Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Musta lammas on puhe- ja kirjakielessä käytetty nimitys ryhmän tai suvun jäsenestä, joka poikkeaa ryhmän muista jäsenistä jollakin kielteisellä ja silmiinpistävällä tavalla.
Eli lammas on...
Päivi Räsänen
Musta lammas on taatusti Kari Ketonen. Hämää se, että lammas kuulostaa niin paljon Jarno Laasalalta, mutta Jarno on pidempi kuin lammas.
Oho, mun naapuri on Masked singerissä esiintymässä.
Hodarin hahmon alla olevaa ei ole todellakaan keksitty. Sama pätee sarvikuonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Party animal ON Eva Adamson, EI Siimin puoliso Sofia Arasola. Muistatteko Evan salkkareista Talen salarakkaana? Alle 160cm. Laulunäyte löytyy netistä, maikkarin sivuilta.
Onko Eva Adamsonilla esim. lapsi(a)?
Lisäksi se, että vihjevideoissa on Salkkari lavasteita, niin ei ole mikään vihje.
Tällä kaudella ei ole välttämättä yhtään tyyppiä Salkkareista.Mutta rehellisesti sanoen on kyllä minusta outoa jos kerta Party Animal on Chachi, koska eihän Chachi kait ole ollut kovinkaan paljoa julkisuudessa?
Mulle tutumpi olisi ennemin Eva Adamson kuin Chachi.
Onko se joku salkkarinäyttelijä? En ole kuullutkaan mistään Eva Adamsonista kun en katso salkkareita. Sara Parikka sentään on muutenkin esillä somessa ja lehdissä joten oli ihan ymmärrettävä valinta. Tuota Evaa ei suuri yleisö edes tietäisi vaikka ois ilman maskia. Kyllä Jukka on ollut mediassa monessakin ohjelmassa ja Chachi myös muutamassa ohjelmassa ja lehtien sivuilla joten hänet kyllä tunnetaan paremmin.
Eva Adamson on tuttu Uusi Päivä -sarjasta ja Salkkareista.
Itse en ollut rehellisesti kuullut Chachista yhtään mitään ennekuin alkoi seurusteleen Jukan kannsa. No, toisaalta en kyllä juurikaan edes seuraa ulkomaalaisia julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Banaani on ihan varmasti Janne Ahonen. Uran aikana paljon pois kotoa. Ajanut kiihdytys kisoja omistaa tai omistanut oman tallin siellä. Nykyään taitaa entisöidä moottoripyöriä. Edellinen vihde meni jotenkin niin että on saanut nauttia yleisöstä 233,5 edestä. Jannen pisin pystyssä pysytty Hyppy on 233,5 metriä. Syön hattuni jos banaani ei ole Janne 😁
Ja Janne keikkalavoille tämän jälkeen. Todella hyvä laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Musta lammas on taatusti Kari Ketonen. Hämää se, että lammas kuulostaa niin paljon Jarno Laasalalta, mutta Jarno on pidempi kuin lammas.
Miten Ketoseen liittyy vihje 10 000 euroa? Laasalahan on Kymppitonnissa ollut kisaamassa. Minä olisin veikannut Siim Liivikiä mutta hän ainakin lienee liian pitkä. Ileä pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Party animal ON Eva Adamson, EI Siimin puoliso Sofia Arasola. Muistatteko Evan salkkareista Talen salarakkaana? Alle 160cm. Laulunäyte löytyy netistä, maikkarin sivuilta.
Onko Eva Adamsonilla esim. lapsi(a)?
Lisäksi se, että vihjevideoissa on Salkkari lavasteita, niin ei ole mikään vihje.
Tällä kaudella ei ole välttämättä yhtään tyyppiä Salkkareista.Mutta rehellisesti sanoen on kyllä minusta outoa jos kerta Party Animal on Chachi, koska eihän Chachi kait ole ollut kovinkaan paljoa julkisuudessa?
Mulle tutumpi olisi ennemin Eva Adamson kuin Chachi.
