Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on poistaa match heti kun ei päivään pariin ole toimintaa?

Vierailija
09.06.2022 |

Ensin ollaan niin kiinnostuneita kuin olla ja voi, mutta jos on vaikka päivä, että ei ole ehtinyt kirjoittaa tai vastata johonkin viestiin niin ollaan jo kadottu? Mikä idea? Itse esim saatan olla hyvinkin kiireinen arkena 6-20 ja sen jälkeen niin väsynyt että en varmasti sille päivälle enää mitään kirjoita. En kuitenkaan ole joka päivä kiireinen.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mätsi on niin kiireinen, ettei ehdi/jaksa joka päivä viestitellä, niin miksi edes etsii seuraa. Edes alussa pitää vähän panostaa.

En kyllä pysty tuntemattomaan missään elämäntilanteessa panostamaan niin paljoa, että jaksaisin ja pystyisin joka päivä vastailemaan. Siis tuntemattoman kanssa, johon ei ole vielä edes ihastunut, ollaan vasta tutustumassa. Itselleni on todella vieras ajatus, että antaisin itsestäni niin paljon aikaa täysin vieraalle ihmiselle, josta en edes tiedä mitään.

Silti olen aina saanut helposti seuraa ja parisuhteeni ovat lähtökohtaisesti olleet pitkiä muutamaa hutia lukuunottamatta ja teini-iän heilasteluja. Kaikki suhteeni ovat alkaneet in real life- kohtaamisesta, joten ehkä siinä syy, miksi tinderi ei koskaan tuntunut itselleni oikealta paikalta. Vähääkään introverteimmille ihmisille tosi elämän kohtaamiset taitavat olla luontevampia tapoja tutustua, kuin sovellusten ja appien kautta tutustuminen, jossa ihmisellä on vaatimuksena olla jatkuvasti kännykkä kiinni kourassa ja nenä kiinni kännykässä. Minulla on omakin elämä ja omia harrastuksia, omia tarpeita. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö omaan elämääni mahtuisi parisuhdetta ja on aina mahtunutkin. Mutta ei ihmisen kanssa, jonka olemassa olon kokemus on riippuvainen minun jatkuvasta huomiostani.

Eihän sinun näkemyksesi sitten mitään merkitse kun et edes halua kyseistä sovellusta käyttää eikä sinulla ole mitään kokemusta siitä.

Vierailija
62/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea näitä kommentteja. Miesten oletus on, että kaikilla naisilla käy jatkuva naputus Tinderin peluussa ja jos miehelle ei heti vastaa, hänen on pakko olla jonkun kiinnostavamman kanssa treffeillä juuri nyt -> mätsin poisto. Kun taas naiset ahdistuvat just näistä miehistä, joiden oletus on, että naiset koko ajan käy vain treffeillä päivät pääksytysten, ja jos nainen ei valitse juuri häntä 24 h sisällä treffeille, niin treffeille ei pääse myöhemminkään. Kun taitaa olla juuri toisinpäin, naiset kaipaavat hiukan hitaampaa etenemistä kaikkien niiden treffikutsujen lomassa, ja mies joka jaksaa odottaa vastausta vaatimatta samantien näkemään, onkin se kiinnostavin tapaus. Miehet taitavat nyt itse pilata omat tsäänssinsä tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani naiset, jotka ovat käyttäneet tinderiä, ovat sanoneet nopeasti vastailevien ja paljon viestiä laittavien miesten ahdistavan. Tämä ketju on täynnä samaa sanovia naisia ja oikeastaan aloituskin on täysin siitä, että nainen ole valmis olemaan tinder-osuman tavoitettavissa koko aikaa.

Silti, miehillä tuntuu olevan oletus, että tyhjänpäiväistä "mitä sun iltaan" lätinää pitää tykittää koko ajan. Se ei ole toiminut, naiset sanovat, ettei se toimi, mutta niin vain on edelleen pakko tehdä.

Ei tässä ollut tuosta kyse vaan siitä että ap:n mielestä on ok olla vastaamatta viestiin jopa useaan päivään.

Vierailija
64/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia ajatuksia kyllä on. Ite en sovi tinderiin juuri sen takia, että koen ahdistavaksi tuon, että pitäisi vahtia puhelinta ja olla jatkuvasti tavoitettavissa. Monta kertaa on käynyt niin, että keskustelu sujuu hyvin. Menen nukkumaan ja päivällä en ehdi vastata. Illalla kun olisi aikaa vastata, match on kadonnut tai on laittanut vihaisen viestin, kun en vastaa.

