Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia on varmaa - kaikki hahmot ovat Katajan kavereita.
Se nyt puuttuisi kun se Arttu Harkki olis tää nii ois vuoden meemi. Ku Niina on jo ollu ja Esko ja Jarkko.
Vierailija kirjoitti:
Örkki on 100 varmasti Tuure Borelius.
Ei ole. Lopettakaa jo toi jankkaus
Lauantaina noin klo 15 tulee mtv3lta "laulu rakkaudelle" jossa mahdollisesti vahvistetaan Örkki hahmon vihje "en ole taikauskoinen"
Myös tuo Kimi on Banaani on jankkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Örkki = Joel Harkimo
Party Animal = Chachi Hildén
Banaani = Janne Ahonen
Ukkonen = Miitta Sorvali
Juu, ja Hodari = Maria Lund
Lapsellinen ohjelma ja oletettavasti nämäkin palstalaiset ovat aikuisia
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen todella kuka katsoo tuollaista sontaa!!
Jotkut kuulemma katsovat parasiittihotelleja ja temptation islandeja ja big brothereitakin. Ne vasta sontaa ovat.
Onks kukaa miettiny et timantti kuulostais vähän Vilma alinalta? Ainaki omasta mielestä tää let it go oli tältä hahmolta parempi esitys kun se syntisten pöytä. Mut Voisko Vilma alina siis olla timantti?
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaa miettiny et timantti kuulostais vähän Vilma alinalta? Ainaki omasta mielestä tää let it go oli tältä hahmolta parempi esitys kun se syntisten pöytä. Mut Voisko Vilma alina siis olla timantti?
Oliko Timantti vihje että konttaa lenkillä mutta syystä... En löytänyt muuta kuin tämän, aika kaukaa haettu...
Leikkikenttä feat. Vilma Alina
Møtions
Mun frendi ja sen poikafrendi hankki yhes kissan
Mut mä en oo valmis ees huonekasviin sitoutuu
Vaihdan kämppiä
Rakennan muuttolaatikoista linnan
Turha purkaa ku tuskin jään ensi jouluun
Liian monta kierrosta karusellissä sai mut konttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen todella kuka katsoo tuollaista sontaa!!
Jotkut kuulemma katsovat parasiittihotelleja ja temptation islandeja ja big brothereitakin. Ne vasta sontaa ovat.
Elämäni biisi on paljon viihdytävämpää ku joku masked singer
Nää on näitä makuasioita. Itse tykkään katsoa tosi monenlaisia tositv- sarjoja. Mm. Ensitreffit alttarilla, Selviytyjät, Leivonta- kokkaus-ja sisustusohjelmat, Huippumallit haussa, TTK, Vain Elämää, Elämäni Biisi, TVOF kaikki toimii. Masked Singeriä on myös kiva katsella ja arvuutella, varsinkin lasten kanssa. Mukavan harmitonta ajankulua. Jonkun mielestä nämä ovat varmasti tosi lapsellisia ohjelmia ja minä siis täysi idiootti, mutta eipä tuon pitäisi kenellekään kuulua. Itse pidän Big Brotheria, Temppareita ja jotain Love Islandeja typerinä formaatteina, mutta enpä niitä sitten seuraakaan. Enkä todellakaan käy keskustelupalstoilla haukkumassa niiden katselijoita lapsellisiksi. Ihmettelen siis vaan, kuka näitä kommentteja tänne jaksaa aina kirjoitella ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Timantti vihje että konttaa lenkillä mutta syystä... En löytänyt muuta kuin tämän, aika kaukaa haettu...
Leikkikenttä feat. Vilma Alina
MøtionsMun frendi ja sen poikafrendi hankki yhes kissan
Mut mä en oo valmis ees huonekasviin sitoutuu
Vaihdan kämppiä
Rakennan muuttolaatikoista linnan
Turha purkaa ku tuskin jään ensi jouluun
Liian monta kierrosta karusellissä sai mut konttaa
Konttaaminen lenkillä tarkoittanee, että on koira mukana. Lehtitietojen mukaan Kirsi Alm hankki viime vuonna koiranpennun. Hänellä on paksut jalat kuten timantilla. Osaa nauraa itselleen, kun putoaa pallilta kesken uutislähetyksen. Ja on maikkarilainen.
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä makuasioita. Itse tykkään katsoa tosi monenlaisia tositv- sarjoja. Mm. Ensitreffit alttarilla, Selviytyjät, Leivonta- kokkaus-ja sisustusohjelmat, Huippumallit haussa, TTK, Vain Elämää, Elämäni Biisi, TVOF kaikki toimii. Masked Singeriä on myös kiva katsella ja arvuutella, varsinkin lasten kanssa. Mukavan harmitonta ajankulua. Jonkun mielestä nämä ovat varmasti tosi lapsellisia ohjelmia ja minä siis täysi idiootti, mutta eipä tuon pitäisi kenellekään kuulua. Itse pidän Big Brotheria, Temppareita ja jotain Love Islandeja typerinä formaatteina, mutta enpä niitä sitten seuraakaan. Enkä todellakaan käy keskustelupalstoilla haukkumassa niiden katselijoita lapsellisiksi. Ihmettelen siis vaan, kuka näitä kommentteja tänne jaksaa aina kirjoitella ja miksi.
Näyttää tän palstsan trollit pääsevän ihon alle.
Nojuu, kyllä toi Timantti taitaa olla Kirsi Alm-Siira. Nyt uskoisin tietäväni kaikkien henkilöllisyydet, mutta onhan nämä varmatkin veikkaukset toisinaan metsään menneet. Silti väitisin, että tänä vuonna oli helpommat hahmot ja vihjeet kuin aiemmin, jopa liiankin helpot.
Vierailija kirjoitti:
Nojuu, kyllä toi Timantti taitaa olla Kirsi Alm-Siira. Nyt uskoisin tietäväni kaikkien henkilöllisyydet, mutta onhan nämä varmatkin veikkaukset toisinaan metsään menneet. Silti väitisin, että tänä vuonna oli helpommat hahmot ja vihjeet kuin aiemmin, jopa liiankin helpot.
Timantti laulaa yllättävän hyvin, joten siksi olen ajatellut, että kyseessä on joku näyttelijä. Vihjeet ja ruumiinrakenne taas sopivat niin hyvin Kirsi Alm-Siiraan. Toisaalta voihan Kirsi olla laulanut kuoroissa tai käynyt laulutunneilla, ei kaikkea kerrota aina julkisuudessa.
Yksi asia on varmaa - kaikki hahmot ovat Katajan kavereita.