Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
4501/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika tuli eilen olkkariin, kun katsoin ohjelmaa uusintana. Hodari just lauloi ja poika kommentoi ohimennen, että toihan on Erin. Oliskohan?

Ei ole. Syön kaikki hattuni jos ei ole Nelli Matula.

Vierailija
4502/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Kokanderille äänenvaimennin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4503/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako etsivät uskoa loppuun asti virheellisesti että Örkki on mukamas Tuisku ja banaani on mukamas Kimi? Vai antaako jompikumpi ratkaisevan vihjeen, kuten esimerkiksi banaanilla on sukset tai Örkki on 21v. Odotan kyllä innolla sitä hetkeä kun etsivät tajuaa että olivat banaanin ja Örkin suhteen väärässä miehessä.

Vierailija
4504/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako etsivät uskoa loppuun asti virheellisesti että Örkki on mukamas Tuisku ja banaani on mukamas Kimi? Vai antaako jompikumpi ratkaisevan vihjeen, kuten esimerkiksi banaanilla on sukset tai Örkki on 21v. Odotan kyllä innolla sitä hetkeä kun etsivät tajuaa että olivat banaanin ja Örkin suhteen väärässä miehessä.

Jollekin tai vähintään yhdelle on kässärissä annettu oikea tieto. Joskus kaikillekin.

Vierailija
4505/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun Örkki on Tuure, niin antaako hän vihjeen tähän juttuun liittyen.

Tubettaja Tuure Boelius vietiin ambulanssilla Antti Tuiskun keikalta sairaalaan - pyörtyi lavan viereen

Vierailija
4506/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikkien näiden vuosien jälkeen olen vihdoin päässyt sinne minne kuulun. On Musta-Lampaan vuoro paistatella parrasvaloissa. Ja kun kerran olen tänne päässyt, en aio hevillä jättää paikkaani. Tähän koitokseen olen tietämättäni tähdännyt koko urani ajan. Odotellessa olen ehtinyt lämmitellä jäseniäni milloin missäkin kulisseissa. Parhaiten kehitän kuitenkin kykyjäni yhdessä paikassa, nimittäin pääni sisällä. Olen melkoinen mielikuvatreenaaja. On kyse sitten jääkiekosta tai rumpujen soitosta, korvieni välissä olen aina huipputekijä. Treenaan itseni mielikuvissa valmiiksi, näin säästyy aikaa ja lopputulos on taattua laatua. Viulu lienee ainoa asia, jossa mielikuvatreenaus ei kohdallani riittänyt. Nyt on tullut aika ottaa uusi laidun haltuun ja määkiä tie mestaruuteen."

Lenni-Kallen varsinaiset jututhan ovat salibandy ja piano. En tiedä viittaako vihje siihen, että noissa mainituissa lajeissa ollaan huippuja vain pään sisällä. Ja viulun kanssa on kertonut tahkonneena aika pitkällekin, kunnes into lopahti täysin. Mielikuvaharjoittelusta on kertonut ainakin jossain podcastissa mikä löytyi haulla.

Vierailija
4507/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää meinasi räjähtää Chachin tyttöääntä kuunnellessa. On kuin 12-vuotias niin ääneltään kuin jutuiltaan. Sellaset intressit Jukalla.

Vierailija
4508/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä otos Seura lehdestä:

Ratin takana raivoava Maria on usein nähty ilmestys. Hän huutaa ja kiroaa estoitta, joskus näyttää jopa keskisormeaan liikenteessä töpeksijöille.

Eli Hodari on todennäköisesti Maria Lund

Vierailija
4509/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta Örkiltä.

Vierailija
4510/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikkien näiden vuosien jälkeen olen vihdoin päässyt sinne minne kuulun. On Musta-Lampaan vuoro paistatella parrasvaloissa. Ja kun kerran olen tänne päässyt, en aio hevillä jättää paikkaani. Tähän koitokseen olen tietämättäni tähdännyt koko urani ajan. Odotellessa olen ehtinyt lämmitellä jäseniäni milloin missäkin kulisseissa. Parhaiten kehitän kuitenkin kykyjäni yhdessä paikassa, nimittäin pääni sisällä. Olen melkoinen mielikuvatreenaaja. On kyse sitten jääkiekosta tai rumpujen soitosta, korvieni välissä olen aina huipputekijä. Treenaan itseni mielikuvissa valmiiksi, näin säästyy aikaa ja lopputulos on taattua laatua. Viulu lienee ainoa asia, jossa mielikuvatreenaus ei kohdallani riittänyt. Nyt on tullut aika ottaa uusi laidun haltuun ja määkiä tie mestaruuteen."

Lenni-Kallen varsinaiset jututhan ovat salibandy ja piano. En tiedä viittaako vihje siihen, että noissa mainituissa lajeissa ollaan huippuja vain pään sisällä. Ja viulun kanssa on kertonut tahkonneena aika pitkällekin, kunnes into lopahti täysin. Mielikuvaharjoittelusta on kertonut ainakin jossain podcastissa mikä löytyi haulla.