Tarkoitus olisi, että tuntemattomasta tinder-tyypistä tulisi tuttu. En kuitenkaan osaa priorisoida tuntematonta ihmistä niin korkealle, että olisin valmis vastaamaan koko ajan. Joskus yritin ja siinä meni vain oma pää sekaisin ja jos treffeille päädyttiin tuli isoja pettymyksiä. Mielestäni treffeillä aloitetaan taas alusta, koska nähdään ekaa kertaa. Monien mielestä homman pitäisi sujuvasti jatkua, kun ollaanhan jo tutustuttu viesteissä.

Kiitos, aivan samoilla linjoilla! Minusta on tosi kova vaatimus, että jonkun Tinder-matchille vastailun pitäisi mennä kaikkien edelle. Teen työtä, jossa jouduin vastailemaan koko ajan viesteihin ja puheluihin, tämän lisäksi minulla on vapaa-ajallani jo olemassa olevat ihmissuhteet. En näe omalla kohdallani mitään tulevaisuutta ihmisen kanssa, joka ei ole valmis antamaan toiselle omaa tilaa.

Maailma on mennyt siihen, että kaikkea pitää saada just-nyt-heti, tämä koskee myös deittailua.

Aikaikkuna miehelle herättää naisen mielenkiinto matchin jälkeen on hyvin kapea, joten on vaan pakko yrittää hetisamantien, ja jos ei tule vastakaikua, oletus on että naiselle tuli mielenkiintoisempi matchi->jatketaan swaippailua

Vaikka teknologia mahdollistaa kaikki nyt heti -elämän, ei siihen ole mikään pakko eikä järkikään mennä mukaan. Lukuisat tutkimukset todistavat, että ihmisten aivot väsyvät jatkuvaan informaatiotulvaan ja jatkuva kännykällä roikkuminen väsyttää aivoja. Aivot ei saa yhtään lepoa, mitä ne tarvitsevat ihan arjessa suoriutumiseen. Ihmiset tuntuvat taantuvan taaperoiksi kännykän kanssa, kärsivällisyys on täysin poissa ja vaaditaan, että muiden ihmisten pitäisi olla saatavilla minua varten koko ajan.

Rajaan vanhempia lapsiakin ja opetan heille, että edes aikuiset eivät voi eivätkä jaksa olla jatkuvasti nyt heti- saatavilla. Vanhemmilla lapsilla tarkoitan sen ikäisiä, joilla on jo kapasiteettia ja ymmärrystä odottaa hetki. Lasten huomion tarpeen ymmärrän ja heidän tapansa elää nyt heti- aikaa, mutta aikuisten suhteen vaadin paljon enemmän. En jaksaisi olla parisuhteessa taaperon kanssa, jonka aikaikkuna ja kärsivällisyys on kärpäsen luokkaa.

Vierailija
65/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mätsi on niin kiireinen, ettei ehdi/jaksa joka päivä viestitellä, niin miksi edes etsii seuraa. Edes alussa pitää vähän panostaa.

En kyllä pysty tuntemattomaan missään elämäntilanteessa panostamaan niin paljoa, että jaksaisin ja pystyisin joka päivä vastailemaan. Siis tuntemattoman kanssa, johon ei ole vielä edes ihastunut, ollaan vasta tutustumassa. Itselleni on todella vieras ajatus, että antaisin itsestäni niin paljon aikaa täysin vieraalle ihmiselle, josta en edes tiedä mitään.

Silti olen aina saanut helposti seuraa ja parisuhteeni ovat lähtökohtaisesti olleet pitkiä muutamaa hutia lukuunottamatta ja teini-iän heilasteluja. Kaikki suhteeni ovat alkaneet in real life- kohtaamisesta, joten ehkä siinä syy, miksi tinderi ei koskaan tuntunut itselleni oikealta paikalta. Vähääkään introverteimmille ihmisille tosi elämän kohtaamiset taitavat olla luontevampia tapoja tutustua, kuin sovellusten ja appien kautta tutustuminen, jossa ihmisellä on vaatimuksena olla jatkuvasti kännykkä kiinni kourassa ja nenä kiinni kännykässä. Minulla on omakin elämä ja omia harrastuksia, omia tarpeita. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö omaan elämääni mahtuisi parisuhdetta ja on aina mahtunutkin. Mutta ei ihmisen kanssa, jonka olemassa olon kokemus on riippuvainen minun jatkuvasta huomiostani.

Eihän sinun näkemyksesi sitten mitään merkitse kun et edes halua kyseistä sovellusta käyttää eikä sinulla ole mitään kokemusta siitä.

Minä haluan käyttää Tinderiä ja minulla on siitä kokemusta ja silti tuo lainaamasi viesti voisi olla sana sanasta minun kirjoittamani.

Vierailija
66/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani naiset, jotka ovat käyttäneet tinderiä, ovat sanoneet nopeasti vastailevien ja paljon viestiä laittavien miesten ahdistavan. Tämä ketju on täynnä samaa sanovia naisia ja oikeastaan aloituskin on täysin siitä, että nainen ole valmis olemaan tinder-osuman tavoitettavissa koko aikaa.

Silti, miehillä tuntuu olevan oletus, että tyhjänpäiväistä "mitä sun iltaan" lätinää pitää tykittää koko ajan. Se ei ole toiminut, naiset sanovat, ettei se toimi, mutta niin vain on edelleen pakko tehdä.

Ei tässä ollut tuosta kyse vaan siitä että ap:n mielestä on ok olla vastaamatta viestiin jopa useaan päivään.

Miksi ei olisi ok olla vastaamatta useampaan päivään? En minä ainakaan edes avaa tinderiä päivittäin. 

Vierailija
67/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hauskaa, kuinka erilaisia olemme. Itse koen jokapäiväisen viestittelyn ja nopeaa vastaamisen ahdistavana. Kun matchaan jonkun, pyrin laittamaan saman tien aloitusviestin ja panostan siihen todellakin enemmän kuin "moi, mitä kuuluu". Pelottavan usein en ehdi edes kirjoittamaan aloitusviestiä loppuun, kun mieheltä tulee jo joku avaus. Kyttäävätkö he puhelin kädessä Tinderiä? Onko tämä heidän kaikki elämänsisältönsä?

Ole hetki tavallisena miehenä Tinderissä, niin ymmärrät, miksi siellä ei ole hetkeäkään hukattavana. Sinä naisena olet valitsevassa asemassa ja voit viivytellä satojen tykkäystesi ja mätsiesi kanssa, kun treffejä on varmasti tarjolla joka päivälle. Miehellä se ei ole tuota.

Miksi miehet joista kukaan ei kiinnostu luulevat aina olevansa "tavallisia"? Luulisi jokaisella olevan sen verran realismia että tajuaisi että ehkäpä minä yksilönä en ole kovin haluttava.

Vierailija
68/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein mene läpi joku tuollainen, ettei muka missään välissä olisi aikaa kirjoittaa mitään. Ottaen huomioon miten suurimmalla osalla on naama kiinni luurissa ison osan päivää.

Rakennan kotia ja olen raksalla aamu kuudesta ilta myöhään hyvin usein. Kyllä on useinkin päiviä, että kaikki aika menee työhön ja sitten on ihan poikki.

Selityksen makua.

Aika menee töihin ja olet poikki. Höpö höpö.

Mulla on useampi pieni lapsi, puoliso, asiantuntija päivätyö, rakennan omaa taloa, pyöritän kolmea sivusuhdetta, silti kerkeän tätäkin viestiä kirjoittaa ja tinderöidä.

Jos joku ei päivään pariin viestiä laita, niin häntä ei vaan kiinnosta. Siirry seuraavaan.

M40

Mistä sinä kuvittelet että minulla ei olisi vaimoa, kolmea lasta, oikeaa työtä, raksaa ja useampia sivusuhteita? Kyllä on ja aikani kuluu niihin. Toki ne matchit voivat sen aavistaa. Ap

Vierailija
69/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä ei ole mielestäni mitään ihmeellistä. Ihan jo lasten kanssa voi useampikin päivä olla sellainen, että ei ehdi edes omalle mummolle vastata puhelimeen, saati sitten viestitellä vieraiden kanssa. Ja toisinaan esimerkiksi yhtiön hallituksen velvoitteet ovat sellaisia, että useampi päivä menee keskittyessä täysin niihin asioihin. En silti ole uraohjus enkä työnarkomaani, kyllä parisuhde on aina oikean ihmisen kanssa onnistunut. Kunhan ihminen ei ole sellainen, että vaatii jatkuvasti huomiota.

Vierailija
70/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan käyttää Tinderiä ja minulla on siitä kokemusta ja silti tuo lainaamasi viesti voisi olla sana sanasta minun kirjoittamani.

Minä taas olen introvertti eikä kyseisessä viestissä ole mitään mihin samaistuisin.

