Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että fikkari on näyttelijä leena uotila.
Fikkari on pudonnut jo kisasta ja riisunut maskinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojuu, kyllä toi Timantti taitaa olla Kirsi Alm-Siira. Nyt uskoisin tietäväni kaikkien henkilöllisyydet, mutta onhan nämä varmatkin veikkaukset toisinaan metsään menneet. Silti väitisin, että tänä vuonna oli helpommat hahmot ja vihjeet kuin aiemmin, jopa liiankin helpot.
Timantti laulaa yllättävän hyvin, joten siksi olen ajatellut, että kyseessä on joku näyttelijä. Vihjeet ja ruumiinrakenne taas sopivat niin hyvin Kirsi Alm-Siiraan. Toisaalta voihan Kirsi olla laulanut kuoroissa tai käynyt laulutunneilla, ei kaikkea kerrota aina julkisuudessa.
Timanttihan voi olla vaikka miten sutjakka naamiaisasunsa alla. Ehkä se on joskus loukannut itsensä ja siksi kontannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojuu, kyllä toi Timantti taitaa olla Kirsi Alm-Siira. Nyt uskoisin tietäväni kaikkien henkilöllisyydet, mutta onhan nämä varmatkin veikkaukset toisinaan metsään menneet. Silti väitisin, että tänä vuonna oli helpommat hahmot ja vihjeet kuin aiemmin, jopa liiankin helpot.
Timantti laulaa yllättävän hyvin, joten siksi olen ajatellut, että kyseessä on joku näyttelijä. Vihjeet ja ruumiinrakenne taas sopivat niin hyvin Kirsi Alm-Siiraan. Toisaalta voihan Kirsi olla laulanut kuoroissa tai käynyt laulutunneilla, ei kaikkea kerrota aina julkisuudessa.
Timanttihan voi olla vaikka miten sutjakka naamiaisasunsa alla. Ehkä se on joskus loukannut itsensä ja siksi kontannut.
Oliko Timantti vihje, että sanoittanut riippuvuutensa ( tai jotai sinne päin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Timantti vihje, että sanoittanut riippuvuutensa ( tai jotai sinne päin)
Joo Timantti on sanoittanut riippuvuutensa kirjoittamalla Ostolakossa -kirjan. Hän on Laura Friman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki on kyllä iso kysymysmerkki. Ekan jakson jälkeen uskoin että vois olla Sami Yaffa, nyt en enää usko. Kuulostaa Elias Kaskiselta, näyttää Joel Harkimolta, vihjeet tuo mieleen Ville Valon. Kuitenkin luulen että se on Roope Salminen tai Jasper Pääkkönen. Tai sit Ernest Lawson? Örkki menee finaaliin, siitä alan olla varma.
Minuta Örkki kuulosti ihan Ernest Lawsonilta.
Ei saakeli jos on. Sen luokan rimanalitus tuotanolta, että minä lähetän negatiivis sävyteisen viestin ja aijon kysyä eikö tosiaan paremmia saada. Ja toi fikkari vihjevideolla missä potilaalta lähti letku irti ja hoitajat nauro ei ollu mitään hauskaa, tollasesta asiasta tehdään viihdettä. Ja mitä noiden etsivien arvaukset on? Onneksi tämä on heidän viimeinen kausi.
miten niin tuomarien viimeinen kausi`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan kallistua sille kannalle, että Örkki on kuin onkin Tuure Boelius, joka on valittu mm. vuoden eurooppalaiseksi. Porilaisuuskriteerikin täyttyisi. Kiehtova hahmo ja taitaa olla finalisti.
Mikä hemputin porilaisuuskriteeri?
Nina Lahtinen on riihimäkeläinen...
Örkki sanoi vihjevideossa tulevansa sieltä missä villikoirat ulvovat ja yö on ikuinen = dingo ja yö = Pori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Jenni oikeasti niin tyhmä miltä vaikuttaa? Sellaista todella järkyttävää kaakatusta, välillä ihmeellistä lässytystä. Ei kyllä ihan täysillä valoilla ajele. Janne Kataja vaikuttaa porukan selväpäisimmältä.
Kummallista ilkeyttä tässä. Kokanderilla on tällainen niin sanotusti räväkkä persoona, ei se ole välttämättä "tyhmyyttä". Hänhän on tavallaan naiskoomikko ja pyrkii olemaan hauska.
Mulle tulee surullinen olo tämänkaltaisista kommenteista, en tiedä, miksi. Itse en ole Kokanderin diggari, mutta ei mulla ole tarvetta ilkeillä noin. Maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, eikä kaikkien sitä paitsi tarvitse ollakaan älykkäitä.
"Porukan selväpäisin" -kommentti halventaa kaikki muitakin! Mitä ihmettä! Älä katso ohjelmaa, jos se ei yllä sinun tasollesi! :) Niin et saastuttaisi tätä ketjua vihamielisillä kommenteillasi.
Olet oikeassa, mutta kyllähän tuolla Kokanderilla menee täysin överiksi nuo veikkaukset ja hän on tässä aika rasittavaa kuunneltavaa. Jos hän pyrkii olemaan hauska, niin minusta ainakaan siinä ei ole kyllä mitään hauskaa että veikkaa pitkää ja laihaa siiliä lyhyeksi ja pulleaksi Kiti Kokkoseksi...
Vierailija kirjoitti:
Örkki on 100 varmasti Tuure Borelius.
Minäkin alan pitää tätä vahvana vaihtoehtona. Toinen olisi joku räppäri, mutta en keksi kuka. Gettomasa?
