Mies ei laittele arkisin mitään viestejä ja viikonloppuisin saan tehdä suurimman osan töistä hänen luonaan.
Nyt yritin puhua, haluaako edes minua ja olenko vain seuraa kun ei jaksa parempaakaan nyt etsiä.
Mietin aionko mennä viikonloppuna hänen luokseen vaikka olimme jo niin sopineet.
Mies vain nauroi ja sanoi, että keksii kyllä muutakin tekemistä, että ole vain siellä omassa nurkassas.
Taustalla se, että kaikki pyörii hänen ympärillään. Jos kehun, tuen ja autan häntä, niin saan tehdä sitä loputtomiin saamatta vastakaikuna juuri muuta kuin lisää töitä, suudelmia ja sellaista etäistä mutta lämmintä olemista. Koko ajan tunne etten riitä.
Arkisin jos vähän laitamme viestejä ja laitan hyvän yön toivottelun yhteyteen sydämen, niin voi sanoa vain kiitos. Tai hyvää yötä suht neutraalilla hymiöllä.
Eikä tässä nyt ole mistään hymiöistä kyse vaan haen nyt vain sitä takaa, etten saa osakseni samaa arvostusta, rakkautta ja olemisen iloa kuin mitä annan hänelle (hän siitä nauttii, pyytää ja haluaa) mutta en saa juuri mitään takaisin. Pienin murusin vain.
Ansaitsen niin paljon parempaa ja mies ei puhu suoraan. Sitten kun otan asian puheeksi niin minussa on se vika.
Jos huomenna menisin niin olisi sama kaava, pyytäisi siivoamaan, laittaisimme ruokaa. Joisimme hieman, puhuisimme yhteisistä matkoista ja kävisimme saunassa.
Ehkä mies saattaisi puhua yhteisestä elämästä ja samalla ajattelen, että kodinhoitajaa varmaan haluaa tai koukuttaa minua lisää suhteeseen.
Tässä ei ole mitään järkeä ja eniten harmittaa, ettei hän voi sanoa suoraan, ettei tunteita ole vaan repii hyödyn irti mitä saa.
Vai olenko väärässä?
Kommentit (167)
Ap, tee tämä vielä tänään tai viikoloppuna. Listaa paperille plussat ja miinukset miehestä. Sitten heikkona hetkenä tai miehen yrittäessä luikerrella takaisin, vilkaisu listaan riittää.
Kiitän itseäni, että tein listan, kun kaikki oli tuoreessa muistissa. Sitten täydensin sitä vielä myöhemmin. Plussia oli lopulta aika vähän ja ne olivat todella heppoisia miinuksiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda se mekko. Oma hyvinvointisi on tärkeämpi, mekkoja saa aina uusia.
Mulla jäi yhdelle tyypille mekko ja meikit ym. mutta hyvin pärjäsin ilman, kotona on tarpeeksi tavaraa ja kaupasta saa uusia jos tarvitsee.
Mulla jäi myös ja luulen, että sillä tyypillä on yksi kaapillinen naisilta jääneitä kamppeita saaliina ellei ole sitten aina hävittänyt niitä.
Omanarvontunto ja hullun lemppaaminen totaalisesti on tärkeämpää kuin jotkut muutamat tavarat.
Minulla jäi vaatteita, työtodistuksia, näytekansio (hänellä oli hyvä skanneri) ja jäi velkaa 700e. En mennyt kyselemään takaisin. Kaikki yhteydenpito poikki kerrasta, kun siihen aggressiiviseen pisteeseen meni.
Multa jäi rahaa 1200 euroa, matkalaukku, muutama vaate ja meikkipussi sekä kissan peti.
Kuuntele: Jari Sillanpää - sinä ansaitset kultaa. Ansaitset kyllä.
Oot kyllä säälittävä. Kysyt neuvoja päivänselviin asioihin ja annat ihmisten käyttää hyväkses. Sellaista se tyhmyys on :)
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä säälittävä. Kysyt neuvoja päivänselviin asioihin ja annat ihmisten käyttää hyväkses. Sellaista se tyhmyys on :)
Ennemmin minua mietityttää millainen ihminen käyttää muita hyväkseen. Se vasta säälittävää ja sairasta on.
Wall of text.
Sehän on kiva että SAAT tehdä kaikki työt hänen luonaan. Siitä sitten tekemään kun kerran haluat häntä ilmaiseksi palvella, vaikka et saa mitään takaisin.
Tää on kyllä niin mystistä miksi niin monet naiset viitsii tehdä vaikka mitä siitä huolimatta, ettei saa mitään vastakaikua. Siivotaan, paapotaan, imetään, otetaan kakkoseen, ihan kaikkea, mutta itse ei saa mitään. Sitten itketään mammiksella, että mikähän tässä nyt on...??? No tottakai mies ottaa ilmaisen palvelun kun sellaista antamalla annetaan.
Kannattaisi naisten kasvattaa itsetunto ja alkaa miettiä, mitä he itse saavat suhteessa. Saavatko he sitä mitä tarvitsevat ja kaipaavat? Onko suhde vastavuoroinen? Jos siivoat miehen talon, viekö mies sinut vaikka kylpylään viikonlopuksi hemmoteltavaksi? Vai oletko ainoastaan ilmainen koti0rja?
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin mystistä miksi niin monet naiset viitsii tehdä vaikka mitä siitä huolimatta, ettei saa mitään vastakaikua. Siivotaan, paapotaan, imetään, otetaan kakkoseen, ihan kaikkea, mutta itse ei saa mitään. Sitten itketään mammiksella, että mikähän tässä nyt on...??? No tottakai mies ottaa ilmaisen palvelun kun sellaista antamalla annetaan.
