Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hukannut kaukosäätimeni. Mistä enää etsiä?

Vierailija
10.06.2022 |

Olen etsinyt sohvalta, tyynyjen alta ja välistä, sohvan alta, televisopöydältä, keittiöstä ja jopa vessasta. Missä kaukosäädin voi enää olla? Nyt on tapahtunut jotain sangen erikoista. Miten voi vain kadota. Mistä pitäisi vielä etsiä? En pysty vaihtamaan kanavaa🙁

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyty!

Vierailija
22/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika hajamielinen ja jätän yleensä puhelimen mihin sattuu. Se on löytynyt mm jääkaapista, kirjahyllystä kirjojen päältä ja pussilakanan sisältä. Kokeile noita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyi?

Vierailija
24/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapista löyty yks aamu.Olin juopotellu baarissa,kotiintullessa vielä muutamat oluet ja telkkua.

Telkku sammuu ajastimella onneksi aina .

Vierailija
25/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löyty jos löyty?

Jollei oikeesti vielä löytyny, niin katso sängystä patjojen välistä - ja mihin sieltä voi pudota/pujahtaa.

Vierailija
26/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi jo, mutta jos vastaavaa sattuu, kannattaa katsoa jopa pakastimesta. Sieltä saattaa tehdä yllättäviä löytöjä.

Vierailija
27/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kokeeksi kanavia TV:n päällä tai jossain muualla olevista nappuloista. Saat samalla vähän liikuntaa ja kanavapujottelusikin varmasti vähenee. 

Vierailija
28/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örvelö örveltää

Vierailija
29/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeksi voisi olla ilman töllöä. Kake löytyy sitten itsestään

Vierailija
30/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tavarasi kuin kaukosäädin aina sama paikka . Löydät tarvittaessa sen heti.Se on sitä järjestyksen ylläpitämistä. Uuden saat Gigantti heti,Halvin yleiskaukosäädin pyörii 10 e.Tv -on myös sinä panelissa manualinen eli käsin kanavan vaihto ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi