Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Janne Ahonen.
Ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla väärä veikkaus, mutta voisiko lammas olla Heikki Paasonen ja tässä on perustelut.
- Heikki Paasonen soittaa rumpuja, Alavala yhtye esim.
- Heikki Paasonen juontaa Mysteerilaulajat ohjelmaa jossa pääpalkinto on 10 000 euroa.
- The Voice of Finlandia juontavaa Heikki Paasosta ja edesmennyttä Olli Lindholmia yhdisti erityisesti jääkiekko.
Meinaatko että Heikki on leikannut itsestään noin 15-20 cm pois, jotta mahtui lampaan asuun?
En väittänytkään Heikkiä oikeaksi vaihtoehdoksi, kerroin vain mitkä vihjeet täsmää häneen.
Ei niillä vihjeiden sopivuudella ole mitään merkitystä, jos henkilön pituus, ruumiinrakenne jne. ei täsmää millään.
Lammas ei ole Lenni-Kalle Taipale kun mikään ei täsmää
Musta-Lammas ei voi olla kukaan pitkistä julkkiksta, koska sillä on kengät, joissa on ihan kunnon korot.
Lenni-Kalle on googlen mukaan 167 cm, joten pituus passaisi Lenni-Kalleen ja viime esityksessä omaan korvaanikin kuulosti Lenni-Kallelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Janne Ahonen.
Ei voi olla.
Miten niin ei voi olla? Yksi vihje oli 233,5 joka on Ahosen ennätys lentomäessä. Moottoriurheiluvihjeet viittaavat kiihdytysajoihin ja moottoripyörämuseoon jossa Janne on töissä. Jossain lehtijutussa kertoi myös keränneensä neliapiloita mummonsa metiköistä joista myös oli joku vihjekin. Itse pitäisin varmana että Banaani on Ahonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Janne Ahonen.
Ei voi olla.
Miten niin ei voi olla? Yksi vihje oli 233,5 joka on Ahosen ennätys lentomäessä. Moottoriurheiluvihjeet viittaavat kiihdytysajoihin ja moottoripyörämuseoon jossa Janne on töissä. Jossain lehtijutussa kertoi myös keränneensä neliapiloita mummonsa metiköistä joista myös oli joku vihjekin. Itse pitäisin varmana että Banaani on Ahonen.
Hyvä kun kerroit, kukaan muu ei oo tajunnut!
Tutkitaan nyt sitten googleemalla miten Lammas vihjeet sopii Lenni-Kalle Taipaleeseen, vaikka äsken kirjoitin ettei mikään vihje täsmää.
Elokuva vihje - Lenni-Kalle Taipale on ollut mukana myös monissa televisiosarjoissa ja elokuvissa.
Ei tykkää tehdä työtä vihje - Lenni-Kalle Taipale: ”En osaa lyödä vasaralla naulaa, kädet alkavat täristä – minulla on niin huono motoriikka – siksi satutan itseni helposti”
Ei soita Viulua vihje - Lenni-Kalle aloitti pianonsoiton kolmevuotiaana, ja pian muutaman vuoden soiton jälkeen hän aloitti myös viulunsoiton. Hän opiskeli viulunsoittoa Espoon musiikkiopistossa, mutta lopetti sen yhdeksännellä luokalla, kun vaihtoi opintonsa pianoon.
paikkakunta vihje - s. 3. marraskuuta 1978 Espoo
moonwalk vihje - Löysin noin pari tuntia jonkun sivun jossa Taipale kertoi kävelleensä neljännellä luokalla moonwalkia, mutta en löydä sitä sivua enää. Kokeilkaa googlettaa se jos haluatte.
Tutkitaan nyt sitten googleemalla miten Lammas vihjeet sopii Lenni-Kalle Taipaleeseen, vaikka äsken kirjoitin ettei mikään vihje täsmää.
Elokuva vihje - Lenni-Kalle Taipale on ollut mukana myös monissa televisiosarjoissa ja elokuvissa.
Ei tykkää tehdä työtä vihje - Lenni-Kalle Taipale: ”En osaa lyödä vasaralla naulaa, kädet alkavat täristä – minulla on niin huono motoriikka – siksi satutan itseni helposti”
Ei soita Viulua vihje - Lenni-Kalle aloitti pianonsoiton kolmevuotiaana, ja pian muutaman vuoden soiton jälkeen hän aloitti myös viulunsoiton. Hän opiskeli viulunsoittoa Espoon musiikkiopistossa, mutta lopetti sen yhdeksännellä luokalla, kun vaihtoi opintonsa pianoon.
moonwalk vihje - Lenni-Kalle Taipale lupailee Jackson tribuuttia
- Hän oli ensimmäinen suuri idolini. Sain Bad-kasetin kun olin neljännellä luokalla. Opettelin Moonwalkin ja kävin jopa tanssikilpailussa, Lenni-Kalle Taipale muistelee.
Taipale järkyttyi kuullessaan Jacksonin kuolemasta.
Löytyipäs se Lennis Taipaleen moonwalk sivu vihdoinkin.
Lenni-Kalle Taipaleen Moonwalk sivu
http://yle.fi/uutiset/3-5273555https://yle.fi/uutiset/3-5273555
Janne Ahonen joutunee jättämään Linnan juhlat väliin Janne Ahonen ei todennäköisesti pääse tälläkään kertaa Linnan juhliin. Banaani vihjaa taas semmoiset vihjeet että etsivät lähtee taas Kimi linjalle.
Lisätään Lenni-Kalle Taipale vihjeisiin myös tämä
Vantaa palkitsi Lenni-Kalle Taipaleen – 10 000 euron kulttuuripalkinto
Tässä toimiva linkki tuohon miten moonwalk liittyy Lenni-Kalleen
https://yle.fi/uutiset/3-5273555
Vierailija kirjoitti:
moonwalk vihje - Lenni-Kalle Taipale lupailee Jackson tribuuttia
- Hän oli ensimmäinen suuri idolini. Sain Bad-kasetin kun olin neljännellä luokalla. Opettelin Moonwalkin ja kävin jopa tanssikilpailussa, Lenni-Kalle Taipale muistelee.
Taipale järkyttyi kuullessaan Jacksonin kuolemasta.
Löytyipäs se Lennis Taipaleen moonwalk sivu vihdoinkin.
Nämä samat kirjoitukset+ linkki moonwalk kävelyyn on ollut täällä jo aikoja sitten. Kyllä lammas on Lenni-Kalle ihan jo äänen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Janne Ahonen.
Ei voi olla.
Me muut tajuttiin että se kommentti oli sarkasmia. Täällä toitotetaan niin paljon banaanista, että sokea Erkkikin ihmettelee lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Janne Ahonen.
Ei voi olla.
233,5 on Kimi Räikkösen Mensan testeistä saama tulos. Eli kyllä se on Kimi.
Ei niillä vihjeiden sopivuudella ole mitään merkitystä, jos henkilön pituus, ruumiinrakenne jne. ei täsmää millään.