Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Ihme kirjoittelua.
"Örkki kuulostaa vanhemmalta kuin Tuure"
"Örkki vaikuttaa pidemmältä kuin Tuure"No eihän Robinkaan ole enää sama ääninen tai pituuksinen tänä päivänä kun silloin kun teki Fronside Ollie biisin. Jos ette ole nähnyt niin Tuuren kasvot on uusimmassa kuvissa eri näköiset kuin silloin kun hän oli 16 tai 18.
Eihän sen naama edes näy. Tuure on samanpituinen kuin ennenkin, eikä äänikään siitä ole muuttunut siitä että värjäsi hiuksensa.
Kruuna ja Klaava on hauskoja. :)
Krääk875 kirjoitti:
Oisko hodari Noora Räty
Ei ois. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Sarvikuono on tosiaan Köpi. Eka esiintyminen jo paljasti.
Kehonkieli, ääni ja koko.
Nuorena pelannut futista ja lätkää, pelailee edelleen.
Tehnyt myös omia räppibiisejä junnuna.
Ja maratonit viittaa naurumaratoneihin.
Sarvikuono on James Nikander eli Musta Barbaari. Köpi voi hyvinkin olla Kruuna tai Klaava.
Vierailija kirjoitti:
Kruuna ja Klaava on hauskoja. :)
Uus lemppari Jansku Banskun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Krääk875 kirjoitti:
Oisko hodari Noora Räty
Musta Noora on pidempi ja osaako se laulaa aariaa
Maalivahdin varusteet hämää. Oikeasti Noora on aika lyhyt. 165cm pelaajakortin mukaan. Mutta Hodari hän ei mitenkään päin ole.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä sen tajusin, kruuna ja klaava on niko ja santtu!!!
Niin boomer en ole, etten nimiä tunnistaisi, mutta äänten suhteen piti pyytää teinin mielipide. Hän oli sitä mieltä, että todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä ne ovat?
Tuli kauhea olo, että näinkö pahasti mä oon pudonnut nykyajasta kun ei oo hajuakaan ketkä on niko ja santtu. Ilmeisesti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timantti vaikuttaa voimakasrakeenteelliselta. Örkki on arvoitus. Voisko olla poliitikko.
Kuunnelkaa ihmeessä ääntä. Kyllä Timantti on Minttu Kaulanen. Örkki on Tuure B.
Nimenomaan kuuntele sitä ääntää. Örkin ääni ei ole missään todellisuudessa Tuure B:n ääni. Ei hänellä ole noin miehekästä ääntä. Ja tämä ei pahalla Tuurelle. Jokaisella on omanlaisensa ääni. Hänellä poikamaisempi kuin Örkillä.
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Hannu Manninen.
Hannu on pitkä ja raamikas. Banaani on häntä lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Hannu Manninen.
Hannu on pitkä ja raamikas. Banaani on häntä lyhyempi.
Hannu on vain 4cm pidempi kuin Banaaniksi veikattu Janne Ahonen. Eli ei juurikaan Ilea pidempi. Puvulla ja asenolla saa hämättyä noin pienet erot pois. Mutta silti en usko Hannu Mannisen, joka ei urheilu-uransa jälkeen ole ollut julkisuudessa juurikaan lähteneen tähän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarvikuono on tosiaan Köpi. Eka esiintyminen jo paljasti.
Kehonkieli, ääni ja koko.
Nuorena pelannut futista ja lätkää, pelailee edelleen.
Tehnyt myös omia räppibiisejä junnuna.
Ja maratonit viittaa naurumaratoneihin.Sarvikuono on James Nikander eli Musta Barbaari. Köpi voi hyvinkin olla Kruuna tai Klaava.
Kyllä Sarvikuono on 100% varmuudella Köpi. Kruunalla ja Klaavalla lähdettiin nyt sekottamaan vähän pakkaa kun Sarvikuono on niin selkeä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö näissä pitää olla yleisesti tunnettu. Tai maski pois ja yleisö "Ketä noi on?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö näissä pitää olla yleisesti tunnettu. Tai maski pois ja yleisö "Ketä noi on?".
No kuinka yleisesti tunnettu on joku Miisa Rotola-Pukkila? Väitän, että yli 30-vuotiaiden keskuudessa ei lainkaan yleisesti.
t. eri
Mulla tulee edelleen Chachi Hilden mieleen
Pysyn alusta saakka olleessa kannassani ja Party Animal=Cacci Hilden (sorry en osaa kirjoittaa hänen nimeään oikein)
Party Animal on pakko olla Hilden.
Kruuna ja Klaava on Viki ja Köpi