Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Fikkarin tunnisti Niina Lahtiseksi jokainen. Jopa esityksen lopussa näytettyjen etsivien naamasta näki, että ei mitään epäselvää. Aistin heistä jopa pientä noloutta siitä, että kohta joutuvat sanomaan heille käsikirjoitetut arvaukset. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on tottunut esiintyjä ja viihdyttäjä.
Olen samaa mieltä. Banaani on viihdealan ammattilainen. Osaa ottaa yleisön haltuun.
Moni urheilijakin osaa, vaikka ei ole varsinaisesti viihdealan ammattilainen. Ovat silti tottuneet esiintymään yleisön edessä ja ns. huudattamaan yleisöä. Moni urheilija myös nauttii siitä, että saa olla huomion keskipiste ja pistää siksi show-vaihdetta silmään välillä.
Janne Ahonen on silti jäyhä ja etäinen esiintyjä.
Mä tulkitsin, että Banaanin vihje siitä, että hänellä on "ollut onneksi kuori suojanaan, mutta aika on kypsyttänyt banaanin" viitaa siihen, että ennen jäyhä ja juro Ahonen on vanhemmiten vapautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo studioäänestys ei perustu katsojien soittoon eli rahaan ja on vain osa showta. Näin olen käsittänyt. Joten se tippuu, jonka tuotanto määrää. En tietenkään voi tietää, mutta arvelen näin. Siksi esim. Marja Hintikka putosi ekana, kun ei halunnut olla kuin hetken mukana.
Mutta eihän sinne katsojat soitakkaan? Vaan vain ne yleisönä olevat äänestää?
Ei siellä koskaan kehoiteta ihmisiä/katsojia soittelemaan yhtään mihinkään, eikä missään näy puh numeroa mihin pitäisi soittaa.
Ja jos tuotanto määrää putojat, niin siltikin menee oikein, koska aina huonoin putoaa. Paitsi sitten, kun on vain hyviä jäljellä. Huonot laulajat on aina pudonneet ekoina.
Muutenkin minä ja tuotanto ollaan hyvin yksimielisiä, koska yleensä aina on tippunut se, jonka olenkin toivonut tippuvan. Jo viime kaudella tämä sama.
Syy tähän on se, että studiossa nimenomaan äänestetään omaa SUOSIKKIA, ei siis sitä, kenet haluaisi putoavan. Eli ymmärrettävästi huonoimmat laulajat eivät erotu kenenkään suosikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Banaani on viihdealan ammattilainen. Osaa ottaa yleisön haltuun.
Moni urheilijakin osaa, vaikka ei ole varsinaisesti viihdealan ammattilainen. Ovat silti tottuneet esiintymään yleisön edessä ja ns. huudattamaan yleisöä. Moni urheilija myös nauttii siitä, että saa olla huomion keskipiste ja pistää siksi show-vaihdetta silmään välillä.
Mä tulkitsin, että Banaanin vihje siitä, että hänellä on "ollut onneksi kuori suojanaan, mutta aika on kypsyttänyt banaanin" viitaa siihen, että ennen jäyhä ja juro Ahonen on vanhemmiten vapautunut.
Banaani on taatusti Palander. Myös Levin yökerho sopi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki = Joel Harkimo.
On ollut koulukiusattu, nyt mukana politiikassa. Vihjeenä, että liike vie kohti valoa = Liike Nyt. Puhuu suomea ja ruotsia.Timantti = olisiko Salkkareitten Marjut Poussa.
Hmm, hyviä veikkauksia! Enpä ollut tullut ajatelleeksi näitä, mutta nyt kun sanot, niin ainakin Harkimo voisi ollakin!! Hän on nyt mukana myös TTK:ssa...
Harkimo on hyvä arvaus. Vaan onko muuttanut kotoa 16-vuotiaana? Yksi seikka puhuu Harkimon puolesta: ehtisi näin pällistellä ruudussa vielä ennen vaalikaranteenia, eduskuntavaalit on kohta.
Minusta örkki on päivänselvä Elias Kaskinen. On lentänyt pesästä 16v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulkitsin ihan samoin, ennen piti puhetta hohtimilla kiskoa, viime aikoina ollut aivan mahtava ja sujuva sanainen kommentaattori. Ja kyllä mä Jannen äänen tunnistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulkitsin ihan samoin, ennen piti puhetta hohtimilla kiskoa, viime aikoina ollut aivan mahtava ja sujuva sanainen kommentaattori. Ja kyllä mä Jannen äänen tunnistin.
Söikö janne pelkokertoimessa matoja?
Sarvikuono on Teemu Selänne. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söikö janne pelkokertoimessa matoja?
https://www.bbplaza.org/forum/viewtopic.php?f=77&t=1696&start=22
"Re: Pelkokerroin Suomi (Fear Factor)
Kirjoittaja Realcowboy » 16 Maalis 2009 15:28
Viimelauantainen jakso tuli katsottua. Janne Ahonen oli aika karvapää, kun söi lautasellisen matoja alle minuutissa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki = Joel Harkimo.
On ollut koulukiusattu, nyt mukana politiikassa. Vihjeenä, että liike vie kohti valoa = Liike Nyt. Puhuu suomea ja ruotsia.Timantti = olisiko Salkkareitten Marjut Poussa.
Hmm, hyviä veikkauksia! Enpä ollut tullut ajatelleeksi näitä, mutta nyt kun sanot, niin ainakin Harkimo voisi ollakin!! Hän on nyt mukana myös TTK:ssa...