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaa miettiny et timantti kuulostais vähän Vilma alinalta? Ainaki omasta mielestä tää let it go oli tältä hahmolta parempi esitys kun se syntisten pöytä. Mut Voisko Vilma alina siis olla timantti?
Eikö hän ole laulaja? Tämä Let it go meni nimittäin pahemman kerran nuotin vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä makuasioita. Itse tykkään katsoa tosi monenlaisia tositv- sarjoja. Mm. Ensitreffit alttarilla, Selviytyjät, Leivonta- kokkaus-ja sisustusohjelmat, Huippumallit haussa, TTK, Vain Elämää, Elämäni Biisi, TVOF kaikki toimii. Masked Singeriä on myös kiva katsella ja arvuutella, varsinkin lasten kanssa. Mukavan harmitonta ajankulua. Jonkun mielestä nämä ovat varmasti tosi lapsellisia ohjelmia ja minä siis täysi idiootti, mutta eipä tuon pitäisi kenellekään kuulua. Itse pidän Big Brotheria, Temppareita ja jotain Love Islandeja typerinä formaatteina, mutta enpä niitä sitten seuraakaan. Enkä todellakaan käy keskustelupalstoilla haukkumassa niiden katselijoita lapsellisiksi. Ihmettelen siis vaan, kuka näitä kommentteja tänne jaksaa aina kirjoitella ja miksi.
Sitä minäkin ihmettelen. Vihaan itsekin noita Temppareita sun muita känni-bile-seksi-realityjä eikä tulisi mieleenkään mennä mukaan sinne keskusteluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin alan pitää tätä vahvana vaihtoehtona. Toinen olisi joku räppäri, mutta en keksi kuka. Gettomasa?
Ei vaan örkki on Valtteri Lehtinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Jenni oikeasti niin tyhmä miltä vaikuttaa? Sellaista todella järkyttävää kaakatusta, välillä ihmeellistä lässytystä. Ei kyllä ihan täysillä valoilla ajele. Janne Kataja vaikuttaa porukan selväpäisimmältä.
Kummallista ilkeyttä tässä. Kokanderilla on tällainen niin sanotusti räväkkä persoona, ei se ole välttämättä "tyhmyyttä". Hänhän on tavallaan naiskoomikko ja pyrkii olemaan hauska.
Mulle tulee surullinen olo tämänkaltaisista kommenteista, en tiedä, miksi. Itse en ole Kokanderin diggari, mutta ei mulla ole tarvetta ilkeillä noin. Maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, eikä kaikkien sitä paitsi tarvitse ollakaan älykkäitä.
"Porukan selväpäisin" -kommentti halventaa kaikki muitakin! Mitä ihmettä! Älä katso ohjelmaa, jos se ei yllä sinun tasollesi! :) Niin et saastuttaisi tätä ketjua vihamielisillä kommenteillasi.
Olet oikeassa, mutta kyllähän tuolla Kokanderilla menee täysin överiksi nuo veikkaukset ja hän on tässä aika rasittavaa kuunneltavaa. Jos hän pyrkii olemaan hauska, niin minusta ainakaan siinä ei ole kyllä mitään hauskaa että veikkaa pitkää ja laihaa siiliä lyhyeksi ja pulleaksi Kiti Kokkoseksi...
Niin vaikea on etsivä ihmisen ymmärtää jos Kiti on pituudeltaan 150 ja ruumiiltaan tynnyri että olisiko sitten hän lavalla oleva siili joka on pituudeltaan about 170 tai 175 ja mihin kadonnut Kitin 100 kiloa...
Toivottavasti hahmot paljastuu oikeiksi julkkiksiksi, siis tarkoitan ettei tule mitään tubettajia tmv joita ei voisi edes helposti äänen perusteella tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
-
Seikkoja jotka puoltaa Tuuren puolesta:
- Pori (dingo ja yö)
- Tuure on sanonut ettei ole taikauskoinen tv (laulu rakkaudelle ohjelmassa, joka tulee lauantaina klo 15 mtv kanavalta) ohjelmassa
- lähtenyt nuorena matkaan eli julkisuuteen
- mennyt kohti valoa kohti eli tullut kaapista koska on... love in mies-ihminen
Seikka joka ei puolla Tuuren puolesta
- Pituus (voi olla mahdollista, että hän olisi nykyään pitempi kuin silloin kun osallistui tuohon TTK ohjelmaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen ohjelma ja oletettavasti nämäkin palstalaiset ovat aikuisia
Koskaan ei ole liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus.
Paitsi jos lapsuus on eletty. Itse olen 26 vuotias työtön mieslapsi joka nauraa joka ilta hahmoille tv. Itse ainakin pidä, vaikka en pidä etsivistö ja uutuden viehätys kadonnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
-
Seikkoja jotka puoltaa Tuuren puolesta:
- Pori (dingo ja yö)
- Tuure on sanonut ettei ole taikauskoinen tv (laulu rakkaudelle ohjelmassa, joka tulee lauantaina klo 15 mtv kanavalta) ohjelmassa
- lähtenyt nuorena matkaan eli julkisuuteen
- mennyt kohti valoa kohti eli tullut kaapista koska on... love in mies-ihminenSeikka joka ei puolla Tuuren puolesta
- Pituus (voi olla mahdollista, että hän olisi nykyään pitempi kuin silloin kun osallistui tuohon TTK ohjelmaan)
Tuure ei ole örkki. Kettu en jaksa lukea enää tätö palstaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan örkki on Valtteri Lehtinen!
Ruudun tekijöitä ei maikkari pyydä ruudun kasvoja joita ylipuolet suomalaista ei tunne, täällä on ihan oikeita julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ja gettomasa mihinkään tälläseen osallistu🤣
Koskaan ei ole liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus.