Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
1501/5161 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on varmaa - kaikki hahmot ovat Katajan kavereita.

Vierailija
1502/5161 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodari on Maria Lund

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/5161 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia on varmaa - kaikki hahmot ovat Katajan kavereita.

Se nyt puuttuisi kun se Arttu Harkki olis tää nii ois vuoden meemi. Ku Niina on jo ollu ja Esko ja Jarkko.

Vierailija
1504/5161 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örkki on 100 varmasti Tuure Borelius.

Vierailija
1505/5161 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Örkki on 100 varmasti Tuure Borelius.

Ei ole. Lopettakaa jo toi jankkaus

Vierailija
1506/5161 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina noin klo 15 tulee mtv3lta "laulu rakkaudelle" jossa mahdollisesti vahvistetaan Örkki hahmon vihje "en ole taikauskoinen"

Myös tuo Kimi on Banaani on jankkaamista.

Vierailija
1507/5161 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen todella kuka katsoo tuollaista sontaa!!

Vierailija
1508/5161 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Örkki = Joel Harkimo

Party Animal = Chachi Hildén

Banaani = Janne Ahonen

Ukkonen = Miitta Sorvali

Juu, ja Hodari = Maria Lund

Vierailija
1509/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ohjelma ja oletettavasti nämäkin palstalaiset ovat aikuisia

Vierailija
1510/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kuulemma katsovat parasiittihotelleja ja temptation islandeja ja big brothereitakin. Ne vasta sontaa ovat.

Vierailija
1511/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaa miettiny et timantti kuulostais vähän Vilma alinalta? Ainaki omasta mielestä tää let it go oli tältä hahmolta parempi esitys kun se syntisten pöytä. Mut Voisko Vilma alina siis olla timantti?

Vierailija
1512/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kukaa miettiny et timantti kuulostais vähän Vilma alinalta? Ainaki omasta mielestä tää let it go oli tältä hahmolta parempi esitys kun se syntisten pöytä. Mut Voisko Vilma alina siis olla timantti?

Oliko Timantti vihje että konttaa lenkillä mutta syystä... En löytänyt muuta kuin tämän, aika kaukaa haettu...

Leikkikenttä feat. Vilma Alina

Møtions

Mun frendi ja sen poikafrendi hankki yhes kissan

Mut mä en oo valmis ees huonekasviin sitoutuu

Vaihdan kämppiä

Rakennan muuttolaatikoista linnan

Turha purkaa ku tuskin jään ensi jouluun

Liian monta kierrosta karusellissä sai mut konttaa

Vierailija
1513/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kuulemma katsovat parasiittihotelleja ja temptation islandeja ja big brothereitakin. Ne vasta sontaa ovat.

Elämäni biisi on paljon viihdytävämpää ku joku masked singer

Vierailija
1514/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä makuasioita. Itse tykkään katsoa tosi monenlaisia tositv- sarjoja. Mm. Ensitreffit alttarilla, Selviytyjät, Leivonta- kokkaus-ja sisustusohjelmat, Huippumallit haussa, TTK, Vain Elämää, Elämäni Biisi, TVOF kaikki toimii. Masked Singeriä on myös kiva katsella ja arvuutella, varsinkin lasten kanssa. Mukavan harmitonta ajankulua. Jonkun mielestä nämä ovat varmasti tosi lapsellisia ohjelmia ja minä siis täysi idiootti, mutta eipä tuon pitäisi kenellekään kuulua. Itse pidän Big Brotheria, Temppareita ja jotain Love Islandeja typerinä formaatteina, mutta enpä niitä sitten seuraakaan. Enkä todellakaan käy keskustelupalstoilla haukkumassa niiden katselijoita lapsellisiksi. Ihmettelen siis vaan, kuka näitä kommentteja tänne jaksaa aina kirjoitella ja miksi.

Vierailija
1515/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Timantti vihje että konttaa lenkillä mutta syystä... En löytänyt muuta kuin tämän, aika kaukaa haettu...

Leikkikenttä feat. Vilma Alina

Møtions

Mun frendi ja sen poikafrendi hankki yhes kissan

Mut mä en oo valmis ees huonekasviin sitoutuu

Vaihdan kämppiä

Rakennan muuttolaatikoista linnan

Turha purkaa ku tuskin jään ensi jouluun

Liian monta kierrosta karusellissä sai mut konttaa

Konttaaminen lenkillä tarkoittanee, että on koira mukana. Lehtitietojen mukaan Kirsi Alm hankki viime vuonna koiranpennun. Hänellä on paksut jalat kuten timantilla. Osaa nauraa itselleen, kun putoaa pallilta kesken uutislähetyksen. Ja on maikkarilainen. 

Vierailija
1516/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä makuasioita. Itse tykkään katsoa tosi monenlaisia tositv- sarjoja. Mm. Ensitreffit alttarilla, Selviytyjät, Leivonta- kokkaus-ja sisustusohjelmat, Huippumallit haussa, TTK, Vain Elämää, Elämäni Biisi, TVOF kaikki toimii. Masked Singeriä on myös kiva katsella ja arvuutella, varsinkin lasten kanssa. Mukavan harmitonta ajankulua. Jonkun mielestä nämä ovat varmasti tosi lapsellisia ohjelmia ja minä siis täysi idiootti, mutta eipä tuon pitäisi kenellekään kuulua. Itse pidän Big Brotheria, Temppareita ja jotain Love Islandeja typerinä formaatteina, mutta enpä niitä sitten seuraakaan. Enkä todellakaan käy keskustelupalstoilla haukkumassa niiden katselijoita lapsellisiksi. Ihmettelen siis vaan, kuka näitä kommentteja tänne jaksaa aina kirjoitella ja miksi.

Näyttää tän palstsan trollit pääsevän ihon alle.

Vierailija
1517/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojuu, kyllä toi Timantti taitaa olla Kirsi Alm-Siira. Nyt uskoisin tietäväni kaikkien henkilöllisyydet, mutta onhan nämä varmatkin veikkaukset toisinaan metsään menneet. Silti väitisin, että tänä vuonna oli helpommat hahmot ja vihjeet kuin aiemmin, jopa liiankin helpot.

Vierailija
1518/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että fikkari on näyttelijä leena uotila.

Vierailija
1519/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso mäkkäri Mäkilähde on banaanin sisällä !

Vierailija
1520/5161 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojuu, kyllä toi Timantti taitaa olla Kirsi Alm-Siira. Nyt uskoisin tietäväni kaikkien henkilöllisyydet, mutta onhan nämä varmatkin veikkaukset toisinaan metsään menneet. Silti väitisin, että tänä vuonna oli helpommat hahmot ja vihjeet kuin aiemmin, jopa liiankin helpot.

Timantti laulaa yllättävän hyvin, joten siksi olen ajatellut, että kyseessä on joku näyttelijä. Vihjeet ja ruumiinrakenne taas sopivat niin hyvin Kirsi Alm-Siiraan. Toisaalta voihan Kirsi olla laulanut kuoroissa tai käynyt laulutunneilla, ei kaikkea kerrota aina julkisuudessa.