Olen hukannut kaukosäätimeni. Mistä enää etsiä?
Olen etsinyt sohvalta, tyynyjen alta ja välistä, sohvan alta, televisopöydältä, keittiöstä ja jopa vessasta. Missä kaukosäädin voi enää olla? Nyt on tapahtunut jotain sangen erikoista. Miten voi vain kadota. Mistä pitäisi vielä etsiä? En pysty vaihtamaan kanavaa🙁
Kommentit (30)
Rintatasku, housuntaskut, lehtien välit, kylppäri, roskikset tai eteisen takkikaappi?
Rintojen välistä katsoisin. Tissiliiveistä löytyy melkein mitä vaan.
Nyt on myöhäistä, mutta jatkossa asennat sirun kaukosäätimeen, niin löydät sen kätevästi GPS-sijainnin perusteella. Aina ne säätimet on hukassa.
Onko taloudessa lapsia tai lemmikkejä?
Mulla oli sama ongelma. Etsin ihan kaikki paikat, mutta löytyi lattialta jonkun vaatekappaleen alta. Katso myös sängystä ja ikkunalaudalta.
Tutki sohva vielä kerran. On ihmeellisiä koloja, joita ei välttämättä huomaa. Kerran löysin kissani sohvan käsinojan sisältä. Oli siis sohvan ns. sokkelissa ja viihtyi siellä. Kaukosäädin ei kyllä tosin pysty itse liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama ongelma. Etsin ihan kaikki paikat, mutta löytyi lattialta jonkun vaatekappaleen alta. Katso myös sängystä ja ikkunalaudalta.
Se on sitten kiva, kun on astunut päälle. Ja kapula säleinä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on myöhäistä, mutta jatkossa asennat sirun kaukosäätimeen, niin löydät sen kätevästi GPS-sijainnin perusteella. Aina ne säätimet on hukassa.
GPS:n tarkkuus on kai parhaimmillaankin useita metrejä. Sisätiloissa toimivuus on varmaan paljon huonompi.
Ehkä se on jossain näkyvillä mutta et vain huomaa sitä...
Onko muistihäiriöistä sukulaistiä käynyt kylässä? Yksi meillä laittaa kaukosäätimen aina käsveskaansa puhelimena.
Se on nyt sitten katsottava Kesäillan valssia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GPS:n tarkkuus on kai parhaimmillaankin useita metrejä. Sisätiloissa toimivuus on varmaan paljon huonompi.
Ihanko totta
Sohvan sisällä syvällä? Entä koiran peti? Huonekalujen alustat. Roskis. Hyllyn sisällä tai hyllyjen päällä.
Jääkaapissa tai eteisen lipaston laatikossa. Parvekkeella, jos tupakoit siellä.