Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Tuo studioäänestys ei perustu katsojien soittoon eli rahaan ja on vain osa showta. Näin olen käsittänyt. Joten se tippuu, jonka tuotanto määrää. En tietenkään voi tietää, mutta arvelen näin. Siksi esim. Marja Hintikka putosi ekana, kun ei halunnut olla kuin hetken mukana.
Mutta eihän sinne katsojat soitakkaan? Vaan vain ne yleisönä olevat äänestää?
Ei siellä koskaan kehoiteta ihmisiä/katsojia soittelemaan yhtään mihinkään, eikä missään näy puh numeroa mihin pitäisi soittaa.
Ja jos tuotanto määrää putojat, niin siltikin menee oikein, koska aina huonoin putoaa. Paitsi sitten, kun on vain hyviä jäljellä. Huonot laulajat on aina pudonneet ekoina.
Muutenkin minä ja tuotanto ollaan hyvin yksimielisiä, koska yleensä aina on tippunut se, jonka olenkin toivonut tippuvan. Jo viime kaudella tämä sama.
Vierailija kirjoitti:
Banaanin hartiat on minusta max 2 cm alempana ei 15 joten voi se olla Ahonen, mutta Kimi ei ole mukana. Miettikää nyt jos Kimi puhuu mumisten niin miksi hän laulaa sitten noin puhtaasti ja selkeästi. On kuin eri ihminen.
Ja näitte varmaan kuvan missä Hirviniemi ja
Kristiina Mäkelä sai 5 cm pituus eron lähes 10 cm mittaiseksiKOLMILOIKAN EM-hopeamitalisti Kristiina Mäkelä poseeraa näyttelijä ja juontaja Aku Hirviniemen kanssa näyttelijän julkaisemassa Instagram-kuvassa. Mäkelä oli viime viikolla vieraana Hirviniemen juontamassa Posse-ohjelmassa.
Hyväntuulisessa yhteisotoksessa kommentoijien huomio on kiinnittynyt yhteen seikkaan, nimittäin kaksikon pituuseroon. 185-senttinen ja korkokenkiin sonnustautunut Mäkelä on kuvassa yli puoli päätä 180-senttistä Hirviniemeä pidempi.
No, senhän näkee kuvasta, että Kristiinalla on korkokengät...
Mulla tulee vahvasti Banaanista mieleen Toni Nieminen. Kaikki eleet, seisoma-asento, äänikin voisi täsmätä. Viittaukset mäkihyppyyn, after skihin (työskentelee hiihtokeskuksessa talvisin) yms. Joko hän tai sitten Janne Ahonen, joka on myöskin todella hoikka kuten Banaanikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki = Joel Harkimo.
On ollut koulukiusattu, nyt mukana politiikassa. Vihjeenä, että liike vie kohti valoa = Liike Nyt. Puhuu suomea ja ruotsia.Timantti = olisiko Salkkareitten Marjut Poussa.
Hmm, hyviä veikkauksia! Enpä ollut tullut ajatelleeksi näitä, mutta nyt kun sanot, niin ainakin Harkimo voisi ollakin!! Hän on nyt mukana myös TTK:ssa...
Harkimo on hyvä arvaus. Vaan onko muuttanut kotoa 16-vuotiaana? Yksi seikka puhuu Harkimon puolesta: ehtisi näin pällistellä ruudussa vielä ennen vaalikaranteenia, eduskuntavaalit on kohta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli timantista mieleen myös Rita Niemi-Manninen.
En tiedä tätä henkilöä yhtään, nimen olen nähnyt, mutta jostain syystä olin luullut, että hän on se huutokauppakeisarin vaimo, älkää kysykö miksi :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo studioäänestys ei perustu katsojien soittoon eli rahaan ja on vain osa showta. Näin olen käsittänyt. Joten se tippuu, jonka tuotanto määrää. En tietenkään voi tietää, mutta arvelen näin. Siksi esim. Marja Hintikka putosi ekana, kun ei halunnut olla kuin hetken mukana.
Mutta eihän sinne katsojat soitakkaan? Vaan vain ne yleisönä olevat äänestää?
Ei siellä koskaan kehoiteta ihmisiä/katsojia soittelemaan yhtään mihinkään, eikä missään näy puh numeroa mihin pitäisi soittaa.
Ja jos tuotanto määrää putojat, niin siltikin menee oikein, koska aina huonoin putoaa. Paitsi sitten, kun on vain hyviä jäljellä. Huonot laulajat on aina pudonneet ekoina.
Muutenkin minä ja tuotanto ollaan hyvin yksimielisiä, koska yleensä aina on tippunut se, jonka olenkin toivonut tippuvan. Jo viime kaudella tämä sama.
Yleisö äänestää muka. Päätös pudotuksesta on jo käsikirjoituksessa. Mm muistetaan Päivi Räsänen jolle oli laskettu tietty esiintymisaikataulu. Muitakin ollut. En usko, että yleisö voi oikeasti vaikuttaa.
Mika Tommola on hyvä veikkaus banskuksi. Ensin vihjaillaan, että olisi urheilutähti ja sitten paljastuisi maikkarin toimittajaksi. Tyypillistä tälle ohjelmalle.
Aivan varmasti joku salkkari mukana.
Banaani on Konsta Hietanen, eikös vaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee vahvasti Banaanista mieleen Toni Nieminen. Kaikki eleet, seisoma-asento, äänikin voisi täsmätä. Viittaukset mäkihyppyyn, after skihin (työskentelee hiihtokeskuksessa talvisin) yms. Joko hän tai sitten Janne Ahonen, joka on myöskin todella hoikka kuten Banaanikin.