Vierailija
71/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska lukea näitä kommentteja. Miesten oletus on, että kaikilla naisilla käy jatkuva naputus Tinderin peluussa ja jos miehelle ei heti vastaa, hänen on pakko olla jonkun kiinnostavamman kanssa treffeillä juuri nyt -> mätsin poisto. Kun taas naiset ahdistuvat just näistä miehistä, joiden oletus on, että naiset koko ajan käy vain treffeillä päivät pääksytysten, ja jos nainen ei valitse juuri häntä 24 h sisällä treffeille, niin treffeille ei pääse myöhemminkään. Kun taitaa olla juuri toisinpäin, naiset kaipaavat hiukan hitaampaa etenemistä kaikkien niiden treffikutsujen lomassa, ja mies joka jaksaa odottaa vastausta vaatimatta samantien näkemään, onkin se kiinnostavin tapaus. Miehet taitavat nyt itse pilata omat tsäänssinsä tässä.

Näistä täällä pyörivien miesten vastauksista huomaa, että heidän näkemyksensä mukaan naisella ja miehellä ei ole mitään muita syitä kohdata toisiaan kuin seksi. He eivät ymmärrä, että parisuhteita muodostetaan ensisijaisesti sen takia, että kaksi ihmistä viihtyvät yhdessä, seksi on vain lisäarvoa. Tämän takia he eivät myöskään ymmärrä, että monet haluavat ensin viestitellä kaikessa rauhassa, ennen kuin resurssoivat omaa aikaansa tapaamiseen. Tavalliset miehet ja naiset, joilla on myös oma elämä, eivät panosta kaikkea tuntemattomaan ihmiseen.

Vierailija
72/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi ok olla vastaamatta useampaan päivään? En minä ainakaan edes avaa tinderiä päivittäin. 

Niin, toki jotkut hautovat viestejä päiväkausia. Tekstareita, whatsappeja, sähköposteja... Itse vastaan samana päivänä tai viimeistään seuraavana aamuna. En tykkää hautoa asioita. Kukin tavallaan.

Vierailija
73/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä kokemusta sovelluksesta, enää en sitä käytä kun olen jo vakaassa parisuhteessa.

Vierailija
74/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, toki jotkut hautovat viestejä päiväkausia. Tekstareita, whatsappeja, sähköposteja... Itse vastaan samana päivänä tai viimeistään seuraavana aamuna. En tykkää hautoa asioita. Kukin tavallaan.

Häh, mitä viestin hautomista se on kun sitä viestiä ei edes näe? Kun sovellusta ei avaa, koska ei jatkuvasti kävele ja ole kännykkä kädessä, niin miten ihmeessä sitä voi hautoa jotain sellaista, minkä olemassaolosta ei edes tiedä? Tiedäthän kun joillakin on elämää sen kännykän ulkopuolellakin ja muita tosi elämän velvotteita?

Vierailija
75/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen introvertti eikä kyseisessä viestissä ole mitään mihin samaistuisin.

Introverttinä siis jaksat vastailla tuntemattomien ihmisten viesteihin pitkin päivää, viikon jokaisena päivänä? Wau, olet ensimmäinen tapaamani introvertti joka jaksaa tehdä niin.

Vierailija
76/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, olet siis itsekin sitä mieltä, että on ihan ok olla vastaamatta viestiin useampaan päivään. Se on vain joidenkin tyyli, kuten taas toisten tyyli on viestitellä aktiivisesti.

Vierailija
77/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mies kehen olisin halunnut tutustua, eivät vastaa ollenkaan tai sitten vastaavat alkuun mutta lopettavat sitten. Itselle se on selvä merkki, ettei kiinnosta oikeasti tutustua ja lähteä vaikka käymään jossain.

Olen antanut aikaa vastata 3-5pv. Jos siinä ajassa ei ehdi tai jaksa, niin signaali on kyllä selvä. Fiksu ihminen kertoo vaikka sen, että nyt on kiireistä enkä ole kirjoittelijaihminen, voidaanko nähdä.

Vierailija
78/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan jos nainen ei vastaa pariin päivään, niin ei se vastaa enää myöhemminkään, joten mitä sitä turhia jättää mätsejä sinne roikkumaan. Itselle tulee harvoin mätsejä, mutta nekin surutta poistan, jos ei vastausta kuulu pariin päivään, kun heillä kuitenkin on siellä 300 muutakin mätsiä, jotka siinä välissä laittaa viestiä, ja viestit hukkuu tulvaan. Se myös kertoo että olet kiireinen ihminen, jos et pariin päivään ehdi vastata edes yhdellä viestillä, sitä olettaa ettet ole kovinkaan kiinnostunut, kun ei sen verta jaksa vaivautua, tai olet löytänyt parempaa juttuseuraa. En jaksa lähteä kilpailemaan huomiosta.

