Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
3781/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Party animal ON Eva Adamson, EI Siimin puoliso Sofia Arasola. Muistatteko Evan salkkareista Talen salarakkaana? Alle 160cm. Laulunäyte löytyy netistä, maikkarin sivuilta.

Vierailija
3782/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on Janne Ahonen

Party Animal on Chachi Hilden

Örkki on Tuure Boelius

Hodari on Nelli Matula

Sarvikuono on Köpi Kallio

Musta Lammas on Kari Ketonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa jo Chachi. Ei puhu vielä suomea niin hyvin kuin vihjevideoilla. Eva Adamson tanssii, näyttelee, laulaa ja haluaa laulajaksi. Salkkareita seuraa yli miljoona.

Vierailija
3784/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa jo Chachi. Ei puhu vielä suomea niin hyvin kuin vihjevideoilla. Eva Adamson tanssii, näyttelee, laulaa ja haluaa laulajaksi. Salkkareita seuraa yli miljoona.

Vihjevideolla puhuu eri henkilö kuin mikä laulaa maskin alla. Katsokaa video täältä

https://www.mtv.fi/sarja/mtv-uutiset-live-33001002003/hakkerit-iskivat-…

Vierailija
3785/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaani on Janne Ahonen

Party Animal on Chachi Hilden

Örkki on Tuure Boelius

Hodari on Nelli Matula

Sarvikuono on Köpi Kallio

Musta Lammas on Kari Ketonen

Mustan lampaan henkilöllisyyttä ei ole vielä vahvistettu.

Vierailija
3786/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Party animal ON Eva Adamson, EI Siimin puoliso Sofia Arasola. Muistatteko Evan salkkareista Talen salarakkaana? Alle 160cm. Laulunäyte löytyy netistä, maikkarin sivuilta.

Onko Eva Adamsonilla esim. lapsi(a)?

Lisäksi se, että vihjevideoissa on Salkkari lavasteita, niin ei ole mikään vihje.

Tällä kaudella ei ole välttämättä yhtään tyyppiä Salkkareista.

Mutta rehellisesti sanoen on kyllä minusta outoa jos kerta Party Animal on Chachi, koska eihän Chachi kait ole ollut kovinkaan paljoa julkisuudessa?

Mulle tutumpi olisi ennemin Eva Adamson kuin Chachi.

Vierailija
3787/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ennen maski ohjelman alkua ollu kumpikaan.

Vierailija
3788/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Party animal on Tuure B.

Vierailija
3789/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi äijät ei tanssi, ne boogaa. Liikkeet hallus, se on wavee ja moonwalk. Se oli vuotta 1993. Olin 12-vuotias ja innokas voittamaan tanssikisoja koulun discossa, Elastinen nauraa 25 vuotta myöhemmin.

Vierailija
3790/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on lammas on Mikko töyssy. Tenori ääni ala-alalta.

Vierailija
3791/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko vain on kropaltaan tanakka.

Vierailija
3792/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko vain on kropaltaan tanakka.

Nii? Se oli mun veikkaus. En kysynyt sun mielipidettä asiaan, vaan se oli mun veikkaus. Ja mua ei kiinnosta noi sun tanakka ja jäykkä kroppa asia tuntemus. Eikä se minkä pituinen joku on. Vaan itse katso puhtaasti viihteen kannalta se on töyssy

Vierailija
3793/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä veikkaus. Tökä on myös liikunnan ohjaaja koulutukseltaa ja mainitsi vihjeessään liikuntaan, ja käy salilla myös.

Vierailija
3794/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä veikkaus. Tökä on myös liikunnan ohjaaja koulutukseltaa ja mainitsi vihjeessään liikuntaan, ja käy salilla myös.

Vähän liian lihava vaan lampaan asuun

Vierailija
3795/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on ihan varmasti Janne Ahonen. Uran aikana paljon pois kotoa. Ajanut kiihdytys kisoja omistaa tai omistanut oman tallin siellä. Nykyään taitaa entisöidä moottoripyöriä. Edellinen vihde meni jotenkin niin että on saanut nauttia yleisöstä 233,5 edestä. Jannen pisin pystyssä pysytty Hyppy on 233,5 metriä. Syön hattuni jos banaani ei ole Janne 😁

Vierailija
3796/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaani on ihan varmasti Janne Ahonen. Uran aikana paljon pois kotoa. Ajanut kiihdytys kisoja omistaa tai omistanut oman tallin siellä. Nykyään taitaa entisöidä moottoripyöriä. Edellinen vihde meni jotenkin niin että on saanut nauttia yleisöstä 233,5 edestä. Jannen pisin pystyssä pysytty Hyppy on 233,5 metriä. Syön hattuni jos banaani ei ole Janne 😁

Pitäskö alkaa kutsua ruokakaupan keltaisia "kurkkuja" tästä lähtien nimellä janne. Terttu janneja, kiitos.

Vierailija
3797/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ei todellakaan ole Eva. Kovin moni ei edes tunne häntä. Miksi pitäisi puhua suomea? Ei noissa vihjeissä ne oikeat esiintyjät puhu. Olen opiskellus espanjaa ja ihan helposti kuulin espanjan aksentin heti siinä ekassa "kaikki mukaan". Espanjalaisille tuplakonsontit on vaikeita, opettajanikin sanoi että hänen on vaikea erottaa mato ja matto suomen kielessä. Chachi sano ihan selvästi vähän kuten "kaiki mukaan". Texas-vihje, hiekkarannat miten nää liittys johonkin muuhun kuin Chachiin? Ja oliko joku sirkusvihjekin? Chachi on sanonut että heidän kodissaan on pikku sirkus tällä hetkellä kun lapsiakin. 

Vierailija
3798/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lammas on puhe- ja kirjakielessä käytetty nimitys ryhmän tai suvun jäsenestä, joka poikkeaa ryhmän muista jäsenistä jollakin kielteisellä ja silmiinpistävällä tavalla.

Eli lammas on...

Vierailija
3799/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin never heard, never seen. Näiden on kai tarkoitus olla ihan kansallisesti tunnettuja, niillekin jotka ei katso jotain salkkareita.

Vierailija
3800/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Eva Adamsonilla esim. lapsi(a)?

Lisäksi se, että vihjevideoissa on Salkkari lavasteita, niin ei ole mikään vihje.

Tällä kaudella ei ole välttämättä yhtään tyyppiä Salkkareista.

Mutta rehellisesti sanoen on kyllä minusta outoa jos kerta Party Animal on Chachi, koska eihän Chachi kait ole ollut kovinkaan paljoa julkisuudessa?

Mulle tutumpi olisi ennemin Eva Adamson kuin Chachi.

Onko se joku salkkarinäyttelijä? En ole kuullutkaan mistään Eva Adamsonista kun en katso salkkareita. Sara Parikka sentään on muutenkin esillä somessa ja lehdissä joten oli ihan ymmärrettävä valinta. Tuota Evaa ei suuri yleisö edes tietäisi vaikka ois ilman maskia. Kyllä Jukka on ollut mediassa monessakin ohjelmassa ja Chachi myös muutamassa ohjelmassa ja lehtien sivuilla joten hänet kyllä tunnetaan paremmin.

Ketju on lukittu.