Harkimo on hyvä arvaus. Vaan onko muuttanut kotoa 16-vuotiaana? Yksi seikka puhuu Harkimon puolesta: ehtisi näin pällistellä ruudussa vielä ennen vaalikaranteenia, eduskuntavaalit on kohta.
Kuka se on ? Eiks täs pitäs olla tunnettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki = Joel Harkimo.
Tunnetumpi kuin joku marjut poussa
Onko kukaan muu miettiny et jos timantti ois Vilma alina? Tavalla täs jaksos näytettiin et timantti ei ollukkaa mikää ihan huonoin mitä maskedissa ollaan nähty.
Onko tämä Nuppu siis se joka oli joskus Ylellä jossain ohjelmassa? Kaiketi Summerissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo studioäänestys ei perustu katsojien soittoon eli rahaan ja on vain osa showta. Näin olen käsittänyt. Joten se tippuu, jonka tuotanto määrää. En tietenkään voi tietää, mutta arvelen näin. Siksi esim. Marja Hintikka putosi ekana, kun ei halunnut olla kuin hetken mukana.
Mutta eihän sinne katsojat soitakkaan? Vaan vain ne yleisönä olevat äänestää?
Ei siellä koskaan kehoiteta ihmisiä/katsojia soittelemaan yhtään mihinkään, eikä missään näy puh numeroa mihin pitäisi soittaa.
Ja jos tuotanto määrää putojat, niin siltikin menee oikein, koska aina huonoin putoaa. Paitsi sitten, kun on vain hyviä jäljellä. Huonot laulajat on aina pudonneet ekoina.
Muutenkin minä ja tuotanto ollaan hyvin yksimielisiä, koska yleensä aina on tippunut se, jonka olenkin toivonut tippuvan. Jo viime kaudella tämä sama.
Syy tähän on se, että studiossa nimenomaan äänestetään omaa SUOSIKKIA, ei siis sitä, kenet haluaisi putoavan. Eli ymmärrettävästi huonoimmat laulajat eivät erotu kenenkään suosikiksi.
No juuri näin. Yleisö äänestää suosikkiaan ja huonoin saa vähiten ääniä ja tippuu pois, ei siihen mitään tuotantoa tarvita määräämään kuka tippuu.
Yritin vain sanoa, että jos tuotanto tuon tippujan määräisi, niin ihan oikeinhan se näyttäisi määräävän, kun aina huonoin tippuu. Itse en usko, että tuotanto sen määrää, enkä usko siihenkään, että "etsivät" tietävät etukäteen ketä maskin takana on, koska siinä ei olisi mitään järkeä.Ja mitä tuohon, että kaikki tunnisti Niina Lahtisen ja joku väittää, että tuotanto määräsi näin niin uskallan epäillä. Minäkin tunnistin Niinan ja Kokanderhan sen tuolla tunnisti ja muut sitten peesasi, että no niin onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki = Joel Harkimo.
Hölmökustaa landelta näyttää oman tietämättömyytensä. LOL
Onko tämä se Banaanin mato syönti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Kyösti Mäkimattila.
No ei ole, sillä Kyösti on paljon pidempi.
Aina tämä sama keskustelu pituudesta joka kerta. Asiaa hämätään mm. kuvakulmilla.
Niin, mutta Kyösti Mäkimattila on 8 cm Ileä pidempi ja Banaanin hartiat olet matalammalla kuin Ilen.
Katsotko pituudet googlella? Voin kertoa, että ne eivät pidä läheskään aina paikkansa. Kyösti on toki pitkä, mutta ihan senttipelillä tätä ei kannata tutkailla. Niin moni asia vaikuttaa siihen, miltä asiat saadaan näyttämään tv:ssä.
t. eri
Kyösti Mäkimattila on itse sanonut muutamassa haastattelussa, että on 192 cm pitkä.
Matka 192 sentin pituiseksi ...
https://www.apu.fi/artikkelit/kyosti-makimattila-kirjoittaa-runokokoelm…
Ok. Ja Ile on jotain vähän päälle 180cm. Hyvin helposti saa häivytettyä tuollaisen pituuseron. Varsinkin kun toinen on banaanipukupäällä :D
Ei saa. Ja sitä paitsi, Banaani ei todellakaan laula kuin Kyösti Mäkimattila. Kyösti ei pysty muuttamaan ääntään noin paljon, ja pitkänä miehenä ei myöskään liiku kuten Banaani.
Miten pitkä mies liikkuu? Waltteri Torikka on kokolailla yhtä pitkä kuin Mäkimattila ja oikein hyvin pystyi Bile-Pandana liikkumaan. Pituus noin muutenkaan ei estä ihmistä liikkumasta näppärästi. Tanssija Mikko Ahtikin on pitkä, mutta silti osaa liikkua sujuvasti. Noin esimerkiksi.
Timantti on toimittaja Laura Friman. Vihjeissä mm. kirjat, terapia, kirjoittaminen, puhuminen, some. Ja ulkomuoto ja äänikin mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki = Joel Harkimo.
Ihan riittävän tunnettu tähän formaattiin. Se, että joku pussissa kasvanut ei tiedä, ei tarkoita, ettei ihminen ole tunnettu. En toki minäkään tiedä esim. tubettajia, mutta tajuan silti, että he ovat tunnettuja muille.
Voi luoja. Taas täällä on tää ihmeen jankkaaja joka on ampumas muiden arvauksia. Tällä menolla siellä maskin takana ei oo ketään. Antakaa nyt muiden arvuutella rauhassa eikä takertua tollasiin yksityiskohtiin. Huomaa, että kirjoitat vauva palstalla kun täällä kaikki joitain elämäänsä kyllästyneitä ja joilla ei mitään muuta kun valitettavaa.