Mitä järkeä on poistaa match heti kun ei päivään pariin ole toimintaa?
Ensin ollaan niin kiinnostuneita kuin olla ja voi, mutta jos on vaikka päivä, että ei ole ehtinyt kirjoittaa tai vastata johonkin viestiin niin ollaan jo kadottu? Mikä idea? Itse esim saatan olla hyvinkin kiireinen arkena 6-20 ja sen jälkeen niin väsynyt että en varmasti sille päivälle enää mitään kirjoita. En kuitenkaan ole joka päivä kiireinen.
Kommentit (113)
Ketju kertoo kyllä oleellisen taas parisuhdemarkkinoiden tilasta. Ei riitä, että mies joutuu tekemään aloitteen, vaan nyt miehen täytyisi odottaa useita päiviä vastausta naiselta, joka hyvin todennäköisesti juttelee vain toisen kiinnostavamman miehen kanssa (älkää valehdelko, 90% teistä on se luuri 7 tuntii päivässä kädessä). Kiire on vain tekosyy sille, että mies ei kiinnosta tarpeeksi.
sillä oli kiire saada seksuaalisten himojen tyydyttäjä kertokäyttötavaraksi. Kun et heti napannut koukkuunsa, siirtyi seuraavaa uhria tavoittelemaan. varma keino jäädä ilman
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kuulu miten aikuiset naiset aikansa käyttävät, kuten ei heillekään minun ajankäyttöni. En itsekään ole tyyppiä joka on koko ajan puhelin kädessä, joten hidas tahti on ihan ok. Vastaavat kun vastaavat, jos vastaavat. Minä teen samoin ja jos puolin tai toisin ehtii väliin tulla joku muu joka nappaa ja vie, niin se on elämää. Ei sen tarvitse sen vaikeampaa olla. Kummallisia prinssejä ja prinsessoja nämä jotka ottavat kaiken niin henkilökohtaisesti jossain puhelindeittisovelluksessa.
Juuri tällaisia tervehenkisiä ihmisiä, joilla on myös oma elämä, minä etsin sieltä tinderistä. Ihmsiä joille puhelindeittisovellus ei ole ihan niin haudanvakava asia kuin monelle muulle täällä tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ketju kertoo kyllä oleellisen taas parisuhdemarkkinoiden tilasta. Ei riitä, että mies joutuu tekemään aloitteen, vaan nyt miehen täytyisi odottaa useita päiviä vastausta naiselta, joka hyvin todennäköisesti juttelee vain toisen kiinnostavamman miehen kanssa (älkää valehdelko, 90% teistä on se luuri 7 tuntii päivässä kädessä). Kiire on vain tekosyy sille, että mies ei kiinnosta tarpeeksi.
Jaa, no omasta puolestani voin sanoa sen, että jos en vastaillut yhdelle, niin en vastaillut kenellekään toisellekaan. Mutta eihän se ole kiellettyä toimia kuten toimit. Teet vain vääriä tulkintoja toisesta ihmisestä, mutta se ei välttämättä ole naisten kannalta ollenkaan huono juttu.
En ole lukenut ketjua enkä ole koskaan käyttänyt Tinderiä, nettideittejä kyllä. En pidä viestittelystä, nykyisen puolisoni kanssa alusta alkaen soittelimme toisillemme, emme viestitelleet (emme tavanneet nettideiteissä vaan muuta kautta), MUTTA: Silloin, kun mies on minua aidosti kiinnostanut, olen todellakin viestitellyt hänen kanssaan jotain kautta vähintään kerran päivässä. Ja olen pyrkinyt järjestämään tapaamisen mahdollisimman pian.
Kun tapasin nykyisen puolisoni, laitoin vielä samana iltana perään viestiä tekemällä ihan tikusta asiaa, koska olin niin innoissani.
Kukin tavallaan, mutta itse kyllä ymmärrän näitä, jotka tulkitsevat niin, ettei kiinnosta, jos toinen ei viestittele. Tulkitsisin itse samoin ja useimmiten varmasti ihan aiheesta. Samasta syystä en olisi koskaan lähtenyt treffeille miehen kanssa, joka lopettaa viestittelyn siinä kohtaa, kun tapaamisesta on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Se, että käytät termiä parisuhdemarkkinat, teet näistä ketjun vastauksista aivan päinvastaiset tulkinnat ja vedät hattu ja hiha -prosentit naisten puhelimen käytöstä, kertoo meille muille kaiken tarpeellisen sinusta.
Jos kiinnostus on molemminpuolista niin on viestittelykin aktiivista. Tai ainakin toinen osaa kertoa, jos ei jostain syystä kykene olemaan aktiivinen, vaikka onkin kiinnostunut.
Jokainen toki poistaa matchinsa omista syistään, jos poistaa ollenkaan. Itseään voi syyttää, jos matchi on hävinnyt etkä ole ollut itse aktiivinen.
Voi olla kiinnostunut, mutta sillä hetkellä jotain menossa toisen kanssa. Sitten kun aika on oikea, saattaa juttelu edetä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kuulu miten aikuiset naiset aikansa käyttävät, kuten ei heillekään minun ajankäyttöni. En itsekään ole tyyppiä joka on koko ajan puhelin kädessä, joten hidas tahti on ihan ok. Vastaavat kun vastaavat, jos vastaavat. Minä teen samoin ja jos puolin tai toisin ehtii väliin tulla joku muu joka nappaa ja vie, niin se on elämää. Ei sen tarvitse sen vaikeampaa olla. Kummallisia prinssejä ja prinsessoja nämä jotka ottavat kaiken niin henkilökohtaisesti jossain puhelindeittisovelluksessa.
Jokainen taplaa tyylillään. Ap:lle on nyt jo useaan otteeseen kerrottu ne syyt, että miksi mies poistaa hänet mätseistä, kun aikaa kuluu. Oli ne syyt sitten epäreiluja, fiksuja tai ihan älyttömiä.
En nyt ymmärrä miksi joitain nyt ärsyttää se, että mies poistaa mätseistä, kun nainen ei ole päiviin miehelle mitään vastannut. Kyllä naistenkin luulisi nyt ymmärtävän, että jos mies ei saa vastausta kahden päivän aikana, niin hän hyvin todennäköisesti ei saa sitä vastausta koskaan. Asiat tinderissä ovat usein miltä ne näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen taplaa tyylillään. Ap:lle on nyt jo useaan otteeseen kerrottu ne syyt, että miksi mies poistaa hänet mätseistä, kun aikaa kuluu. Oli ne syyt sitten epäreiluja, fiksuja tai ihan älyttömiä.
En nyt ymmärrä miksi joitain nyt ärsyttää se, että mies poistaa mätseistä, kun nainen ei ole päiviin miehelle mitään vastannut. Kyllä naistenkin luulisi nyt ymmärtävän, että jos mies ei saa vastausta kahden päivän aikana, niin hän hyvin todennäköisesti ei saa sitä vastausta koskaan. Asiat tinderissä ovat usein miltä ne näyttävät.
Asiat nimenomaa eivät näytä Tinderissä yhtään miltään muulta kuin siltä miltä niiden tulkitsija asian kuvittelee näyttävän. Tässäkin ketjussa on monta naista todennut, etteivät päivystä Tinderissä 24/7 ja silti miehet vätävät tästä johtopäätöksen, että naiset oikeasti juttelevat Tinderissä jonkun komeamman kanssa.
Itse vietän aikaa sähköttömällä mökilläni tai olen telttailemassa. Näihin menee helposti molemmat vapaapäivät ja silloin en todellakaan avaa akkua kuluttavaa Tinderiä. Eli se, etten ole enää perjantai-iltana vastaamassa "mitä viikonloppuun" viestiin todellakin johtuu siitä, että minulla on muutakin elämää kuin kyseinen sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat nimenomaa eivät näytä Tinderissä yhtään miltään muulta kuin siltä miltä niiden tulkitsija asian kuvittelee näyttävän. Tässäkin ketjussa on monta naista todennut, etteivät päivystä Tinderissä 24/7 ja silti miehet vätävät tästä johtopäätöksen, että naiset oikeasti juttelevat Tinderissä jonkun komeamman kanssa.
Itse vietän aikaa sähköttömällä mökilläni tai olen telttailemassa. Näihin menee helposti molemmat vapaapäivät ja silloin en todellakaan avaa akkua kuluttavaa Tinderiä. Eli se, etten ole enää perjantai-iltana vastaamassa "mitä viikonloppuun" viestiin todellakin johtuu siitä, että minulla on muutakin elämää kuin kyseinen sovellus.
Miksi sinulla ylipäätään on koko sovellus, jos kiinnostus on tuota luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Se järki siinä on, että kilpailu naisista online-deittailussa on niin järjettömän kovaa, ettei kukaan nainen siellä huvikseen ole hiljaa useita päiviä. Jos minä olen kiinnostavampi mies, kuin ne 2400 muuta, niin aivan varmasti nainen kirjoittaa minulle ihan pyytämättäkin. Mätsit vaan pois, jos ne fleikkaavat.
Tässä taas tulee hyvin ilmi miesten ja naisten tinderöinnin erot. Mies näkee, että 2400 profiilia on tykättävissä ja matchattavissa, naiselle tuolta löytyy muutama sellainen jonka kanssa matchata.
Hassua, että teet tulkintoja muiden käytöstavoista ja vetoat omaan syntymäaikaasi miettimättä kuitenkaan yhtään sitä kuinka paljon maailma on muuttunut.
Itse olen syntynyt 80-luvulla ja muistan oikein hyvin mitä puhelimen käyttö oli lapsuudessani ysärillä. Oli lankapuhelin, joka ei välttämättä soinut edes joka päivä. Silloin kukaan ei tulkinnut puhelimeen vastaamattomuutta huonona käytöksenä, koska kaikille oli täysin itsestään selvää, ettei sitä puhelinta päivystetty 24/7.
Edelleen, se oikeampi kysymys on, että miksi maailma on muuttunut sellaiseksi että nykyään joidenkin mielestä jopa tinder-matchille pitäisi olla koko ajan vastailemassa?