Pähkinäthän ne vasta löyhkäävät.
En matkusta junalla.