Onko se joku salkkarinäyttelijä? En ole kuullutkaan mistään Eva Adamsonista kun en katso salkkareita. Sara Parikka sentään on muutenkin esillä somessa ja lehdissä joten oli ihan ymmärrettävä valinta. Tuota Evaa ei suuri yleisö edes tietäisi vaikka ois ilman maskia. Kyllä Jukka on ollut mediassa monessakin ohjelmassa ja Chachi myös muutamassa ohjelmassa ja lehtien sivuilla joten hänet kyllä tunnetaan paremmin.
Eva Adamson on tuttu Uusi Päivä -sarjasta ja Salkkareista.
Itse en ollut rehellisesti kuullut Chachista yhtään mitään ennekuin alkoi seurusteleen Jukan kannsa. No, toisaalta en kyllä juurikaan edes seuraa ulkomaalaisia julkkiksia.
No ei varmaan kukaan muukaan ollut kuullut Chachista ennen Jukkaa mutta sittemminhän hän on perhettään ja perheonneaan esitellyt teeveessä ja lehdissä ja noussut suomalaisten tietoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Ketoseen liittyy vihje 10 000 euroa? Laasalahan on Kymppitonnissa ollut kisaamassa. Minä olisin veikannut Siim Liivikiä mutta hän ainakin lienee liian pitkä. Ileä pitempi.
Laasalan ja Liivikin pit ero vain 5 cm, mutta molemmat voi olla liian pitkiä lampaaksi
Olen ajatellut että Banaani olisi joku ulkolaistaustainen.Eihän banaaneja suomessa kasva. Arman Alitza vaikka.
Voisko 10 000 euroa viitata et on Cristal Snow
Tero Pitkämäki on tuolinkeikuttaja. ... pojan piti kirjoittaa sata kertaa En enää koskaan keikuttele tuolilla
Tuossa on vain yks ongelma, Pitkämäki on liian liian liian pitkä lampaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on ihan varmasti Janne Ahonen. Uran aikana paljon pois kotoa. Ajanut kiihdytys kisoja omistaa tai omistanut oman tallin siellä. Nykyään taitaa entisöidä moottoripyöriä. Edellinen vihde meni jotenkin niin että on saanut nauttia yleisöstä 233,5 edestä. Jannen pisin pystyssä pysytty Hyppy on 233,5 metriä. Syön hattuni jos banaani ei ole Janne 😁
Ja Janne keikkalavoille tämän jälkeen. Todella hyvä laulaja.
Minä ostaisin 12 biisiä sisältävän Janne Ahosen CD levyn vaikka 50 eurolla jos hän tekisi sen.
Miksi ei kukaan kaupittele näyttelijöiden tai urheilijoiden laulamia laululevyjä vaikka hyväntekeväisyys mielessä.
Eva Adamson ei ole Liivikin puoliso.Salkkareissa on ollut Talen salarakkaana.Eva oli paljonkin esillä jossain vaiheessa.Uskoisin enemmän.että party animal on Eva kuin Chasi. Jotenkin hasi on ujo ja ehkä ei lähtis mukaan tollaseen.No tämä on pelkkää arvoittelua.
Musta-Lammas taitaa olla Kristian Heiskari, voittosummasta on mennyt 10 000 veroihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole sellainen, että googlailisin ihan joka vihjeen perään. Ei se minulle niin suuri asia ole, että kuka jonkun hahmon alta paljastuu. Sen tiedän, että 10000€ liittyy hyvin moneen julkkikseen esim. visailujen ja kilpailujen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta lammas on puhe- ja kirjakielessä käytetty nimitys ryhmän tai suvun jäsenestä, joka poikkeaa ryhmän muista jäsenistä jollakin kielteisellä ja silmiinpistävällä tavalla.
Eli lammas on...
Päivi Räsänen
Sehän oli jo aiemmalla kaudella.
Tuli muuten mieleeni että jos mun eteen laitettaisiin Chachin ja Matulan kuvat, en ehkä erottaisi kumpi on kumpi.