Voiko reiluun kahteen neliöön saada tehtyä kylppärin suihkulla?
Kommentit (46)
On. Näkeehän noita Helsingin vanhoissa asunnoissa,kun niissä ei alunperin ole ollu suihkua ja sellanen on sit pöntön päälle asennettu. Siinä suihkuttelet ja vessakin peseytyy samalla.
Kylppäri on vanhanaikainen. Tee spa tepidariumilla.
Ihan wc pöntön päällä sijaitsevaa suihkua ei ollut mielessä. Kylppärisuunnittelijan mielestä on hyvinkin mahdollista, mutta itse mittaamalla en saa tähän järkeä. Nyt tilassa on vain wc ja lavuaari. Tapaamiseen suunnittelijan kanssa on vielä aikaa.
Kyllä saa tehtyä. Tuohan on jopa reilun kokoinen verrattuna minun 50-luvun taloon jälkeenpäin tehtyyn wc-suihkutilaan joka pienestä koostaan huolimatta on toimiva kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan wc pöntön päällä sijaitsevaa suihkua ei ollut mielessä. Kylppärisuunnittelijan mielestä on hyvinkin mahdollista, mutta itse mittaamalla en saa tähän järkeä. Nyt tilassa on vain wc ja lavuaari. Tapaamiseen suunnittelijan kanssa on vielä aikaa.
Otettaisko pönttö ja lavuaari pois vai olisiko suihku tulossa tilaan noiden lisäksi?
Kopsaa jostain asuntoautusta ratkaisu
^suihku lisäksi, koko tila remontoidaan joka tapauksessa.
Kyllä, mutta pyylevänä ei siellä ole mukava asioida.
Vierailija kirjoitti:
^suihku lisäksi, koko tila remontoidaan joka tapauksessa.
Ahdashan tuo on. Onko kämpässä erillistä kylppäriä?
^on toinenkin kylppäri, mutta talossa on kohta kahden aikuisen lisäksi kaksi teiniä, joten toiselle suihkulle olisi tarvetta. Tila pitää remontoida joka tapauksessa, joten ajateltiin tässä samalla lisätä suihku, jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
^on toinenkin kylppäri, mutta talossa on kohta kahden aikuisen lisäksi kaksi teiniä, joten toiselle suihkulle olisi tarvetta. Tila pitää remontoida joka tapauksessa, joten ajateltiin tässä samalla lisätä suihku, jos mahdollista.
En laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen suihkukoppi varmaan sopii.
Jos on lattiassa viemäri.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa tehtyä. Tuohan on jopa reilun kokoinen verrattuna minun 50-luvun taloon jälkeenpäin tehtyyn wc-suihkutilaan joka pienestä koostaan huolimatta on toimiva kokonaisuus.
Ei se oo toimiva kokonaisuus. Olet vain tottunut siihen.
Venäläisittäin vain reikä lattiaan ja jalanjäljet. Ei oo pönttö tiellä jos suihkussa käy
Kylpyamme jonne voi myös paskantaa
näin pienessä tilassa sen olisi pakko olla suihkukaappi ettei ole vedet oven ulkopuolella. Onhan näitä suihkukaappeja jopa 70x70cm ja onhan se nyt parempi päästä nopeasti suihkuun kun jonottaa neljäntenä henkilönä sinne yhteen suihkuun. Teinit monesti vielä kaposempiakin rakenteelta kun aikuiset.
Serkku teki tuollaisen parineliöisen ulkosaunan korvikkeen taloonsa, vesieristyshommat teetätti urakoitsijalla.
No jos käyttömukavuus ei ole ykkösprioriteetti vaan tärkeintä on saada teineille kakkossuihku, niin menettelee. Kun teillä tosiaan on oikeakin kylppäri.
Sellainen suihkukoppi varmaan sopii.