Mä voin jo kuvitella, miten Toni levyttää tämän jälkeen. Ehkä tekee coverin Tauskin Sinä vain kappaleesta. Banaani on hyvä hahmo ja pääsee varmasti pitkälle, koska lauluäänikään ei ole hullumpi.
Örkki ja Banaani vaikuttavat varmoilta finalisteilta. Keitä muita finaaliin - Ukkonen, Sarvikuono?
Vierailija kirjoitti:
Yleisö äänestää muka. Päätös pudotuksesta on jo käsikirjoituksessa. Mm muistetaan Päivi Räsänen jolle oli laskettu tietty esiintymisaikataulu. Muitakin ollut. En usko, että yleisö voi oikeasti vaikuttaa.
Tuo voi olla noinkin, tai sitten se studioyleisö äänestää aina, mutta tietyissä tapauksissa, kun on tuotannon ja esiintyjän kanssa sovittu, että tietty hahmo on mukana vain yhden kerran, se määrätään putoamaan äänestyksestä riippumatta heti.
Jotenkin luulisi, että lopussa varsinkin studioyleisön mielipide on arvokasta tietoa, että ohjelma säilyy mielenkiintoisena. Ns. veto-oikeus varmasti onkin tuotannon taholla, eikä siitä yleisölle kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Kyösti Mäkimattila.
No ei ole, sillä Kyösti on paljon pidempi.
Aina tämä sama keskustelu pituudesta joka kerta. Asiaa hämätään mm. kuvakulmilla.
Niin, mutta Kyösti Mäkimattila on 8 cm Ileä pidempi ja Banaanin hartiat olet matalammalla kuin Ilen.
Katsotko pituudet googlella? Voin kertoa, että ne eivät pidä läheskään aina paikkansa. Kyösti on toki pitkä, mutta ihan senttipelillä tätä ei kannata tutkailla. Niin moni asia vaikuttaa siihen, miltä asiat saadaan näyttämään tv:ssä.
t. eri
Kyösti Mäkimattila on itse sanonut muutamassa haastattelussa, että on 192 cm pitkä.
Matka 192 sentin pituiseksi ...
https://www.apu.fi/artikkelit/kyosti-makimattila-kirjoittaa-runokokoelm…
Ok. Ja Ile on jotain vähän päälle 180cm. Hyvin helposti saa häivytettyä tuollaisen pituuseron. Varsinkin kun toinen on banaanipukupäällä :D
Ei saa. Ja sitä paitsi, Banaani ei todellakaan laula kuin Kyösti Mäkimattila. Kyösti ei pysty muuttamaan ääntään noin paljon, ja pitkänä miehenä ei myöskään liiku kuten Banaani.
Mitä väliä sillä on? Tässä nimen omaan saa arvailla. Ja pitäisi kunnioittaa muiden mielipiteitä.
Eilinen jakso oli kyllä huono. Ainoa pelastus joka pelasti koko jakson oli, Janne Katajan alaston jahtaus sekä vettä päälle heitto. Ei jumankauta repesi nauraa sille.
Vierailija kirjoitti:
Lazer kirjoitti:
Ritari, valkoisen ruusun ritari on Eino Grön.
Fikkari on Sointu Borg.Ritari on Arvi Lind ja Fikkarihan jo poisti maskinsa eikä ollut Sointu Borgia nähnytkään. Tai on kai Lahtisen Niina hänet voinut joskus nähdäkin. Suomessa kuitenkin niin pienet piirit.
Fikkari tiedetään nyt kun paljastui, eli keka vieralija oli puolittain metsässä. Mutta Arvi Lind ei ole osannut laulaa kovin kummoisesti edes parhaan ikänsä aikoina, ja Sinatran tunnetuksi tekemä piisi oli vaikea.
Kukaan ei voi imitoida Eino Grönin äänenkäyttöä niin hyvin kuin Eino Grön itse ritarin hahmossa. Ikääntyminen ja englannin kieli hiukan muuttaa vaikutelmaa ehkä, mutta kun on muutman kerran kuullut Eikan laulavan, ei siitä voi erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Mika Tommola on hyvä veikkaus banskuksi. Ensin vihjaillaan, että olisi urheilutähti ja sitten paljastuisi maikkarin toimittajaksi. Tyypillistä tälle ohjelmalle.
Ei ole. Oli viime kaudella se yllätys hahmo. Osa porukasta härkii tahallaan kun muistaa ketä kaikkia on ollu.
Vierailija kirjoitti:
Mika Tommolla paljastui Hirviöksi viime vuonna. Vai oliko edellisenä vuonna, en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Tommolla paljastui Hirviöksi viime vuonna. Vai oliko edellisenä vuonna, en muista.
Sille menee joidenkin trollaukset läpi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Party animal on tik tok tähti Nuppu Oinas.
Banaani on Janne Ahonenen.Mikä ihmeen nuppu oinas? En ole kuullutkaan. Eikös nuo kaikki ole kuitenkin jotain ihan oikeita julkkiksia, ei pelkkiä tubettelijoita tms. nnemmin uskon, että Party animal on Joalin tai Chachi Hilden. Voisi lauluäänensä ja liikehdintänsä puolesta hyvin olla Chachi, kuten nuo Maria ja Christoffer arvelivat.
Oikeita ja oikeita. Miten sen nyt kukakin haluaa määritellä. Olihan tuolla mm. Miisa jotain, joka niin ikään on tubettaja. Nuppu Oinas on ollut muissakin realityissa, joten voisi olla tässäkin. Googlaa ja tutustu.
Nuppu oinas ei oo osalistunu mihinkään reality ohjelmiin kun olen julkkis. Toivottavasti ei ole tässä.
Banaanilla on olkapäissä isot toppaukset, se näkyi viime esityksessä. On todella kapeaharteinen ja hoikka ihminen kyseessä.