Sama juttu minulla. En muista sellaista mätsiä, joka olisi herännyt henkiin enää 48 tunnin hijaisuuden jälkeen. Olen poistanut aina hiljentyneet mätsit, etteivät roiku hyvien mätsien tiellä ja sekoita pakkaa.

Voi Jeesus, miten lyhytpinnaisia nykyihmiset ovat ainakin deittailussa. 48 tuntia hiljaa ja ihminen poistetaan täysin elämästä. Huh huh. Tiedä vaikka mitä olisi toisessa päässä tapahtunut, vaikka olisi sairaalassa.

Oletko ollut koskaan Tinderissä? Siellä joku mätsin poistaminen ei merkitse yhtään mitään. Naisilla saattaa tulla viestejä kymmeniltä miehiltä yhtä aikaa ja mätsejä on varsinkin nuoremmilla naisilla satoja. Tinderissä pitkä hiljaisuus tarkoittaa aina mätsin fleikkaamista, eikä se ole iso juttu. Sitten vaan seuraavaan, jos sellainen sattuu olemaan. Jos ei ole, niin Tinder poistoon, otattamaan parempia kuvia ja taas uudestaan.

Mistä tulee tämä uskomus, että "naisilla saattaa tulla viestejä kymmeniltä miehiltä yhtä aikaa" ja että matcheja on satoja? Tykkään tosi harvoista, ja yritän aina keskustella 1-3 kanssa kerrallaan. Siis _yritän_ kun ei niistä miehistäkään saa yhtään mitään irti, hyvä jos vastaavat ylipäätään. 

Vierailija
79/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introverttinä siis jaksat vastailla tuntemattomien ihmisten viesteihin pitkin päivää, viikon jokaisena päivänä? Wau, olet ensimmäinen tapaamani introvertti joka jaksaa tehdä niin.

Olen eri introvertti vastaamassa, mutta itse koen, että aikuisten maailmassa on vähän pakko jaksaa vastailla tutuille ja tuntemattomillekin. Katsos, kun se joka ottaa yhteyttä, ei tiedä että olen introvertti, joka ehkä haluaisi sillä hetkellä olla rauhassa. Välillä on päiviä jolloin puhelin tuuttaa viestä ja soittoa kuin viimeistä päivää, mutta koska satun olemaan huomaavainen, kohtelias ja epäitsekäs ihminen, niin vastaan soittoihin heti, jos olen sopivassa paikassa (soitan takaisin, jos en voi vastata) ja viesteihin joko heti, tai max. muutaman tunnin päästä. En minä jätä ketään roikkumaan missään.

Kyllä minä muistan ja haluankin pitää yhteyttä ihmisiin, miksi en? Onhan minulla hurjasti vapaata aikaa jolloin voin ladata akkuja rauhassa miten haluan ja puhelimeen saa laitettua mm. älä häiritse- toiminnon sille ajalle jolloin en toivo yhetydenottoja.

Kun lataan deittisovelluksen mielessäni parisuhde, niin onhan sen eteen tehtävä jotain, jotta suhteen saa. Ei se auta, että se sovellus on puhelimessa, tykkäyksiä ja matchia pukkaa ja lopulta viestiäkin, mutta jos itse vaan en noteeraa näitä syystä tai toisesta, niin hyvin monta potentiaalista suhteenalkua voi mennä ohi suun. On introvertikin vähän pakko jaksaa viestitellä ja käydä treffeillä, kun kerta itsensä on sinne deittisovellukseen itsensä laittanut, jos on vakavakin suhde mielessä. Vai odottaako jotkut ihmiset, että suhde muodostuu jollain kosmisella tavalla yhtäkkiä? Naps vaan ja sopiva tyyppi on sinun elämässäsi mukana. 

Toki, jos ei ole etsimässä oikeastaan mitään, ja ne vähäisetkin viestit häiritsevät, niin ok, ole sitten avaamatta sovellusta ihan niin kauan kuin haluat. Olisi soveliasta kuitenkin mainita jo esittelyssä, että olen ahdistunut (introvertti) tuppisuu, enkä oikeastaan jaksa panostaa tuntemattomiin tinder-tyyppeihin, joten vastailen ehkä silloin tällöin, jos silloinkaan tällöinkään. Ota tai jätä. Näin voisi jokainen päättää kannattaako lähteä kelkkaasi mukaan. 

Vierailija
80/113 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kyllä oppii tuntemaan naisten viestittelytavat. Jos nainen on kiinnostunut, hän vastaa yhden päivän aikana. Jos vastaus venyy, niin 99,99% varmuudella nainen on juttelemassa jonkun komeamman tyypin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän