Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Ahonen ihan selvästi.
Mutta jos banaani olisi Kimi, niin milloin Kimi sen neliapilan etsisi mummon mailta (silloin kun vielä ajoi)? Apilat ovat kukissa ja lehdissä suomessa kesällä, joten kauden alussa Kimi käyttäisi viime vuotista ja milloin hän ehtisi uutta apilaa etsimään? Elokuussa tulee kolmen viikon tauko kisoista, onko apilat enää silloin kukissa ja lehtiä täynnä. Sitten Kimi käyttää uutta apilaa loppukauden. Vai säästääkö ensi kauteen tämän uuden apilan. Outoa ettei etsivät pohdi tätä seikkaa ollenkaan. Mutta kuten alussa kirjoitin...Banaani on Ahonen ihan selvästi. Ehkä vielä omituisempaa on se, että miten ne saa muutettua banaanin äänen Kimin ääneksi? Minusta ääni kuulostaa vanhemmalta mieheltä kuin ikinuorekkaalta Kimiltä. En tarkoita että Janne nyt vanha olisi. Kahden vuoden ikäero, tiedän.
Ihan oikeasti, miksi joku vaivaisi päätään sillä, että miettisi milloin Kimillä on loma tai vapaata ja etsiikö hän silloin neliapiloita. En usko että tuomareita edes kiinnostaa. Kunhan arvuuttelevat ja heittelevät julkkisten nimiä jonkinnäköisen käsikirjoituksen mukaan.
Paitsi ettei heittelee lu oikeasti arvuuttelevat aika vaikeaa hetken perusteella veikata. Ja täs ohjelmas aika vähä käsikirjoitusta
Vierailija kirjoitti:
Örkki kertoo uudella videolla että on ollut masked singer etsivä, ei ole tuisku koska hän ei ole ollut etsivä eikä Arttu Lindeman. Vain Boelius ja Beljamin Peltonen on ollut etsivinä.
Vaikka käyt tätä joka paikassa kirjoitamassa, nii örkki ei sanonut noin vaan on myös itse tehnyt etsivän työtä, joka ei tarkoita sitä että olisi boelius. Minusta örkki on Tuisku
Neliapila on Alfa Romeon kilpa-autoissa onnensymboli.
Lisäksi vihjeet keijunsiivet laukussa. Kimin tyttären, tietysti. Myös muut vihjeet natsaa. Itse hahmo, banaani on viittaus siihen kuinka Kimi pukeutuu joskus gorillapukuun bilettäessään.
Katsoin jo ekalla kerralla, että kävelee kuin Kimi. Olen surannut häntä siitä lähtien kun aloitti F1 uransa.
Banaani taitaa olla Janne Ahonen ja olisikos musta lammas Jarppi..
Vierailija kirjoitti:
Örkki kertoo uudella videolla että on ollut masked singer etsivä, ei ole tuisku koska hän ei ole ollut etsivä eikä Arttu Lindeman. Vain Boelius ja Beljamin Peltonen on ollut etsivinä.
Kiva nähdä, mitä etsivät veikkaavat. Varmaan jotain täysin epäsopivaa kuten Eicca Toppista.
Mitä jää tästä ketjusta mieleen tältä kaudelta; neliapila sekä 233.5. Niistä on jauhettu varmaan joka sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Ahonen ihan selvästi.
Mutta jos banaani olisi Kimi, niin milloin Kimi sen neliapilan etsisi mummon mailta (silloin kun vielä ajoi)? Apilat ovat kukissa ja lehdissä suomessa kesällä, joten kauden alussa Kimi käyttäisi viime vuotista ja milloin hän ehtisi uutta apilaa etsimään? Elokuussa tulee kolmen viikon tauko kisoista, onko apilat enää silloin kukissa ja lehtiä täynnä. Sitten Kimi käyttää uutta apilaa loppukauden. Vai säästääkö ensi kauteen tämän uuden apilan. Outoa ettei etsivät pohdi tätä seikkaa ollenkaan. Mutta kuten alussa kirjoitin...Banaani on Ahonen ihan selvästi. Ehkä vielä omituisempaa on se, että miten ne saa muutettua banaanin äänen Kimin ääneksi? Minusta ääni kuulostaa vanhemmalta mieheltä kuin ikinuorekkaalta Kimiltä. En tarkoita että Janne nyt vanha olisi. Kahden vuoden ikäero, tiedän.
Ihan oikeasti, miksi joku vaivaisi päätään sillä, että miettisi milloin Kimillä on loma tai vapaata ja etsiikö hän silloin neliapiloita. En usko että tuomareita edes kiinnostaa. Kunhan arvuuttelevat ja heittelevät julkkisten nimiä jonkinnäköisen käsikirjoituksen mukaan.
Paitsi ettei heittelee lu oikeasti arvuuttelevat aika vaikeaa hetken perusteella veikata. Ja täs ohjelmas aika vähä käsikirjoitusta
Tämä ohjelma on tosi pitkälle käsikirjoitettu. Ihan jo siitä syystä, että hahmojen henkilöllisyyksiä on yritetty tarkoin salata. Puvustus, lauluosuuksien teko, etsivien roolit, aikataulutus jne. kaikki on pitkälle ja etukäteen suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaan nyt sitten googleemalla miten Lammas vihjeet sopii Lenni-Kalle Taipaleeseen, vaikka äsken kirjoitin ettei mikään vihje täsmää.
Elokuva vihje - Lenni-Kalle Taipale on ollut mukana myös monissa televisiosarjoissa ja elokuvissa.
Ei tykkää tehdä työtä vihje - Lenni-Kalle Taipale: ”En osaa lyödä vasaralla naulaa, kädet alkavat täristä – minulla on niin huono motoriikka – siksi satutan itseni helposti”
Ei soita Viulua vihje - Lenni-Kalle aloitti pianonsoiton kolmevuotiaana, ja pian muutaman vuoden soiton jälkeen hän aloitti myös viulunsoiton. Hän opiskeli viulunsoittoa Espoon musiikkiopistossa, mutta lopetti sen yhdeksännellä luokalla, kun vaihtoi opintonsa pianoon.
paikkakunta vihje - s. 3. marraskuuta 1978 Espoo
moonwalk vihje - Lenni-Kalle Taipale lupailee Jackson tribuuttia
- Hän oli ensimmäinen suuri idolini. Sain Bad-kasetin kun olin neljännellä luokalla. Opettelin Moonwalkin ja kävin jopa tanssikilpailussa, Lenni-Kalle Taipale muistelee.
Taipale järkyttyi kuullessaan Jacksonin kuolemasta.
Löytyipäs se Lennis Taipaleen moonwalk sivu vihdoinkin.
Paitsi ettei lenni lähde tälläseen ohjelmaan ja ei koskaan julkisesti laulais.
Mistä näin päättelit? Minusta taas Lenni vaikuttaa humoristiselta kaverilta, joka voisi lähteä tällaiseen konseptiin hulluttelemaan.
Banskun tunnistaa jo polvien joustosta.
Vierailija kirjoitti:
Banskun tunnistaa jo polvien joustosta.
Ei vaivaa nivelrikko.
Yks jankuttaa että örkki on Arttu Lindeman ja yks jankuttaa että örkki on Tuisku, mutta örkki ei ole kumpikaan noista. Mutta kiinostaa että mitä henkilöä etsivät nyt ehdottaa, pysyvätkö yhä antti linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Musta lammas = Jussi69
musta lammas itse Maria Veitola.heh
Instassa oli video ensjaksosta jossa käy ilmi että Janne Ahosen nimi on noussut esiin etsivien keskuudessa, tosin ei vielä paljastu se että veikkaisivat Banaania Ahoseksi tosin tulkittavissa on että mahdollisesti ovat veikanneet..ja mustaa lammasta Jussi69 arpovat.
Vierailija kirjoitti:
Instassa oli video ensjaksosta jossa käy ilmi että Janne Ahosen nimi on noussut esiin etsivien keskuudessa, tosin ei vielä paljastu se että veikkaisivat Banaania Ahoseksi tosin tulkittavissa on että mahdollisesti ovat veikanneet..ja mustaa lammasta Jussi69 arpovat.
Anteeksi se arvonta lampaaksi oli riitta väisäsen ja jussi69 sekoitus eli lauri ylönen.. olin huolimaton. Mutta joo lammas tuskin on kukaan noista. Tai mistä mää tiedän.
Mun olis kiva kuulla perusteluja lk taipaleesta lisää onko kukaan kuullut sen laulavan. Mut näittekö lampaan vihjevideo ig siel tuolilla oli Nenäpäivä logo ja Taipale soitti pianoa nenäpäiväs eilen. Ei oo sattumaa
Musta-Lammas tarjoaa näppäryyttään eri tiimien käyttöön = sorminäppäryys ja The Voice Of Finland
Vierailija kirjoitti:
Mun olis kiva kuulla perusteluja lk taipaleesta lisää onko kukaan kuullut sen laulavan. Mut näittekö lampaan vihjevideo ig siel tuolilla oli Nenäpäivä logo ja Taipale soitti pianoa nenäpäiväs eilen. Ei oo sattumaa
Eikös se ollut Moi Mobiilin logo? Eli se Moi-pallo, joka näkyy aina ohjelman alussa tai ennen mainoksia ja niiden jälkeen.
Mut joo, oli mikä tahansa logo tuolilla, niin kuitenkin olen melko varma, että Musta-Lammas on Lenni-Kalle Taipale (olin viime esityksessä kuulevani Lenni-Kallen äänen).
Panaani on ROOPE SALMINEN !!!532
Paitsi ettei lenni lähde tälläseen ohjelmaan ja ei koskaan julkisesti laulais.