Lenni-Kalle myös pelaa toisinaan jääkiekkoa/apuvalmentaa lastensa joukkueita, siitä löytyi niin ikään artikkeli. Eli myös kiekkovihje täsmää ja homma alkaa olla vihjeidenkin puolesta aika selvä, jos ei jo pelkästään kielioppifetistin silmää särkevä väliviivallinen kirjoitusasu Musta-Lammas sitä tee.

Vierailija
4511/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Tuure kuulostaa ihan Örkiltä. Tosin myönnän suoraan olevani huono tunnistamaan ääniä. Juuri autossa kuuntelin Antin biisiä ja yritin Masked mielessä ajatella Tuuren siihen laulamaan. Onnistuin, ihan sain Antin muuttumaan mielessäni Tuureksi.

Ihmettelin kyllä tosi pitkään ja oikeastaan vieläkin, miten jotkut veikkailivat Tuurea heti ensimmäisen esityksen jälkeen. Itse olin vielä siinä vaiheessa ihan että no eikä varmasti ole.

Vierailija
4512/5161 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla väärä veikkaus, mutta voisiko lammas olla Heikki Paasonen ja tässä on perustelut.

- Heikki Paasonen soittaa rumpuja, Alavala yhtye esim.

- Heikki Paasonen juontaa Mysteerilaulajat ohjelmaa jossa pääpalkinto on 10 000 euroa.

- The Voice of Finlandia juontavaa Heikki Paasosta ja edesmennyttä Olli Lindholmia yhdisti erityisesti jääkiekko.

Meinaatko että Heikki on leikannut itsestään noin 15-20 cm pois, jotta mahtui lampaan asuun?

Vierailija
4513/5161 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika tuli eilen olkkariin, kun katsoin ohjelmaa uusintana. Hodari just lauloi ja poika kommentoi ohimennen, että toihan on Erin. Oliskohan?

Eipä taida Eriniltä kuulostaa, ja Hodari näyttää olevan hyvinkin liikunnallinen, vaikee kuvitella Eriniä noihin muuveihin mitä Hodari esim viimeks esitti.

Vierailija
4514/5161 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla väärä veikkaus, mutta voisiko lammas olla Heikki Paasonen ja tässä on perustelut.

- Heikki Paasonen juontaa Mysteerilaulajat ohjelmaa jossa pääpalkinto on 10 000 euroa.

- The Voice of Finlandia juontavaa Heikki Paasosta ja edesmennyttä Olli Lindholmia yhdisti erityisesti jääkiekko.

Meinaatko että Heikki on leikannut itsestään noin 15-20 cm pois, jotta mahtui lampaan asuun?

En väittänytkään Heikkiä oikeaksi vaihtoehdoksi, kerroin vain mitkä vihjeet täsmää häneen.

Vierailija
4515/5161 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä otos Seura lehdestä:

Ratin takana raivoava Maria on usein nähty ilmestys. Hän huutaa ja kiroaa estoitta, joskus näyttää jopa keskisormeaan liikenteessä töpeksijöille.

Eli Hodari on todennäköisesti Maria Lund

Kuka vaan raivoaa liikenteessä oli sitten autolla, pyörällä tai jalkaisin. Ei tuo raivoamisen vihje liity ainoastaan Mariaan vaikka hän olisi ainoa joka on kertonut siitä julkisesti.

Vierailija
4516/5161 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta-Lammas kertoi myös että on ollut jollain tavalla mukana elokuvissa, onko esimerkiksi Lenni-Kalle Taipale tai jussi 69 näytellyt elokuvissa tai dubannut äänen hahmolle, No Heikki Paasonen on tämän tehnyt. Tosin pituus ei ehkä täsmää Heikillä eikä äänikään kai.

Vierailija
4517/5161 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ollut maikkarin ja nelosen ohjelmissa joten kotona siellä ja täällä (Heikki Valtteri Paasonen on suomalainen juontaja, näyttelijä ja muusikko. Hän on juontanut useita televisio-ohjelmia, kuten Idolsia, Putousta ja Voice of Finlandia.)

Eikös tuo tällä hetkellä ole vain Nelosen/Sanoman omistamilla kanavilla? Tuskin sieltä Maikkarille hypätään.

Vierailija
4518/5161 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuren ääni on erilainen kuin Örkin.Örkki vaikuttaa pidemmältä.

Vierailija
4519/5161 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuren ääni on erilainen kuin Örkin.Örkki vaikuttaa pidemmältä.

Miten Tuuren pituus Örkkiin liittyy? Jos Örkkiä luullaan 171 cm Antti Tuiskuksi niin miksi Tuure olisi sitten lyhyempi? Tuure on pituudeltaan pitempi kuin silloin kun hän oli 16. Varmaan on pitempi kuin Tuisku.

Vierailija
4520/5161 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örkki Elias Kaskinen ja Hodari Anna Puu.

Tai sitten ei...

Ketju on lukittu.