Kannattaisi naisten kasvattaa itsetunto ja alkaa miettiä, mitä he itse saavat suhteessa. Saavatko he sitä mitä tarvitsevat ja kaipaavat? Onko suhde vastavuoroinen? Jos siivoat miehen talon, viekö mies sinut vaikka kylpylään viikonlopuksi hemmoteltavaksi? Vai oletko ainoastaan ilmainen koti0rja?
Mustavalkoisessa maailmassa noin oliskin kuin sanot. Ikävä kyllä monilla on lapsuudessa opittuja vääristyneitä malleja ihmissuhteista, toisaalta vastapuolella voi olla persoonallisuushäiriöitä, tunnekylmyyttä, ajattelemattomuutta jne.
Miksei mies siivoa itse omaa kotiaan? Siivoaako tuo luonasi, vai oletteko aina miehen luona jotta voi repiä suurimman hyödyn irti?
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies siivoa itse omaa kotiaan? Siivoaako tuo luonasi, vai oletteko aina miehen luona jotta voi repiä suurimman hyödyn irti?
Olimme aina hänen luonaan. Itsellä tällainen pieni asunto vain ja hänellä neliöitä paljon enemmän.
Siivoaa joskus, tietysti. Olen kuitenkin aika touhukas ihminen ja minulla tapa siivota mikäli näen sotkua jokapaikassa. Jättää homman minulle vaikka apua kyllä välillä olisin kaivannut. Siitä tuli kuitenkin itsestäänselvyys ja tein kyllä aivan liikaa. Vetosi usein sairauteensa, väsymykseen tms. Istui sohvalla tuijottamassa puhelinta..
No, se on pieni panos kuitenkin, että siivoan. Ihan samantekevää se. Kuitenkin olisin vaikka vastavuorona voinut ottaa edes kevyen hieronnan illalla mutta ei jaksanut, pystynyt etc. Minulta kyllä otti kaiken irti mitä sai, eli paljon, sen hieronnankin viikottain mutta minua hieroi koko suhteen aikana yhteensä yhden käden sormilla laskettuna. Hävettää kyllä nyt. Hän kuitenkin teki itsestään aika voimattoman oloisen ja samalla lupaili kovasti kaikenlaista hienoa, suurin osa asioista ei tietenkään toteutunut.
Teen kyllä työtä ilolla, pidän kaikenlaisesta ohimenevästä puuhailusta, se on osallaan terapiaa itselleni. Kuitenkin olisin sitä vastavuoroisuutta kaivannut etten ole vain objekti, jota käyttää. Olen tunteva ihminen ja hyväsydäminen, odotan kunnioitusta myös kanssaihmisiltä ja joustan, loputtomaan ymmärtämiseen en kuitenkaan halua taipua enää.
Ap
Siivoaa siis yksin ollessaan piti kirjoittaa. ^ Minun ollessa läsnä, ei juurikaan. Selkeä rooli oli meillä, ei yhteneväisyyttä.
Ap
Klassinen tilanne missä yritetään pariutua paljon itseään korkeatasoisemman kanssa. Miehelle on se ja sama jätätkö hänet. Hän saa helposti paremman
Jos olet itse tekeväinen niin älä jää tuohon suhteeseen. Jos mies tekeytyy noin väsyneeksi ja heikoksi niin työt ja huolenpito sen kun lisääntyy aikaa myöten. Hän selkeästi käyttää kiltteyttäsi ja puuhailunhaluasi hyväkseen antamatta oikein mitään vastavuoroisesti.
Myös sanoit, että olette aina mihen luona. Käyttekö yhdessä missään kun olet siellä? Onko yhdessäoloaikanne pelkkää miehen luona olemista?
Käyttekö koskaan esimerkiksi matkoilla, laivalla, torilla, ihan siis jossain yleisissä paikoissa missä on myös muita ihmisiä?
Salaako mies yhdessäolonne tai onko hän siis yleensäkin täysin haluton mihinkään sosiaaliseen kanssakäymiseen oman kotinsa ulkopuolella? Kun olette yhdessä tai vaikka hän on yksinkin?
Kutsuuko mies sinut luokseen vai menetkö vain sinne vanhasta tottumuksesta?
Joudutko itse "kutsumaan itsesi"?
Jos et mene niin välittääkö mies yhtään vaikka et sinne mene?
Vierailija kirjoitti:
Multa jäi rahaa 1200 euroa, matkalaukku, muutama vaate ja meikkipussi sekä kissan peti.
Oletteko lainanneet rahaa (tässä viittaan myös muihin, jotka kertovat materian menetyksestä) vai miten noin paljon? Ihan uteliasuudesta kysyn. Minulta ei onneksi rahaa lypsännyt. Onneksi asuimme myös erillämme, joten yleensä kaikki oli matkassa mukana kun lähdin. Nyt jäi vain vähän, se vähäkin kyllä harmittaa :D En tiedä miten käsittelisin asiaa jos noin paljon minulla olisi jäänyt toisen nurkkiin. Toisaalta tavaraahan se vain on ja oma turvallisuus kaikesta tärkeintä. Eniten tuossa ärsyttää, että kaiken vieneelle jää sitten paljon muutkin iloa tuottavia asoita. Se vain on niin epäoikeuden mukaista ja siksi olin menossa hakemaan vähäisiä tavaroita takaisin. No, en mene kuitenkaan lähellekkään enää sitä aluetta missä asuu, paljon parempi niin.
Ap
Tallenna se ruma viesti. Jos hän alkaa lirkuttelemaan sinua takaisin, kaiva esille se ruma viesti.